Végre együtt (+18)

3.9K 79 2
                                    




Nate

A szobába lépve, Leát az ágyra tettem. Minden egyes szót hallottam, szeret és nem tud kitépni a szívéből, akárhogy próbál nem tud elfelejteni. Az én érzéseim is kölcsönösek, legbelül egy hang azt súgja, hogy engedjem el, jobb lenne mindkettőnknek a másik nélkül.. de erre képtelen vagyok, próbálkoztam, de nem megy. Hogy tudnám elfelejteni azt az embert, aki első találkozásunknál lepattintott, aztán csapdát próbált állítani. Jól ellátta a bajomat, több ember szeme láttára, aztán mégis megmentette az életemet.... Szívem szakad meg, ha belegondolok, hogy Lea nélkül kell leélnem az életemet. Ez teljes mértékben lehetetlen, hisz számomra ő a fény az én sötétségemben.

-Nate mondj már valamit. -láttam rajta, hogy kíváncsi mi jár a fejemben. Talán az alkohol hatása, de kacagni kezdtem, annyira aranyos volt, ahogy ott ül, és várja mi fog következni.

-Lea, nekem ez tovább nem megy. -arca megdöbbent volt. Nem tudom tovább azt mutatni, hogy semmit se jelentesz számomra, mert ez nem így van. Megváltoztattad az életemet, egyetlen mosolyoddal, jobbá teszed a kedvem, számomra te jelentesz mindent. Életemben nem utasítottak vissza, de te az első alkalomnál, nem hogy lepattintottál, de még egy kancsó vizet is rám öntöttél, arról nem is beszélve, hogy elég szépen beszóltál. Minden egyes vitánk után úgy éreztem magam, mintha elveszteném egy részem. Fájt, amikor sírni láttalak, de még jobban amikor miattam szenvedtél. Minden egyes pillanatot vártam, amit együtt tölthetünk, még a közös edzéseket is, bár tudom, mennyire tapló voltam veled. El nem tudod képzelni, mennyire fájt, amikor azt hittem, hogy semmit nem érzel irántam. Mostanra azonban már tudom, hogy ez hazugság volt. Szeretlek Lea, minden egyes porcikámmal imádlak, mikor meglátlak... ahh nagyon nehéz visszafognom magam, hogy ne teperjelek le. De tudod, miattad, még erre is képes vagyok. Mond Lea lennél ennek az idióta, szerelmes, bunkó, Rómeónak a Júliája?

-Nate, ez igazán meglepett. -kereste a szavakat, s nem igazán tudta, hogy mit mondjon. Istenem még egy elutasítást nem tudok elviselni. -Tudod, amikor kómában voltam, legelőször a te hangodat hallottam meg, emlékszem nagyon sokat olvastál nekem. Amikor azt hittem, hogy közöd van anya halálához, nem akartam elhinni, legbelül éreztem, hogy nem te voltál. Csak az illatod alapján feltudlak ismerni bármikor, ha meglátlak gyomrom görcsbe rándul, s mint valami tini lány zavarba jövök.  Szeretlek Nate, s nem akarok nélküled élni. A válaszom igen, szeretnék a Júliád lenni.

Gondolkozni nem hagytam időt, rögtön az ajkaira tapadtam. Ajkai selymesek és puhák voltak, csókunkba minden egyes érzelmünket belevetítettük. Először lágyan csókoltam, aztán egyre vadabbá vált minden egyes csók és érintés. Végre együtt lehetünk, most már senki nem állhat közénk. Ajkaimmal a nyakára tévedtem, s minden egyes sóhaj azt bizonyította, hogy élvezet járja át porcikáit.

-Ahj, Nate, nagyon Kívánlak... -szemeiben a vágy tüze csillant meg.

Bikini felsőjét lassú mozdulatokkal hámoztam le róla, szemeim megakadtak gyönyörű keblein. Elkezdtem nyalogatni melleit, majd szívó mozdulatokkal kényeztettem bimbóját. Élvezettel teli vonaglásba kezdett, majd megmarkolta férfiasságomat. Fürdőnadrágomat levetettem, arcán egy kaján vigyor jelent meg a farkamat látván. Felém közeledett, s rámarkolt. Először lassú mozdulatokkal kezdte húzogatni fel- le, később a szájába vette. Nyelvével játszadozott, s közbe kezeit se pihentette. Kurvára jól csinálta, ha ilyen jól tud szopni, akkor az ágyban valami elképesztő lehet. Lassú tempóját gyorsabbra váltotta, s éreztem, hogy már nem sok kell az orgazmusig. Megragadtam a haját, s amikor már éreztem, hogy utat tör a spermám, eltoltam a fejét.

-Ahh Cicus, ez egyszerűen elképesztő volt. -magamhoz öleltem, majd megcsókoltam a homlokát. -Nagyon szeretlek Lea.

-Én is szeretlek. -mondta.

A maffia àgyàbanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt