Παρτ 25

1.1K 64 1
                                    

Καθόμουν στο δωμάτιο μου και βαριόμουν. Ο Αλέξης έχει πάει με κάτι συμμαθητές του και ο Ιθαν κάνει βίντεο με τον Γκρέισον. Ο Χάρης κάνει τις ετοιμασίες του γάμου και εγώ είμαι ολομόναχη μέσα σε ένα σπίτι.

Ίσως να πω στον Άγγελο να βρεθούμε. Πάτησα την επαφή του και άρχισε να καλεί. Μετά από λίγο το σήκωσε και μου απάντησε.

Αγγ - παρακαλώ?

Ιζ - έλα Αγγελε η Ιζι είμαι

Αγγ - αα γεια

Ιζ - τι κάνεις?

Αγγ - καλά εσύ?

Ιζ - μια χαρά

Αγγ - ωραία, θες κάτι άλλο?

Ιζ - εε....

Αγγ - λίγο γρήγορα όμως

Ιζ - καλά άστο γαμα το

Αγγ - τι θες Ιζι?

Ιζ - άστο Αγγελε, αφού δεν έχεις λίγο χρόνο για εμένα

Αγγ - είμαι με την Άρια τι θες?

Ιζ - να πας στον διαολο, αυτό θέλω

Αγγ - Ιζι όλα καλά?

Ιζ - ναι μια χαρά ήταν όλα... Πριν σε πάρω τηλέφωνο

Του το έκλεισα στα μούτρα και πέταξα το κινητό μου στα μαξιλάρια. Τα νεύρα μου...

Μεριά Αγγέλου

Πονάω που το κάνω αυτό αλλά δεν μπορώ πλέον να το ελέγξω. Δεν μπορώ πλέον να κρύψω τι νιώθω για αυτήν την κοπέλα. Μετα το φιλί μας σκέφτηκα πολύ. Και κατέληξα ότι δεν μπορώ να την δω μόνο σαν φίλη.

Όταν είναι κοντά μου νιώθω ότι χάνω τον ρυθμό της αναπνοής μου.

Όταν την φίλησα, το ήθελα πολύ. Όμως μου είναι δύσκολο να είμαι κοντά της όταν δεν μπορώ να το ξανά κάνω. Ξέρω έχει περάσει πολλά, όμως θέλω να είμαι εδώ για εκείνη και όχι μόνο σαν φίλος...

Μεριά Ιζις

Μου το υποσχέθηκε γαμωτο ότι δεν θα φύγει. Και φαινόταν τόσο πειστικός... Νόμιζα ότι επειδή είναι μεγαλύτερος θα ήταν πιο ώριμος και θα με καταλάβαινε.

Ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου όμως το σκούπισα κατευθείαν. Τέρμα το κλάμα...για κανέναν πλέον.

Κατέβηκα στην κουζίνα και πήρα ένα νεκταρινι για να φάω. Έκατσα στον καναπέ και με το μαχαίρι ξεκίνησα να κοφω φέτες το νεκταρινι και να τις τρώω. Κοίταξα τον γυμνό μου καρπό και έπειτα το μαχαίρι.

Στιγμιαία μου πέρασε η σκέψη όμως την έβγαλα κατευθείαν από το μυαλό μου και συνεχισα να τρώω. Η πόρτα άνοιξε και μπήκαν μέσα ο Αλέξης και η Έλενα.

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now