Induljon a buli

2.6K 83 3
                                    



Lea


Mai napig imádom a Sakáltanyát. Titkon mindig kiszerettem volna próbálni a pulton táncolást, bár nem vagyok az a bulizós típus. A film után nagyon megéheztünk, ezért rendeltünk pizzát, gondoltuk meglepjük a fiúkat. Miután megérkezett a pizza, a konyha felé vettük az irányt. A látvány, ami fogadott gyomorforgató volt. A rikácsoló csaj Nate ölében ült, és egymás szájában matattak.

-Fiúk, meglepetés. -kiáltotta Becca. Mindenki felénk fordult, és Nate arcán, szégyenkezés véltem felfedezni.

-Ez az én csajom! -szólt Ryan.

-Ó baby, Becca ötlete volt, szóval neki köszönjétek meg.

-Imádlak hugi. -szólt James, csámcsogó hangon, amire egy mosollyal válaszoltam.

-Fújj ez undorító! -kiáltotta a lány. Én ebből biztos nem eszek. Ez itt nagyon hízlal.... -mondta. Nagyon mérges voltam, ha nem tetszik neki az étel, akkor fogja be a száját, ne vegye el azzal a visító hangjával más étvágyát.

-Jaajj, ne haragudj, nagyon sajnálom. Mit szerettél volna enni? Esetleg salátát? Sajnálom, az itt nincs, szóval menj ki a rétre legelni...-miért nem tudom befogni a számat?

-Most te komolyan beszóltál nekem? Kinek képzeled te magad? -kérdezte. A többiek mindvégig figyeltek.

-Igen beszóltam, mivel másnak ez az étel nem undorító, és szeretne vacsorázni, szóval.. légyszíves fejezd be ezt a rikácsolást. -az idegeimre ment, ezzel a nyávogó hanggal.

-Nathaniel, te ezt hagyod? -kérdezte, de úgy láttam, Nate még mindig az előző beszólásomon röhög.

-Menj a francba Nathaniel! -mondta a lány, majd elrohant.

-Jajj haver mi a francért kezdted újra Cassandrával? Hmm hát nem értelek. -mondta Ryan. Nate arcáról lefagyott a mosoly. Tehát Cassandrának hívják, és ezek szerint már voltak együtt.

-Fogd be Ryan! - szólt rá Nate.

-A te dolgod csak segíteni szeretnék.

-Haver nem kell a segítséged köszi. -mondta Nate, majd elvett egy szelet tenger gyümölcse ízesítésű pizzát.

-Fúj haver, ez nagyon gusztustalan. Azok ott rákok és meg is eszed? -mondta Luke.

-Még szép, hisz imádom. -mondta Nate.

-Kate, én úgy tudtam te nem rajongsz a tengeri herkentyűkért. -mondta Becca.

-Hát én nem is, de ... tudtam, hogy Nate szereti szóval neki rendeltem. -kijelentésemre mindenki újjongni kezdett, és Nate szája sarkán egy aprócska mosoly jelent meg.

-Cicus, úgy látom elpirultál. -mondta majd rámkacsintott.

-Menj a francba!-kiáltottam, majd elvettem, egy doboz pizzát.

-Fiúk,én léptem, megyek kajálok aztán készülődök a buliba. Becca ha végeztél gyere, segíts kiválasztani a ruhámat.

-Jól van csajszy. -mondta.

-Jajj és Nate mégvalami, én a helyedben elrohannék plasztik Barbi után, különben este nem kap rá a horogra. -Nate elképedve nézett rám, a többiek hatalmas kacagásba kezdtek. Én is elmosolyodtam, majd elindultam a szobámba.

Miután elfogyasztottam a doboz pizzámat elkezdtem készülődni. Vettem egy forró habfürdőt, és hajat mostam. Elkezdtem kutatni a szekrényembe, de nem találtam semmit amit felvehettem volna, ezért a legvégén már minden ruhám az ágyon hevert. Jajj Becca, hol vagy már?-gondoltam magamban. Biztos Ryannel enyelegnek. Na se baj, addig elkészítem a hajamat. Miután megszárítottam, nagyobb hullámokat varázsoltam egy hajgöndörítő segítségével. Elkészítettem a sminkem is, majd ledobtam magamról a törölközőt és felvettem a dögös piros selyem fehérneműmet. Kopogás hallatszott az ajtó túloldaláról.

A maffia àgyàbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora