Μένω κοντά 2 βδομάδες στον Άγγελο και μπορώ να πω ότι περνάω πολύ καλά. Βγαίνουμε μαζί και πηγαίνουμε σε διάφορα μέρη. Πήγαμε στο πλανητάριο, πήγαμε στο λούνα παρκ, καθίσαμε μαζί σε ένα παρκακι και παίξαμε, τρώγοντας παγωτό.
Γενικά οι μέρες μαζί του κυλούν γρήγορα και ευχάριστα. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι κάποια βραδιά κάνω ανήσυχο ύπνο λόγω των εφιαλτών που βλέπω. Το περιεχόμενο νομίζω είναι προφανές... Τώρα είμαστε στο αμάξι του με την Σίσι και με πάει κάπου που εγώ δεν ξέρω.
Ετοίμασε μόνος του τα πράγματα που θα πάρουμε, ακόμα και τα δικά μου, ώστε να μην καταλάβω που πηγαίνουμε. Γέλασα στην σκέψη και κοίταξα απο το παράθυρο. Ναι καλά διαβάσατε, γέλασα... Αυτές τις μέρες γελάω πολύ, χάρη σε εκείνον. Η στιγμή ήταν ωραία... Κοιτούσα απέξω από το ανοιχτό παράθυρο,με τα μαλλιά μου να ανεμίζουν και να "χαλάνε" τον πρόχειρο κεφτέ που έκανα, καθώς το Riptide ακουγόταν στο ραδιόφωνο.
Η Σίσι είχε καθίσει πάνω μου και είχε βγάλει το κεφάλι της έξω και απολάμβανε τον αέρα. Κοίταξα τον Αγγελο, ο οποίος ήταν προσηλωμένος στον δρόμο και όλο αυτό μπορώ να πω τον έκανε γοητευτικό. Είμαστε στο αυτοκίνητο εδώ και μισή ώρα και ακόμα να φτάσουμε απ' ότι κατάλαβα.
Ιζ - είναι μακριά ακόμα ?
Αγγ - όχι πολύ
Μετά από λίγο σταμάτησε μπροστά σε μια λίμνη με έναν καταρράκτη. Βγήκαμε απο το αυτοκίνητο και πλησίασα κατευθείαν την λίμνη. Άγγιξα το νερό της και με το χέρι μου το έκανα να "ταραχτει".
Αγγ - πάνε βάλε το μαγιό σου, θα βουτήξουμε
Ιζ - γι αυτό με έπριξες να κρατάω μαγιό?
Αγγ - και γι αυτό
Ιζ - με τρομάζεις
Αγγ - να μην σε τρομάζει κάτι
Πήρα το μαγιό μου από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και μπήκα μέσα για να αλλάξω. Όταν τελείωσα βγήκα έξω και είδα ότι και ο Άγγελος είχε αλλάξει. Θαύμασα για λίγο το σώμα του και εκείνος άρχισε να τρέχει προς την λίμνη. Έκανε ένα μακροβούτι και έγινε ένα με το κρύο νερό. Άρχισα και εγώ να τρέχω προς την λίμνη. Βουτηξα με την μια και μπορώ να πω ότι το νερό είναι πολύ κρύο. Βγήκα στην επιφάνεια και πήγα κοντά στον Άγγελο.
Ιζ - είναι πολύ ωραία εδώ
Αγγ - και που να δεις τον καταρράκτη. Ακολούθησε με
Ειπε και βούτηξε. Τον ακολούθησα και πήγαμε στο σημείο όπου το νερό του καταρράκτη συγκρούεται με το νερό της λίμνης. Ο Άγγελος πήρε μια βαθιά ανάσα βούτηξε και έπειτα τον άκουσα να με φωνάζει από την άλλη μεριά του καταρράκτη. Έκανα και εγώ το ίδιο και είδα ένα μαγιό τοπίο με βράχια. Η αντανάκλαση του νερού χτυπούσε πάνω τους και ήταν σαν να κουνιόταν. Σκαρφάλωσα στα βράχια και έκατσα εκεί που καθόταν ο Αγγελος.
YOU ARE READING
Ο μαθηματικός μου
Teen FictionΗ Ιζι, μια 18χρονη κοπέλα, χωρίς αισθήματα και κοινωνική ζωή, σκληρή, κλειστή, δυναμική και αγενής κάποια στιγμή στην ζωή της συναντάει τον Αγγελο. Εναν όμορφο, πλούσιο, ευγενικό και απαιτητικό 27χρονο καθηγητή. Τι θα γίνει άραγε όταν αυτοί οι δύο α...