Η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ένας μεθυσμένος Ιθαν. Βρωμουσε από μακριά αλκοόλ. Ο Γκρέισον και εγώ πήγαμε κοντά του και εκείνος παραμιλουσε.
Ιθ - ρε Ιζι δεν φταίω εγώ, η Μόνικα φταίει
Ιζ - Ιθαν τι λες? Τι είπε η Μόνικα?
Ιθ - η Μόνικα φταίει, εγώ δεν ήθελα να...
Ιζ - να!?
Ιθ - να...
Δεν είπε τίποτα άλλο και έπεσε στον καναπέ. Κοιμήθηκε...
Γκ - πήγαινε εσύ να ξεκουραστείς και θα του μιλήσω εγώ αύριο.
Ιζ - ενταξει
Ειπε με έναν μικρό δυσταγμο. Χαιρέτησα τον Γκρέισον και πήγα σπίτι. Με το που μπήκα είδα τον Αλέξη να φιλάει την κοιλιά της Ελενας, ενώ εκείνη είχε βγάλει την μπλούζα της. Με άκουσαν και σταμάτησαν αμέσως ενώ ταυτόχρονα ανακαθησαν.
Ελ - γ-γεια σου Ιζι
Ιζ - αχχ Αλέξη πηγαίνετε στο δωμάτιο σου
Αλ - απλά επειδή άργησες νομίζαμε ότι δεν θα έρθεις. Σορρυ
Ιζ - δεν πειράζει
Ένα δάκρυ κύλισε όμως το σκουπισα
Ιζ - εγώ πάω π-πάνω
Είπα με την φωνή μου να σπάει στο τέλος. Ο Αλέξης το κατάλαβε και σηκώθηκε αμέσως και ήρθε κοντά μου
Αλ - Ιζι τι έγινε?
Ιζ - όλη αυτήν την ώρα περίμενα τον Ιθαν και όταν γύρισε ήταν μεθυσμένος και είπε κάτι για την Μόνικα.
Είπα καθώς τα δάκρυα μου είχαν ήδη μουσκεψει τα μάγουλα μου.
Αλ - τι σου είπε για την Μόνικα?
Ιζ - μου είπε "δεν φταίω εγώ, η Μόνικα φταίει" εγώ τι να συμπερανω από αυτό?
Αλ - κάποια παρεξήγηση θα έγινε είμαι σίγουρος
Ιζ - δεν ξέρω Αλέξη... Και δεν ξέρω αν θα τον συγχώρεσω μετά από αυτό
Αλ - άσε τον να σου εξηγήσει πρώτα
Ιζ - δεν ξέρω δεν ξέρω... Τεσπα πηγαίνετε πάνω εσείς και θα κάτσω εγώ εδώ αν με χρειαστείτε, που ελπίζω να μην το κάνετε...
Ελ - σίγουρα θα είσαι καλά μόνη σου?
Ιζ - ναι σίγουρα
Ελ - εντάξει
Ανέβηκαν πάνω και άκουσα την πόρτα να κλείνει. Πήρα τα τσιγάρα μου από το τραπεζάκι και πήγα στο παράθυρο δίπλα από την εξώπορτα. Το ανοιξα και αρχισα να καπνίζω.
YOU ARE READING
Ο μαθηματικός μου
Teen FictionΗ Ιζι, μια 18χρονη κοπέλα, χωρίς αισθήματα και κοινωνική ζωή, σκληρή, κλειστή, δυναμική και αγενής κάποια στιγμή στην ζωή της συναντάει τον Αγγελο. Εναν όμορφο, πλούσιο, ευγενικό και απαιτητικό 27χρονο καθηγητή. Τι θα γίνει άραγε όταν αυτοί οι δύο α...