Védelem és tervezés

1.6K 44 1
                                    

Lea

Amikor magamhoz tértem a kórház jellegzetes szaga csapta meg az orromat. Gyengének éreztem magam, alig bírtam megmozdulni. S mikor tudatosult velem, hogy mi történt a rettegés kerített hatalmába. A babám... számomra az a legfontosabb, hogy vele minden rendben legyen. 

-Végre felébredtél. -lép be az ajtón Lexi, egy táskával a kezében.

-Lexii....mi történt? Ugye a kicsinek nem esett baja? -féltem a válaszától, de reménykedtem.

-Lea, kérlek nyugodj meg. A babával minden rendben, viszont te rettenetesen ki vagy merülve. Az orvos szerint nyugalomra van szükséged és kerülnöd kell a stresszhelyzeteket. A vérzés is a sok stressz miatt alakult ki. -a nyugalom kerített hatalmába a szavait hallva.

-Amikor felkeltem nagyon féltem... Natet már elveszítettem, ha a babát is elveszíteném azt már nem bírnám ki. Csak ő maradt a szerelmünkből. -elkapott a zokogás, a barátnőm hozzám lépett és megölelt.

-Kicsim nyugodj meg. A baba jól van, neked pedig pihenned kell. Ma még elvégeznek pár vizsgálatot, de ha mindent rendben találnak akkor holnap már haza is mehetsz. 

-Haza? Mégis hova? Nincs otthonom. 

-Én melletted vagyok... és segítek amiben tudok. Van egy lakásom... szerintem ott elleszünk egy darabig. 

-Köszönöm.. de szükségem lesz pár ruhára. 

-Bátorkodtam összeszedni pár dolgot míg pihentél. -mutat a széken elhelyezett táskára. A kezére pillantva észreveszem, hogy a tenyere vérzik. 

-Mi történt a kezeddel? 

-Ja, hogy ez? Tudod amikor megtaláltalak, rengeteg vért vesztettél. És tudtam, hogy Nate nem tud a babáról. Elmentem, hogy feltakarítsam a vért.. de Nate időközben hazaért és cselekednem kellett.

-Lexi mit csináltál? -már előre féltem a válaszától.

-Hát találtam ott egy mécsestartót, s ripityára törtem. Aztán pár másodpercem maradt, és ejtettem pár vágást a tenyeremen.

-Micsoda? Ezt nem kellet volna.. Neked elment az eszed. Mit gondoltál,amikor öncsonkításba kezdtél? Tudod, hogy soha nem várnám el tőled..

-Tudom.. Megijedtem és cselekedtem. Ismersz milyen vagyok.

-Na mutasd. 

-Nem hiszem, hogy ez jó ötlet .. -de közben már letekertem a fehér anyagot a kezéről.

-Pár vágás? Mit tettél magaddal? 

-Nyugi, bírom a fájdalmat, miattam ne aggódj, és nem szabad idegeskedned. Ne felejtsd el!

-Tudom, de dühít, amit tettél... És Nate mondott valamit? 

-Nem. Egy árva szót sem. 

Délután elvégezték a szükséges vizsgálatokat. Kiderült, hogy 10 hetes terhes vagyok. Igazság szerint eddig nem nagyon látszik rajtam a várandósság. Természetesen szeretném elmondani Nate- nek, hogy babánk lesz, bár ez a tény semmit nem fog változtatni a kapcsolatunkon. Időre van szükségem, és stressz mentes környezetre. Még ha arra is van szükség, hogy egy ideig mindenkit mellőzzek.... a gyermekemért bármire képes vagyok.

Nate

-Biztos vagy benne, hogy a lányom biztonságban van? -pillant rám Rick.

-Igen... -szólalok meg. Lexi mellette van, de az lenne a legjobb, ha senki sem keresné.

-A lányomról van szó... Nem nyugszok, amíg a saját szememmel nem látom, hogy minden rendben vele. -mondja Susanne.

-Susanne... Tudod, hogy Lea olyan, mintha a testvérem lenne. Nate-nek igaza van. Nem kockáztathatjuk, hogy kapcsolatba lépjünk vele. -mondja Becca.

A telefonom csörgésére leszek figyelmes. Üzenetem jött, s Ricknek is.

A Black Dragon utolsó napjait tapossa, mindent elveszítettek, s átélitek amin keresztülmentem miattatok.  Koporsótokra egy szál fekete rózsát helyezek, az egykori érzéseim jeléül .

Olvasom fel, s az üzenet hatására Susanne kiejti a poharat a kezéből.

