Παρτ 31

1K 65 1
                                    

Με πέταξε γρήγορα μέσα στο αμάξι του και μπήκε και εκείνος γρήγορα. Έβαλε μπροστά και γκάζωσε κατευθείαν. Έτρεχε πολύ και έπαιρνε απότομα τις στροφές κάτι που με έκανε να τρομοκρατηθω. Τα δάκρυα μου είχαν κάνει έντονη την εμφάνιση τους καθώς φοβόμουν

1) για το ότι τρέχει και μπορεί να τρακαρουμε

2) για το τι θα ακολουθήσει μετά

Μερια Συγγραφέα

Η Ιζι έδειχνε εξ ολοκλήρου τον φόβο της. Φαινόταν καθώς τα μάτια της έλαμπαν και όχι από χαρά αλλά από το κλάμα. Η έκφραση της ήταν τόσο φοβισμένη που ο οποιοσδήποτε και αν την έβλεπε θα σπαραζε η ψυχή του. Ο Ιθαν όμως λόγω την επήρεια του αλκοόλ και της ζαλης δεν σκεφτόταν καθαρά και έκανε πράγματα που το επόμενο κιόλας πρωί θα μετάνιωνε. Η Ιζι δεν είπε τίποτα αν και έβλεπε το προφητικό της όνειρο να γίνεται πραγματικότητα.

Απλά παρακολουθούσε τρομαγμένη τον άνθρωπο τον οποίο εμπιστεύθηκε περισσότερο από όλους τα τελευταία 2 χρόνια. Καθόταν ήσυχη στην γωνία του πίσω καθίσματος κλαίγοντας βουβα, καθώς σκεφτόταν τρόπους να αποδράσει. Όμως δυστυχώς για εκείνη τίποτα δεν θα απέτρεπε αυτό το θλιβερό και φρικτό γεγονός που θα συνέβαινε λίγα λεπτά αργότερα.

Μερια Ιζις

Μόλις φτάσαμε στο σπίτι του με σήκωσε στον ώμο του και με έβαλε μέσα. Εγώ καθ'όλη την διάρκεια αυτή τον βαρουσα έντονα στην πλάτη. Ανέβηκε τα σκαλιά, ενώ ταυτόχρονα παραπατουσε, και με πήγε στο δωμάτιο του. Με έριξε κυριολεκτικά στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω μου. Με φίλησε βίαια στα χείλη ενώ η ανάσα του βρωμουσε βότκα.

Προσπάθησα με όση δύναμη μου είχε απομείνει να τον απομακρύνω όμως μάταια. Μου εσκυσε την μπλούζα  και κου κατέβασε το παντελόνι. Έκανα απόπειρα να ξεφύγω αλλά μου άρπαξε τα πόδια και με χαστούκισε

Ιθ - είσαι δική μου, μόνο δική μου

Άρχισα να φιλάει κτητικα το στήθος μου ενώ εγώ προσπαθούσα να καλυφτώ. Σε όλη την διάρκεια αυτήν έκλαιγα έντονα. Μου έσκισε το εσώρουχο και πλέον είχα μείνει εκτεθειμένη μπροστά του.

Κατέβασε γρήγορα το παντελόνι του και εγώ προσπάθησα να σηκωθώ. Με γρήγορες κινήσεις με ξάπλωσε πίσω ενώ ήρθε από πάνω μου. Πήγε τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου και τα κράτησε σφιχτά. Εγώ τον έφτυσα στην μούρη και εκείνος πήρε ένα θυμωμένο βλέμμα. Σήκωσε το άλλο χέρι και με χαστούκισε δυνατά.

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now