Παρτ 39

947 49 1
                                    

Γύρισα το βλέμμα μου και τον κοίταξα με βουρκωμενα ματιά.

Αγγ - Ιζι μου...

Ιζ - Αγγελε φύγε

Αγγ - όχι

Ιζ - ωραία θα φύγω εγώ

Είπα και πήγα να φύγω. Με έπιασε από το μπράτσο και γύρισα να τον κοιτάξω

Αγγ - δεν θα σε αφήσω να φύγεις, όχι αυτήν την φορά

Τον κοίταξα κατάματα και ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου.

Αγγ - παμε κάπου ήσυχα να μιλήσουμε

Ιζ - δεν έχουμε να πούμε τίποτα

Αγγ - θες όντως να σε αφήσω να φύγεις?

Ειπε και ήρθε πιο κοντά μου. Η αναπνοή μου σταμάτησε για λίγο. Όχι... Δεν θέλω να με αφήσει. Δεν θέλω να με αφήσει γιατί τον αγαπάω... Όμως ξέρω ότι εκείνος δεν το κάνει. Και γι αυτό δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ πλέον.

Ιζ - Αγγελε άσε με να φύγω

Αγγ - όχι, θα πάμε να μιλήσουμε

Ιζ - μην με αναγκάζεις να κάνω κάτι που δεν θέλω

Το βλέμμα του άλλαξε. Έδειχνε να πονάει...

Αγγ - όπως θες... Δεν θέλω να σε πιέσω...

Ιζ - ωραία...

Αγγ - αν αλλάξεις γνώμη πάρε με τηλέφωνο

Τον κοίταξα μια τελευταία φορά και έφυγα. Μπήκα στο μαγαζί και έκατσα στο τραπεζι μου με την Ελενα.

Ελ - όλα καλά?

Ιζ - όχι

Ελ - ηρέμησε, έφυγε...

Ξεφυσιξα και την υπόλοιπη ώρα που ήμασταν μαζί προσπάθησα να ξεχαστώ. Όταν βράδιασε γύρισα στο σπίτι μου και έκατσα στον καναπέ. Σκεπαστηκα με την κουβέρτα μου και κοιτούσα έξω από το παράθυρο. Έβρεχε... Μου αρέσει η βροχή... Άνοιξα το κινητό μου και χάζεψα λίγο στην συλλογή μου. Καθώς έκανα scroll down βρήκα κάποιες φωτογραφίες με τον Αγγελο.

Αυτόματα δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια μου. Μου λείπει πολύ γαμωτο... Όμως είναι δύσκολο να ξέρω ότι δεν με θελει ενώ εγώ τον θέλω τρελά. Σκούπισα τα δάκρυα μου και πήγα στην κουζίνα. Έβαλα ένα ποτήρι χυμό και λίγα δεύτερα μετά χτύπησε το κουδούνι. Πήγα να ανοίξω και όταν άνοιξα είδα τον Γκρέισον.

Ιζ - γεια

Γκ - γεια

Ιζ - πέρασε

Είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο. Μπήκε στο σπίτι και έκατσε στον καναπέ.

Γκ - Γιατί έκλαιγες?

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now