Társulás

4.5K 114 0
                                    

Lea

Mikor felébredtem, Becca már nem volt a szobában. Gyorsan lezuhanyoztam, majd kivettem a szekrényből egy fekete csőnadrágot, egy fekete polòval. Mióta anya meghalt, fekete ruhákba járok, még mindig gyászolok. Épp a lépcsőn tartok lefelé, amikor hatalmas kacarászás csapja meg a fülemet. A konyhába belépve, igen nagy a sürgés forgás, épp reggelit készítenek. A maffia emberei reggeli készítés közben? Akaratlanul is mosolyra húzódik a szám, míg meg nem látom Beccát Ryannal beszélgetni, s szó mi szó elég hangosan röhögcsélnek.
-Becca te mi a francot csinálsz? -kiáltva kérdezem, mire mindenki felém kapja a fejét.
-Semmit, csak beszélgetünk.-mondta egy vállrándítás kíséretében.
-Ezt egyszerűen nem hiszem el, te azzal az emberrel röhögcsélsz aki tegnap megakart ölni? Neked teljesen elment az eszed?-kérdeztem tőle fellázadva.
-Elnézést Kate, de mint tudod lehet ma megölnek minket és nem akarom az utolsó óráimat búval baszott pofával tölteni. Meghát amúgyis tegnap elmondtam, hogy Ryan mennyire tetszik ne.. -elharapta a mondat végét, Beccával ez volt a baj, meggondolatlanul fecsegett, és előtte nem gondolkozott. Becca kijelentésére, mindenki füttyenteni kezdett, még Ryan is rámosolygott.
-Jól van, kérlek ne haragudj. Nem akarom, hogy bajod essen, de igazad van tedd amit jónak látsz. -odaléptem hozzá, és megöleltem.
-Semmi baj, nagyon szeretlek.
-Én is téged.
-Mi ez a sok dráma cicus? Úgy látom bal lábbal keltél, ma is.-megfordultam, és Nate mögöttem állt.
-Dögölj meg seggfej! -vágtam oda.
-Addig nem míg az enyém nem leszel. -felelte, épp indulni kezdtem, de megragadta a csuklómat.
-Engedj el. -kértem. Válaszul csak egy fejrázással felelt.
-Hát jó, te akartad! -ágyékon rúgtam , ennek következtében földre zuhant. Mindenki kacagni kezdett, én pedig ott hagytam őket.

Reggeli után az idősebb férfi az irodájába hívott minket, és ahelyett hogy kérdésekkel bombázott volna, ajánlatot tett.
-Lányok, üljetek csak le.
Leültünk majd idegesen hol az ujjaimmal babráltam hol pedig a nadrágom anyagát kapargattam.
-Nos, lenne egy ajánlatom számotokra! Elég jól képzettek vagytok, és ilyen emberekre van szükségem. Az ajánlat a következő: vagy benne lesztek a maffiába, vagy meghaltok. -hangja komoran hangzott, úgy látszik nem csak én keltem fel bal lábbal.
-Elfogadjuk.-vágtam oda. Ez volt a tervünk a közelükbe férkőzni.
-Rebbeca te mit szólsz hozzá?-kérdezte.
-Benne vagyok én is. -mondta.
-Örülök a válasznak! A nevem Rick, de szólítsatok csak Főnöknek. A név hallatán könnyek gyültek a szemembe, de megpróbáltam visszatartani őket. Az apámat is Ricknek hívják.
-Rendben Főnök! -feleltük egyszerre Beccával.
-A két legjobb emberem fog benneteket tanítani, egy perc és megérkeznek.
Az ajtó túloldaláról kopogás hallatszott, majd belépett Nate és Ryan.
-Mi a franc? -kérdeztem meglepődve.
-Rebbaca téged Ryan képez ki, Kate téged pedig Nate. Mondanom sem kell, Becca és Ryan örült a párosításnak, de én azt hittem idegbajt kapok.
-Főnök szerintem ez nem jó ötlet. -mondta Nate.
-Szerintem se, gyűlölöm Natet és nem vagyok hajlandó együtt dolgozni vele.
-Ebből elég, ez nem kívánságműsor! Így maradtok, és nem cseréltek párt. Most pedig munkára fel!-felelte egy mosoly kíséretében.

