Ιθ - Ιζι άσε με τουλάχιστον να σου εξηγήσω. Είχαμε πιει πάρα πολύ και δεν ήξερα τι έκανα. Εκείνη μου ρίχτηκε και πραγματικά δεν θα έκανα τίποτα αν ήμουν νηφάλιος. Αφού το ξέρεις ότι εσένα αγαπάω.
Ιζ - δηλαδή αν σε συγχώρεσω θα φοβάμαι κάθε φορά που θα μεθας μήπως πηδηξεις και καμιά?
Αυτό δεν λέγεται σχέση Ιθαν.Ιθ - κοίτα φταίει το γεγονός ότι δεν έχουμε ολοκληρώσει οπότε ήταν έντονη η επιθυμία μου
Ιζ - δηλαδή εγώ φταίω? Που δεν σου έκατσα?!?!
Ιθ - όχι δεν είπα αυτό
Ιζ - και τότε τι είπες Ιθαν????
Ιθ - Ιζι σε παρακαλώ
Πήγε να με πλησίασε όμως τον έσπρωξα πίσω
Ιζ - μην τολμήσεις να με ξανακοιταξεις, να μου ξαναμιλήσεις η να με πλησιάσεις.
Κατέβηκα κάτω και πήγα κατευθείαν σπίτι. Έπεσα στον καναπέ και άφησα ελεύθερα τα δάκρυα μου. Το ήξερα... Το ήξερα ότι δε θα κρατήσει.
Οι λυγμοι μου δεν είχαν σταματημό. Κάποια στιγμή άκουσα γρήγορα βήματα από την σκάλα όμως δεν έδωσα σημασια. Είχα χώσει το κεφάλι μου στα μαξιλάρια και και απλά έκλαιγα. Ένιωσα δύο χέρια να με αγγίζουν και μια φωνή να λέει το όνομα μου. Σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα τον αδερφό μου και την Ελενα.
Αλ - Ιζι τι έγινε?
Ιζ - πήγε με την Μόνικα
Είπα μέσα στο κλάμα μου. Εκείνοι σοκαρίστηκαν και κοιταχτηκαν.
Αλ - δεν το περίμενα
Ιζ - Γιατί το περίμενα εγώ?
Ελ - έλα βρε Ιζι, αυτός δεν άξιζε. Θα βρεις άλλον καλύτερο
Ιζ - δεν θέλω να βρω κανέναν. Θέλω να μείνω μόνη μου!!!
Ελ - θα βρεις κάποιον άλλον και θα τον ερωτευτείς όπως τον Ίθαν και παραπάνω
Ιζ - αυτό με τον Ιθαν δεν ήταν έρωτας. Ούτε καν που τον φτάνει. Έρωτας ήταν αυτό που ένιωθα για τον αδερφό σου.
Αλ - και με τον Αγγελο
Ιζ - με τον Αγγελο δεν-
Αλ - άστα αυτά και κοίτα να σοβαρευτείς και να του μιλήσεις. Που κάνετε και οι δύο σαν πενταχρονα!!
Ιζ - Αλέξη για ηρέμησε λίγο
Αλ - και συγνώμη αφού αγαπάς τον Αγγελο γιατί τα έφτιαξες με τον Ιθαν? Επειδή τον αγαπούσες? Θα σου απαντήσω εγώ, όχι. Αγαπούσες τον Αγγελο απλά δεν ήθελες να το παραδεχτείς στον εαυτό σου γιατί έχεις εγωισμό. Όπως και αυτός απομακρυνθηκε για να σε ξεχάσει αντί να σου μιλήσει για τα συναισθήματα του. Αυτό λοιπόν είναι η αγάπη? Να απομακρυνεσαι ?
YOU ARE READING
Ο μαθηματικός μου
Teen FictionΗ Ιζι, μια 18χρονη κοπέλα, χωρίς αισθήματα και κοινωνική ζωή, σκληρή, κλειστή, δυναμική και αγενής κάποια στιγμή στην ζωή της συναντάει τον Αγγελο. Εναν όμορφο, πλούσιο, ευγενικό και απαιτητικό 27χρονο καθηγητή. Τι θα γίνει άραγε όταν αυτοί οι δύο α...