Taszítás

3.1K 76 0
                                    

Nate


Amikor Kate többszöri figyelmeztetésemre sem ébredt fel, úgy döntöttem megtréfálom egy kicsit. Elindultam a fürdő szobába, és engedtem egy hatalmas vödör vizet. Egyre csak Kate pajzán kijelentésén járt az eszem. Egy mondatával annyira felcsigázott, mint más nő még soha. Legszívesebben ott helyben felfaltam volna. Mikor megleptem a a hideg zuhannyal, nyomban felugrott, és a csurron vizes testével az enyémre vetődött. Elidőztem gyönyörű domborulatain, s úgy éreztem nem tudok ellenàllni a kísértésnek.

-Nate húzz ki a szobámból! -láttam rajta, hogy sikerült zavarba hozni.

-De nem tudok! -vàlaszoltam, nem hazudtam, mivel a gyönyörű testével még mindig rajtam feküdt, persze egyáltalán nem bántam.

-Mi az hogy nem tudsz? -ekkor esett le neki, hogy még mindig rajtam fekszik, hirtelen felugrott.

-Így már menni fog. -válaszoltam. Amint felálltam, megláttam,hogy testéhez tapad a vizes ruhája, álló helyzetben még szexibb volt.

-Kate, te gyönyörű vagy! -itt elszakadt a cérna, és a maradék kevés önuralmam is elszállt. Ajkaira tapadtam, és először heves, majd lágy csókkal kényeztettük egymást. Nyakára lágy csókokat leheltem, éreztem ahogy beleborzong, élvezettel teli nyögés hagyta el a száját. Belemarkoltam a fenekébe, és szorosan magamhoz vontam, ekkor felcsillant a szeme. Az ágyhoz irányított, s beleült a már ágaskodó farkamba. Levettem a felsőjét, és markolásztam a melleit. Először a mellbimbóját nyalogattam körkörös mozdulatokkal, aztán a számba vettem és szopkodni kezdtem, nyögéséből megállapítva, már nem sokára eljut a csúcsra. Egyre akadozó lélegzetvételével, már nagyon közel járt, ám az ajtó kopogtatása megzavart minket.

-Basszus, ennek nem kellet volna megtörténnie, hiba volt.Gyorsan bújj el az ágyam alá, meg ne lássanak! -nagyon rosszul esett hogy az előbbi dolgot hibának nevezte.

-Én aztán nem bújok az ágyad alá, az biztos, akárki is az, felnőtt emberek vagyunk,senkinek semmi köze hozzá.

-Nate, ezt nem mondhatod komolyan? Ez többször nem történhet meg, nem lenne szabad. -tekintete szomorú volt. - Most kérlek bújj el az ágyam alá.

-Hát jó, ha valóban ezt szeretnéd.-őszintén szólva, csalódott voltam, hogy elakarja titkolni a kis kalandunkat.

-Már megyek. -kiáltott ki Kate.

-Na végre, Kate azt hittem, hogy valami baj van azért nem nyitod ki az ajtót.-Rick volt az. fogalmam sincs, mit akar korán Katetől.

-Á, dehogy. Minden rendben.-mondta.

-Ennek örülök, csak azért kerestelek meg, mert megakartam győződni arról, hogy minden rendben van -e. És Nate mondta, hogy korán kezditek az edzést, de az edzőteremben nem találtalak titeket, s ezért gondoltam megnézlek a szobádba. Apropó hol van Nate? -kérdezte a Főnök. Kérdésére Kate arca egyre jobban kezdett pirosodni, tehát zavarban volt. Akármennyire is próbája tagadni az érzéseit, még a vak is látja, hogy működik köztünk a kémia.

-Hát, ami azt illeti, Natettel megbeszéltük, hogy később kezdjök el az edzést. De Főnök, lenne egy kérdésem. -ügyesen próbált témát váltani.

-Persze, kérdezz nyugodtan.

-Szeretnék minél hamarabb munkába állni, Beccával beszéltem, és mindent elmesélt. -mondta Kate.

-Á, szóval mindenről tudsz. Szerintem ez nem jó ötlet, neked még pihenned kell, és arról szó se lehet, hogy terepre küldjelek. Jelen pillanatba, még edzened sem kellene, és csak azért engedélyeztem Natenek, mert tudom milyen nehéz lehet most. A válaszom nem. -annyira jó volt látni, hogy Rick próbál vigyázni a lányára, próbálkozik, de ha Kate megtudja az igazat, nem tudom mi lesz. Nem akarom elveszíteni, azok után ami ma történt, akármi is történjen, képtelen vagyok elengedni.

