Αγγ - εσύ το ήθελες?
Ιζ - δεν ξέρω... Χάρηκα που δεν ήταν ο οποιοσδήποτε, όμως μετά από αυτό αντί να μου μιλήσει και να μείνει μαζί μου, πήγε και το έκανε με την Μόνικα. Ενώ δεν είχα παρέα έφυγε. Και απλά ήταν σημαντικό για εμένα αυτό... Ξέρω το έχω πάρει βαριά το θέμα απλά ο Ιθαν...μου άρεσε κάπως. Και μου φεροταν ωραία...
Αγγ - δηλαδή σου αρεσει
Ιζ - μπορεί, λίγο... Δεν λέω ότι έχω φάει κόλλημα αλλά μου έκανε εντύπωση με παιδί μου
Αγγ - εσύ τι θες να του κάνεις τώρα?
Ιζ - θέλω να πάω να τον σπασω στο ξύλο, γιατί με άφησε μόνη μου, μεθυσα και μετά μου φώναζε που μεθυσα, λες και είχα κάτι καλύτερο να κάνω. Και μετά έκανε ότι νοιάζεται, αν νοιαζοσουν κύριος να έμενες μεζι μου. Στο κάτω κάτω εκείνος είπε ότι μόνο επειδή πήγα εγώ στο πάρτυ πήγε και εκείνος.
Αγγ - αρχικά μην του μιλήσεις, μπας και καταλάβει το λάθος του και σου ζητήσει συγνώμη. Αν δεν κάνει τίποτα, άσε τον.
Ιζ - ναι αλλά...
Αγγ - καλά κατάλαβα σου αρέσει πολύ για να μην θες να τον αφήσεις.
Ιζ - δεν μου αρέσει πολύ, απλά μου τράβηξε το ενδιαφέρον.
Αγγ - ναι καλά
Ιζ - έλα μην με δουλεύεις
Αγγ - έλα εδώ
Άνοιξε τα χέρια του και χαμογέλασε. Μπήκα στην αγκαλιά του και τον φίλησα στο μάγουλο.
Αγγ - έλα αρκετά το διαλλειμα, πάμε πάλι για τρέξιμο.
Ξεφυσιξα και συνεχίσαμε να τρέχουμε για περίπου μια ώρα. Φτάσαμε έξω από το σπίτι μου και με αγκάλιασε.
Αγγ - θες το απόγευμα να έρθεις σπίτι μου?
Ιζ - αν έχω προλάβει να διαβάσω ναι
Αγγ - εντάξει, έλα όποτε θες
Ιζ - οκευ, τα λέμε
Αγγ - γεια
Μπήκα στο σπίτι και είδα τον Ιθαν και τον Γκρέισον.
Ιθ - που ήσουν?
Ιζ - όπου θέλω
Ιθ - με ποιον ήσουν?
Ιζ - με όποιον θέλω
Ιθ - Ιζι που ήσουν, ανησύχησα
Ιζ - για τρέξιμο ήμουν, άραξε λίγο. Και δεν θα σου δώσω λογαριασμό με ποιον ήμουν. Πήγαινε στην Μόνικα σου, σε έχει περισσότερο ανάγκη
YOU ARE READING
Ο μαθηματικός μου
Teen FictionΗ Ιζι, μια 18χρονη κοπέλα, χωρίς αισθήματα και κοινωνική ζωή, σκληρή, κλειστή, δυναμική και αγενής κάποια στιγμή στην ζωή της συναντάει τον Αγγελο. Εναν όμορφο, πλούσιο, ευγενικό και απαιτητικό 27χρονο καθηγητή. Τι θα γίνει άραγε όταν αυτοί οι δύο α...