Nate

Mondhatom a Főnök jól kibaszott velem, most pesztrálhatom majd Katet. Nem értem, hogy miért nem adta a Főnök parancsba, hogy öljük meg, idáig senkinek nem kegyelmezett.Bevallom belevaló csaj, és már többször is ellenszegült, de majd most megmutatom neki, hogy jár az aki ellenszegül nekem.
-Lányok nem értem, hogy a Főnök miért kegyelmezett meg nektek engem viszont nem vertek át, tudom hogy valamiben sántikáltok, és addig nem nyugszok amíg ki nem derítem.-mondtam, majd alaposan végigmértem a két lányt a szemeimmel.
-Eszednél vagy ember, mi ugyan nem sántikálunk semmibe!
-Akkor miért nyomoztatok a Black Dragon után? Azt hittétek hogy nem jut a fülünkbe? Annyira naivak vagytok... és szépen belesétáltatok a csapdánkba.
-Várj ez egy csapda volt? Az nem lehet, azt hittük hogy...-mondta Kate, de elharapta a mondat végét. Tudod mit te seggfej, választ szeretnél hát megkapod!-Becca kérdőn nézett rá.
-Kate,állj le. Nem tartozunk neki magyarázattal!!-kiáltott rá Becca.
-Tudod már úgyis mindegy, egyszer úgyis megtudják! -felelte Kate, s láttam hogy könny gyűlik a szemébe. Rohadj meg Nate, az apámat kerestem, életemben egyszer se találkoztam vele, és meg akartam ismerni, kérdőre akartam vonni, hogy miért dobott el? De nem akadtam a nyomába, és így keveredtem el hozzátok, csak reménykedtem hogy megtalálom. de tudod mit örülök hogy nem sikerült. Gyűlölöm, de téged nála százszor jobban utállak. -mondta, majd elrohant. Becca utána sietett. Hogy lehetek ennyire fasz? Miért nem tudok leállni a szúrkálódással? Nagyon sajnáltam, hogy ennyire megbántottam, de erről nem tudtam! Mi franc? Mióta számít nekem bárkinek az érzése? Miért érzem azt hogy ennek nem lessz jó vége?
-Gratulálok Nate, túlszárnyaltad magad! Erre még tőled se számítottam! - mondta Ryan egy fejrázás keretében.
-Kössz hogy mellettem állsz, de én ezt nem akartam! Nem akartam megbántani ! Nagyon sajnálom.
-Nate nem nekem kell sajnálkoznod, menj és kérj tőle bocsánatot. -felelte Ryan.
-Igen, igazad van. Majd holnap, ma hagyom, hogy lenyugodjon.És Ryan ma edzenéd mind a két lányt? -kérdeztem és reméltem hogy kimagyarázhatom magam a főnöknél.
-De a Főnök azt mondta .. - felelte Ryan, de nem hagytam hogy befejezze a mondatot.
-Nyugi, ez majd én elintézem.

Lea

Becca utánam rohant a szobába, majd vigasztalni próbált. Muszáj voltam hazudni Natenek, hogy az apámat kerestük, s ezzel feltéptem a sebeimet.
-Jól vagy? -kérdezte Becca.
-Igen már jobban. Muszáj voltam hazudni, mert ha nem teszem Nate tovább nyomozott volna.
-Tudom, és jól tetted! De látom megviselt!
-Igen egy kicsit de túlteszem magam rajta. Egy a lényeg bent vagyunk a maffiában!-mondtam, majd megöleltem Beccát.
-Igen! De szerintem ideje lenne az edzésre menni!
-Igen, valahogy elviselem a bunkót! Anyáért megteszem!-elindultunk az edzőterem felé.
Nagy meglepetésemre Ryan várt ránk. Ma ő tartotta az edzésünket. Örültem, hogy Nate kihagyta a mai napot. Aznap nem is láttam, illetve az elkövetkezendő egy hétben sem.

Sziasztok, itt egy új rész. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Legyen szép napotok!

A maffia àgyàbanOnde histórias criam vida. Descubra agora