Látogató

2.6K 81 2
                                    







Nate


-James, egy órán belül gyűlés, szóljatok mindenkinek, fontos dologról van szó. -Rick bejelenti, hogy Kate a lánya, és persze ezzel sok mindenkinek meglepetést fog okozni.

-Jól van, de ugye minden rendben? -kérdezte.

-Igen, csak a Főnöknek bejelenteni valója van.

-Rendben. Értesítünk mindenkit.

Kiderült az igazság. Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy Katenek mi volt a terve. Persze a jelek alapján, amiket megosztott velünk, megértem miért akart bosszút állni rajtunk, de vajon meddig ment volna el? Akár gyilkolni is képes lett volna a bosszúja miatt. Gondolataimat, a felém rohanó pityergő lány zavarta meg, aki a mellkasomnak ütközött.

-Jajj, ne haragudj! -mondta, majd rám emelte a tekintetét. Bocsánat, nem vettelek észre. mondta pityeregve.

-Kate, minden rendben? -kérdeztem, iszonyatosan haragszok rá, de nem örülök, hogy szenvedni látom.

-Igen, vagyis nem semmi nincs rendben... Ma három éve, hogy anya meghalt, s pont ezen a fájdalmas napon kapom vissza az édesapámat. Kicsit úgy érzem, mintha elfelejtkeztem volna anyáról... -hangját fájdalom itatta át.

-Nyugodj meg, édesanyád biztos örülne, ha látná mekkora boldogsággal tölt el édesapád visszaszerzése. Tudod azon a bizonyos napon ott voltam vele, elcsukló hangjával téged emlegetett, és Ricket. Utolsó perceiben is szerelmes volt apádba. -szemei vörösek voltak a sírástól, úgy éreztem vigaszt kell nyújtanom. -Gyere ide Cicus! -kitártam karjaimat, majd hatalmas ölelésbe vontam.

-Köszönöm Nate, úgy érzem nem érdemellek meg. -sóhajtozott a lány.

-Figyelj, szerintem menj és szedd magad rendbe, nemsokára kezdődik a gyűlés. Ami pedig minket illet, szerintem a legjobb ha időt adunk magunknak. -csalódás futott át az arcán, úgy látom nem erre számított.

-Tudod mit, lehet, hogy igazad van. -sóhajtott. Én most megyek... majd még beszélünk.

Figyelemmel kísérve az elhaladó lányt, ezernyi dolog kavargott a fejemben. Jobb lesz neki nélkülem, nálam sokkal jobbat érdemel.


Lea


Szeretem, szeretem, szerelmes vagyok.... Életemben először érzem ezt az érzést. Ha meglátom, pillangók repkednek a gyomroban. Mikor hozzám ér, testem beleremeg, érintésére szomjazok.

Rick a gyűlésen bejelentette, hogy a lánya vagyok. Mindenkitől tiszteletet vár el az irányomba. Gyűlés után az irodájába hivatott, engem Ryant, Beccat, és Natet.

-Gyerekek, pakoljatok, ugyanis holnap hajnalban utaztok. -jelentette ki nemes egyszerűséggel,mi pedig csak pislogtunk.

-Micsoda, mégis hova? -kérdezte Becca.

-Magyarországra. -mondta. Már lefoglaltam a repülőjegyeket. Erről az utazásról csak mi tudunk, rajtatok kívűl nem bízok senkiben sem. -Kicsim azt akarom, hogy biztonságba legyél. -pillantott rám.

-És mi van ha én nem akarok menekülni? -kérdeztem, dühös voltam rá, amiért elakar tüntetni.

-Nem nyitok vitát, számomra a legfontosabb a biztonságod, amíg nincs pontos tervünk, amivel megállíthatjuk a Red Arrowot, addig Magyarországon lesztek, mind a négyen.

-De Főnök, nekem talán itt kellene maradnom. -szólt Nate. Komolyan nem hiszem el, hogy menekülni próbál előlem.

-Szó sem lehet róla, nyugodtabb vagyok ha ott vagy Ryannel, és figyeltek a lányokra. Nem nyitok vitát, hajnalban utaztok. -hangja határozott volt.

A maffia àgyàbanحيث تعيش القصص. اكتشف الآن