-Nem ez nem lehet. Rick ő az... Lea veszélyben van. -Susanne remegni kezd.

-Főnök miről van szó, mert nekem fogalmam nincs. 

-Nate... most már biztos vagyok benne, hogy a rivális  maffia feje... nem más mint Jonathan... a bátyám.

-Micsoda? De hisz úgy tudtam, nincsenek rokonaid.. 

-Tudod a mai napig azt hittem, hogy halott... most viszont, tudom, hogy amíg nem áll rajtam bosszút, addig nem áll le.

-De mégis miért akar bosszút állni? -kérdezem, s s idegesen járkálok fel-alá. 

-Mert elvettem tőle, azt a nőt akibe szerelmes volt. Susanne először Jonathan barátnője volt. A kapcsolatuk elején minden rendben volt közöttük, de egy idő után Jonathan megváltozott. Egyre többet volt agresszív, s volt amikor tettlegességig fajult. Amikor tudomást szereztem a dolgokról, közbe akartam avatkozni, de Susanne nem engedte. Amikor viszont, már odáig jutott az agresszivitása, hogy az arcán egy épp felület nem maradt, valamint... -Susannere pillant, akit a sírás hatalmába kerített.... szexuálisan is bántalmazta, s nem egy csontját törte el.... Susannal elutaztunk..... Ebben az időbe alapítottam a maffiát, tudtam hogy Susanne nyomába ered, s ránk is talál majd. Muszáj volt megvédenem.. Egy évig nem hallottunk róla egy árva szót sem. Ez idő alatt egymásba szerettünk, s már-már úgy gondoltuk, hogy boldogok lehetünk. Egy nap Jonathan fenyegető leveleket kezdett küldözgetni, egy szál fekete rózsa kíséretében. Próbáltam a nyomára akadni, de nem sikerült... Aztán fél évig semmit nem hallottunk róla. Minden egyes nap, a poklok poklát éltük át. Majd Susanne furcsán kezdett viselkedni... -pillant a nőre.

-Megtudtam, hogy terhes vagyok. Tudtam, hogy amíg Rick a Maffia feje, s Jonathan a nyomunkban van... addig a babám nincs biztonságban. Szóval megszöktem. 

-Én pedig azt hittem, hogy Jonathan rabolta el. Nagy nehézségek árán sikerült megtalálnom, de azt mondta, hogy Susanne nincs vele... nem hittem neki... Megkínoztam... hideg vérrel a saját testvéremet. Olyanná váltam, amilyen ő volt. Megpróbált megszökni én pedig lelőttem. A  holttestét az embereim tüntették el, egyetlen percig sem gondoltam arra hogy életben maradt. 

-Főnök... ez.. nem is tudom mit mondjak. Muszáj megvédenünk Leát, nem eshet bántódása, én azt nem élném túl. 

-Tudom fiam, nem engedem hogy baja essen... Meg kell állítanunk Jonathant. Az viszont nekünk kedvez, hogy Cassandra nem tudja, hogy lebukott előttünk.

-Igen, ez igaz. -pillantok Ericre. Haver úgy tudom, hogy jóban vagy vele, nem bánnám ha kicsit...az lenne a legjobb, ha veszekedést színlelnénk, s látszólag ellenem fordulnál... Akkor talán téged is beavat a tervébe..

-Neked elment az eszed.. Az a nő folyamatosan a nyomomban van, már-már úgy érzem, hogy zaklat, folyamatosan te vagy a téma, még mindig szerelmes beléd. -pillant rám Eric.

-Ez talán még a javunkat is szolgálhatja..Fiam talán neked kellene a közelébe férkőznöd... Mostanra már mindenki tudja, hogy nem vagytok együtt Leával...a szakításotok pont kapóra jönne. Jonathan rajtam akar bosszút állni, és ha Cassandrával elhiteted, hogy miatta történt a szakítás, akkor talán megtudhatjuk, hogy mit is terveznek.

-Főnök, ez kibaszott nagy rizikó. Mi van ha nem válik be a terv?

-Ez az egyetlen esélyünk, hogy megállítsuk Jonathant.

Sziasztok Drágáim. Több hónap kihagyás újra itt vagyok. Nagyon sajnálom, hogy ennyire elhanyagoltam a történetet, de ez idő alatt nem tudtam használni  a Wattpad fiókomat. Remélem az új rész tetszeni fog, és ha tetszett akkor örülnék ha valamilyen formában jeleznétek. Legyetek jók!

A maffia àgyàbanTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon