Παρτ 40

962 58 1
                                    

Ιζ - Εύα?

Κοίταξα καλύτερα και ήταν όντως εκείνη.

Μιχ - όλα καλά?

Ιζ - είδα την Εύα...

Μιχ - που?

Του έδειξα που ήταν και κοίταξε και εκείνος. Δεν φαινόταν καλά, σαν κοιμησμενη ήταν. Κάποια στιγμή ένας άντρας την έπιασε από το χέρι και την πήγε στις τουαλέτες.

Εγώ αμέσως τον ακολούθησα αγνοώντας τον Μιχάλη. Τον είδα να την κολλάει στον τοίχο και εκείνη να κλαψουριζει και να τον παρακαλάει να την αφήσει.

Ιζ - εγώ στην θέση σου δεν θα την άγγιζα.

? - και ποια είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω?

Ιζ - η κολλητή της είμαι εσύ τι ζόρι τραβάς?

? - άκου κοριτσάκι αν δεν θες να έχεις την τύχη της κολλητής σου καλύτερα να φύγεις.

Ιζ - δεν το νομίζω

Είπα και τον κλοτσησα δυνατά στην περιοχή του. Διπλωθηκε στα δύο και πήγα κοντά στην Εύα. Ο Μιχάλης μπήκε στην τουαλέτα και με πλησίασε.

Μιχ - είσαι καλά?

Ιζ - μια χαρά

Μιχ - δεν πιστεύω να σε άγγιξε

Ιζ - όχι είμαι καλά. Βοήθησε με να την πάω στο σπίτι μου.

Μιχ - είσαι σίγουρη?

Ιζ - ναι

Σηκωσαμε την Εύα και την βάλαμε στο αυτοκίνητο του. Μετά από 10 λεπτά είχαμε φτάσει στο διαμέρισμα μου. Την έβαλα να ξαπλώσει στον καναπέ και αφού αποχαιρέτησα τον Μιχάλη έκατσα δίπλα της.

Ευ - Ιζι..

Ιζ - εδώ είμαι...

Ευ - συγνωμη...

Ειπε και έκλεισε τα μάτια της. Ξεφυσιξα και την σκέπασα με την κουβέρτα που είχα στον καναπέ. Της φίλησα το μέτωπο και πήγα και εγώ στο δωμάτιο μου. Όταν άνοιξα τα ματια μου ήμουν στο πανεπιστήμιο. Είναι μέρα...

Προχώρησα λίγο στον διάδρομο και είδα τον Αγγελο μπροστά μου. Για κάποιον λόγο έτρεξα και τον αγκάλιασα όμως εκείνος απομακρυνθηκε, χωρίς να κουνισει τα πόδια του. Προχώρησα κι άλλο όμως πήγε πάλι πίσω.

Αγγ - αντίο Ιζι

Τον έβλεπα να απομακρύνεται όλο ένα και πιο πολύ ώσπου μετά από λίγο χάθηκε. Έπειτα κοίταξα γύρω μου και όλα τα παιδιά είχαν εξαφανιστεί. Είχα μείνει μόνη μου στον διάδρομο και ξάφνου όλα μαύρισαν. Ξανά άνοιξα τα ματια μου και βρέθηκα πάλι στο δωμάτιο μου.

Ηταν νωρίς το πρωί. Κοίταξα το ξυπνητήρι μου... 7:00. Σηκώθηκα, πήγα στο μπάνιο, έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και πήγα στο δωματιο μου

Φόρεσα άνετα ρούχα και έπιασα τα μαλλιά μου έναν ατιμελητο κεφτέ. Κατέβηκα κάτω και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα. Έβαλα στην καφετιέρα να φτιάχνεται καφές ενώ παράλληλα έφτιαχνα πρωινό για εμένα και την Εύα. Μετά από λίγο ο καφές ήταν έτοιμος και εγώ είχα τελειώσει με το πρωινό.

Έβαλα ότι είχα φτιάξει σε ένα δίσκο και πήγα στο σαλόνι άφησα τον δίσκο στο τραπεζάκι και έκατσα στον καναπέ. Σκουντηξα απαλά την Εύα και εκείνη σιγά σιγά άνοιξε τα μάτια της. Ανασηκωθηξε και κοίταξε τον χώρο γύρω της. Κοίταξε και εμένα και έτριψε τα μάτια της.

Ιζ - καλημέρα

Ευ - Ιζι?

Ιζ - ναι έτσι με λένε εδώ και... 18 χρόνια

Ευ - τι έγινε? Πως ήρθα εδώ?

Ιζ - σε φέραμε εγώ και ο Μιχάλης

Ευ - ποιος Μιχάλης?

Ιζ - ο γνωστός Μιχάλης

Ευ - και τι δουλειά είχες εσύ εκείνον?

Ιζ - μεγάλη ιστορία, τέλος πάντων είσαι καλά?

Ευ - το κεφάλι μου πάει να σπάσει

Ιζ - σου έχω αφήσει ένα ντεπον στον δίσκο.

Πήρε το χάπι, το κατάπιε και μου χαμογέλασε λίγο.

Ευ - Ιζι συγνώμη για τότε... Εγώ έλεγα στον Στέφανο να σου το πούμε αλλά εκείνος επέμενε ότι θα το πάρεις στραβά. Και όντως φοβόμουν ότι μπορεί να σε χάσω. Τέλος πάντων...

Ιζ - πέρασε τώρα... Γιατί ήσουν έτσι χθες?

Ευ - απλά χώρισα με τον Στέφανο και βγηκα να πιω και... Έχασα τον έλεγχο

Ιζ - πρόσεχε άλλη φορα

Ευ - εντάξει. Ιζι σε ευχαριστώ... Αν ήταν άλλη θα με άφηνε εκεί..

Ιζ - δεν θα μπορούσα να σε αφήσω, κολλητή μου ήσουν...

Ευ - τώρα?

Ιζ - τώρα Εύα δεν ξέρω αν μπορω να σε εμπιστευτώ

Ευ - έχεις δίκιο. Τέλος πάντων πες μου τα νέα σου

Ιζ - υποσχεσαι ότι δεν θα πεις τίποτα?

Ευ - Ιζι το ότι δεν σου είπα για τον Στέφανο δεν σημαίνει ότι είπα σε όλους αυτά που μου εμπιστεύτηκες

Ιζ - λοιπόν... [....]

Ευ - ουαου... Αρχικά λυπάμαι για τον Ιθαν... Και έχω να σου πω κάτι...

Ιζ - τι?

Ευ - ο Αγγελος είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο μου μια άκουσα ότι θα φύγει...

Ιζ - όταν λες θα φύγει? Τ-τι εννοείς?

Ευ - για ένα άλλο πανεπιστήμιο αλλά δεν είμαι σίγουρη...

Ιζ - π-που? Εδώ στην Αθήνα έτσι?

Ευ - για εξωτερικό άκουσα

Ιζ - ξέρεις που?

Ευ - όχι. Θες να μάθω?

Ιζ - ο-όχι.

Ευ - Ιζι μου σίγουρα τον έχεις ξεπεράσει?

Ιζ - ναι... Νομίζω...

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now