Dupla

2.1K 62 6
                                    

Lea 

Két hónap telt el mióta hazaérkeztünk Budapestről. Nate és én nagyon boldogok vagyunk. Tiszteletben tart, és nem próbálja rám erőltetni a szexet. Anya a közelünkbe költözött, de apával még mindig tartják a távolságot. Bevallom fáj, mert csak a szüleimről van szó. A rivális maffiáról semmi újat nem hallottunk, úgy érzem ez a vihar előtti csend. 

-Na végre megtaláltalak. -kiabál Ryan. Figyelj Lea a segítségedre van szükségem. 

-Ez nem hangzik túl jól. Hallgatlak.

-Az van, szóval izé...

-Ryan ne szórakozz már. Nyögd ki végre.

-Tudod Becca személyébe megtaláltam azt a nőt, akivel boldog lehetek. Úgy érzem számomra ő az ideális társ. Ideje a kapcsolatunkat egy új szintre emelni.. Megszeretném kérni a kezét. Na mit szólsz? Segítesz megszervezni a lánykérést? 

-Úristen, eddig is tudtam hogy szereted, de azt álmomban sem gondoltam volna hogy ennyire.. Természetesen segítek. - meghatódtam a lánykérés hallatán, Becca igazán megérdemli, hogy boldog legyen.

-Köszönöm te vagy a legjobb. -ölelt meg Ryan.

-Ti meg mit csináltok? -kérdezte Nate. 

-Haver, beszámoltam neki a lánykérésről. 

-Mégis mit csináltál? -kérdezte ordítva Nate.

-Haver, nyugi már, megkértem, hogy segítsen megszervezni Becca lánykérését. -Nate kirohanásán meglepődtem.

-Ja az szuper. -megkönnyebbült arccal pillantott rám. - Lea segítségedre lesz, ugyanis hasonló az ízlése Beccaeval.

-Pontosan majdnem hogy egyforma. Nem hiába olyan mintha a testvérem lenne.

-Szóval kezdjünk is neki. 

Elintéztem pár telefonhívást, kiválasztottuk Ryannal a zenét, a díszítést, a helyet és az ételeket.

Összehívtuk a megszokott kis csapatunkat, Lexi addig lefoglalta Beccat. 

-Tehát Ryan és én elintézzük a díszítést és kiválasszuk a gyűrűt. James te menj el az ételért. Erik te menj a helyszínre ugyanis félóra múlva megérkeznek az asztalok és a székek. Luke te pedig... -itt gondolkoznom kellet, tudom Luke milyen kis ügyetlen, nem akartam, hogy elszúrjon valamit.

-Na ne már Lea, bármit rám bízhatsz nyugi...

-Nem is tudom.. te segítesz majd nekem és Ryannek. Felfújod a lufikat.

-Ez most komoly? 

-Igen Luke, az rengeteg meló... -a többiek kacagásba kezdtek. 

-Nate te pedig azt a pár embert aki a papíron szerepel fel kell hívnod és beavatnod a részletekbe, és a virágokért te felelsz.

-Igen is asszonyom. -mosolygott majd megölelt.

-Munkára fiúk!

Mindenki haladt a saját kis dolgával. Kicsit úgy éreztem, mintha a saját eljegyzésemet szervezném meg. Tudtam, hogy Beccanak tetszeni fog a végeredmény. A gyűrűt már sikerült kiválasztanunk. Annyira gyönyörű volt, hogy amint megláttam tudtam, hogy tökéletes. Miután kiválasztottuk, kimentem a levegőre, s míg Ryan bent időzött addig felhívtam a többieket, s megbizonyosodtam, hogy minden a tervek szerint halad.

Miután megérkeztünk a helyszínre, kezdett összeállni a kép. Elkezdtük a díszítést, Luke pedig még mindig a lufikat fújta. Elhelyeztük a rózsaszín lampionokat, majd a léggömböket és végül a többi díszítőelem is a helyére került. Az asztalok megterítésével folytattuk, majd az edény készleteket is elhelyeztük. Kis idő múlva megérkeztek a zenészek, s végül Nate is végzett a virágokkal. Az étel már úton volt, s tökáletesen elégedett voltam a végeredménnyel. 

A maffia àgyàbanWhere stories live. Discover now