Παρτ 10

1.5K 66 9
                                    

Οι ερωτήσεις ήταν πολλές και τα παιδιά έστηναν τα φώτα και την κάμερα. Έκαναν το intro τους και έπειτα με σύστησαν στο κοινό. Πάντα μιλούσαν αγγλικά και μου είπαν να κάνω το ίδιο. ( απλά τα γράφω ελληνικά γτ βαριέμαι να μεταφράζω)

Ιθ - λοιπόν σας είπαμε στο ινσταγκραμ να μας κάνετε ερωτήσεις και θα απαντήσουμε όσες μπορούμε τώρα εδώ μαζί με την Ιζι.

Γκ - λοιπόν πρώτη ερώτηση, γιατί φύγατε από το LA? Γιατί η μαμά μας πήρε εδώ μετάθεση και έπρεπε να έρθουμε και εμείς.

Ιθ - επόμενη ερώτηση, την Ιζι πως την γνωρίσατε?

Ιζ - συνάντησα τυχαία τον Ιθαν και μετά συνειδητοποιησαμε ότι θα πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο και έτσι γνώρισα και τον Γκρέισον. Συν το ότι με έβαλαν να τους ξεναγήσω και να κάνω παρέα μαζί τους μέχρι να βρουν δική τους παρέα

Ιθ - δηλαδή σε χαλάει η παρέα μας?

Ιζ - μπορεί και ναι μπορεί και όχι

Είπα σαρκαστικά και ο Γκρεισον κορόιδεψε την φωνή μου.

Ιθ - τέλος πάντων επόμενη ερώτηση, πως λέγεται η χώρα που είστε? Λέγετε Ελλάδα και να έρθετε είναι πολύ ωραία

Γκ - άλλη ερώτηση, βασικά δεν είναι ερώτηση είναι ανακοίνωση... Η κοπέλα από εδώ λέει ότι σιπαρει την Ιζι και τον Ιθαν.

Κοιταχτηκαμε με τον Ιθαν και έπειτα εγώ κοίταξα κάτω. Γέλασα πνιχτα και ένιωσα τα μάγουλα μου να φλεγονται. Εκείνος εβυξε ως ένδειξη αμηχανίας και εγώ ξανακοιταξα την κάμερα.

Είδα ότι ο Γκρέισον μας κοιτούσε με ένα έκπληκτο βλέμμα και είχε ανοίξει ελαφρά το στόμα του.

Ιζ - κλείστο Γκρέισον θα σ μπει καμία μύγα

Του έκλεισα το στόμα και γέλασε.

Γκ - επόμενη ερώτηση, Ιζι γουστάρεις κανένα από τα αγόρια?

Ιζ - ναι εσένα

Γκ - αυτό δεν το περίμενα

Γελάσαμε και ο Ιθαν μας κοιτούσε σε στυλ forever alone. Το βίντεο συνεχίστηκε με γέλια και πολλές ερωτήσεις. Τα παιδιά έκαναν το outro και έπειτα έκλεισαν την κάμερα.

Ιθ - πως σου φάνηκε?

Ιζ - ωραία ήταν

Ιθ - τι άλλο θέλετε να κάνουμε?

Ιζ - ξέρω γω

Γκ - αν είσαι κουρασμένη μπορείς να φύγεις

Ιζ - όχι βρε απλά για να μην ενοχλώ κιόλας

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now