Lea-Biztos vagyok benne, hogy ha Becca meglát, majd kiugrik a bőréből. -szólal meg hosszas hallgatás után Ryan.
-Remélem is. Hét és fél éve láttam utoljára.. az rengeteg idő. -Ryan előveszi a házkulcsot és kinyitja az ajtót.
-Szívem, megjöttem és van egy meglepetésem. -kiáltja el magát.
-Az isten áldjon meg Ryan, legutoljára amikor ezt mondtad, egy útmentén hagyott kiskutyát hoztál haza, ha ezt még egyszer megismétled én esküszöm ..
-amikor meglát, könny gyűlik a szemébe. -Ez nem egy kiskutya.Úristen Lea. -hozzám lép, majd hatalmas ölelésben von.-Becca, annyira hiányoztál. - a könnyeimmel küszködve, annyira szorosan ölelem, amennyire csak tudom.
-Mindjárt megfulladok. -szólal meg a barátnőm, melynek hatására egy kis levegőhöz hagyom jutni.
-Na és hol van Milo?
-Erik elvitte a vidámparkba, annyira elkényeztetik a srácok. -mosolyog Becca.
-Azt hittem itthon lesz, már alig várom, hogy láthassam.
-Jaj Lea, ha tudom, hogy jössz, akkor valahogy itthon marasztalom. -szabadkozik Becca. -Luke hogy van?
-Változatlan az állapota. Az orvos szerint, már fel kellett volna ébrednie... -válaszol Ryan.
-Bárcsak felébredne - sóhajt fel Becca. De gyertek, csinálok egy kávét. Lea a kabátodat add ide, felakasztom. -amint elvette tőlem, észre vette a karomon lévő szorítás helyét.
-Veled meg mi történt?
-Natenek volt egy kisebb agresszív megnyilvánulása, amikor találkozott Leával. -böki ki Ryan.
-Az a szemét, én esküszöm, hogy megölöm. Ryan akármennyire is jó barátunk, nem engedem, hogy Leát bántsa.
-Szívem nyugodj meg, senki nem fogja hagyni, hogy ártson Leának.
Amikor elkészítette a kávét elkezdtünk beszélgetni. Elmondtam neki, hogy tudok a vetélésről, és hogy mennyire sajnálom, hogy nem lehettem mellette. Időközben kiderült, hogy James eljegyezte a barátnőjét, s az esküvőt decemberre tervezik, bár ez még sok mindentől függ.
-Na és hogy vannak az ik.. -elharapta a mondat végét, s Ryannel kacagni kezdtünk. -Mi a fene ennyire vicces?
-Szívem, tudok róluk. Lea véletlenül elszólta magát.
-Azt meg, hogy a picsába csináltad. -kérdezi.
-Feldúlt voltam, és tudod milyen vagyok olyankor.
-És mikor mondod el neki? -kérdezi Ryan.
-Elakartam, de amikor megláttam, hogy milyenné vált... nem akarom a gyerekeimet veszélybe sodorni.
-Soha nem nyúlna hozzájuk egy újjal sem. -kel a védelmére Ryan.
-Idáig azt gondoltam, hogy hozzám sem.
-Időre van szükséged Lea, hogy meghozd a helyes döntést. -támogat a barátnőm.
-Nem veszek részt ebben a titkolózásban. A legjobb barátomról van szó, Lea próbálj meg megérteni.
-Ryan egy kis időt kérek, mindent el fogok mondani neki.
-Rendben. Egy hónapig tartom a számát, de tovább egy percig sem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A maffia àgyàban
AçãoLea Baker 18 évesen veszíti el èdesanyját, és minden erejével ki akarja deríteni hogy ki az aki anyja halálát okozta. Annyira messzire kell ásnia,hogy egy szempillantás alatt a maffiában találja magát. Képes lessz szembenézni az igaszsággal? Vajon a...