Kate


-De én már jól vagyok, és ha nem kezdek magammal, akkor szerintem megőrülök. Haszontalannak érzem magam, tudom hogy mindenki segít, de senkinek sem akarok a terhére lenni. Rick segítőkész, látom az arcán hogy úgy tekint rám, mint a lányára, próbál megvédeni, Nate pedig egyszerűen elvette az eszemet, ha a közelembe van, akkor teljesen elveszítem a józan ítélőképességemet, és úgy érzem szeretem. Beccával azóta nem beszélünk, amióta megtudta, hogy hazudtam, és valójában mindenre emlékszek. remélem egy nap megtud bocsájtani,  és megérti hogy  miért tettem. Fogalmam sincs, hogy mit tegyek. Mi van, ha a Black Dragonnak semmi köze nincs anya halálához? Legbelül ebben reménykedek, de láttam aznap a tetoválást, és hallottam Nate és Rick  beszélgetését. De ugyanakkor anya utolsó szavaival azt sugallta, hogy megbízhatok az apámban, és keressem fel. Utána kell járnom, ki kell derítenem mi történt aznap és miért. Gondolataimat Rick hangja zavarta meg.

-Kate, hallod te amit mondok? -kérdezte.

-Persze, ne haragudj csak gondolkoztam, na mit mondassz, elküldessz bevetésre? -kérdeztem, s reménykedtem, hogy beleeggyezik.

-Sajnálom Kate, de a válaszom nem. Én csak neked akarok jót, nem  szeretném, hogy bajod essen. Először hozd magad formába, aztán átbeszéljük a továbbiakat.

-Rendben, elkezdem az edzést Nattel, és remélem, minél hamarabb a csapat tagja lehetek.
-Apropó Natenek nem szokàsa a kèsés. Egy pillanat megcsörgetem. -a francba remélem nincs nála a telefon mert ha kicseng akkor biztos, hogy lebukunk. Ám mire a gondolataim végére értem hirtelen a telefon csengésére figyeltem fel. Egyszerűen nem tudtam mit csináljak. Követtem a hangot, s megpillantottam Nate telefonját a földön. Rick is odapillantott és kérdőn nézett rám.

-Hát ez meg mit keres itt? -kérdezte.

-Ami azt illeti fogalmam sincs. -valamit nagyon gyorsan ki kell találnom, mert különben Rick gyanakodni kezd. -Lehet hogy tegnap Nate itthagyta a telefonját, amikor este benézett. -hát ez valami förtelmes hazugság volt. Rick a telefonra pillantott, ami még mindig a földön hevert, majd lehajolt érte. Tekintete egy kis ideig időzött, s a szája sarkában egy kis mosolyt véltem felfedezni.

-Értem, tessék majd add oda neki ha találkoztok.-felelte Rick.

-Rendben. -ezek szerin elhitte.

-Jól van Kate, nekem mennem kell. Az edzésen pedig kérlek nagyon figyelj oda, nem szeretném ha megerőltetnéd magad.

-Oké,de kérlek gondold át. szeretnék újra munkába állni. Csak egy bólintással válaszolt, majd elhagyta a szobát.

-Na végre azt hittem már soha nem megy el.-mondta Nate, miközben kimászott az ágy alól.

-Hú, hát majdnem lebuktunk.

-Még most sem értem, hogy miért kell eltitkolni ami kettőnk között van. -kérdezte, majd a kezével megemelte az államat. Érintésébe beleremegtem, de nem hallgathatoka szívemre, muszály az eszemet használnom.

-Nate, hisz semmi sincs kettőnk között. Ami történt az hiba volt. Többször nem történhet meg.

-Na de Kate, ezt nem mondhatod komolyan. Nem hiszem el, hogy ami történt, számodra semmit nem jelentett.

-Sajnálom Nate, de nekem nem jelentett semmit. -ahogy kimondtam ezt a mondatot, a szívem darabjaira tört. Bárcsak elmondhatnám neki, hogy mit érzek iránta, ezek után biztos hogy gyűlölni fog. Arcán mérhetetlen szomorúság látszott, és a szemében csalódást véltem felfedezni. -Talán az lenne a legésszerűbb, ha valaki más segítene az edzésen. -feleltem.

-Nyugodj meg, erre semmi szükség. Csak azért kezdeményeztem, mert azt hittem, hogy te is úgy érzel irántam ahogy én. De egy biztos, nem futok olyan után, aki elérhetetlen. -kijelentése megdöbbentett, ennyire könnyen feladta, nem is próbált harcolni értem. De hisz mit is várhatnék azok után, amit a fejéhez vágtam.

-Biztos vagy benne, hogy tudunk együtt dolgozni. -kérdeztem.

-Igen, próbáljuk meg elkülöníteni a munkát a magánéletünktől, és akkor semmi gond nem lesz.

-Rendben.-mondtam, majd felé nyújtottam a telefonját.

-Akkor kezdjük el az edzést. -mondta, majd elhagytuk a szobát.


Sziasztok Drágáim! Kisebb kihagyás után megérkezett az újabb rész. Remélem elnyerte a tetszéseteket. Ha igen, akkor ne felejtsetek el valamilyen formában jelezni. További szép napot!

A maffia àgyàbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora