Παρτ 21

1.1K 62 1
                                    

Ειμαι στο δωμάτιο μου με τον Ιθαν και καθόμαστε στο κρεβάτι ενώ μιλάμε. Είμαστε μια βδομάδα μαζί και μπορώ να πω ότι τα πάμε πολύ καλά. Βγαίνουμε, πηγαίνουμε βόλτες με την μηχανή του, καθόμαστε στον κήπο του και νιώθω ωραία μπορώ να πω.

Ιθ - με τον Αγγελο όλα καλά?

Ιζ - ότι σου έχω πει... Έχουμε να μιλήσουμε μία βδομάδα

Ιθ - μήπως να τον πάρεις εσύ?

Ιζ - δεν ξέρω... Μπορεί

Ιθ - εντάξει αλλά μην στεναχωριέσαι

Άνοιξε τα χέρια του και μπήκα στην αγκαλιά του. Ξαπλωσαμε μαζί και με φίλησε στο μέτωπο.

Ιζ - απλά ήταν φίλος μου, και περνούσαμε ωραία μαζί

Ιθ - όλα καλά θα πάνε

Κουρνιασα καλύτερα στην αγκαλιά του και ξάπλωσα στο στήθος του.

Ιθ - θες να κάνουμε κάτι?

Ιζ - θέλω να με μάθεις να οδηγώ μηχανή

Ιθ - αν πάρεις μια δικιά σου ναι

Ιζ - έλα ρε Ιθαν

Ιθ - με τίποτα

Ανέβηκα πάνω του ενώ εκείνος ανακαθησε στο κρεβάτι.

Ιζ - για εμένα?

Ιθ - ξέχνα το

Αρχισα να τον φιλαω και τον κόλλησα πάνω μου.

Ιζ - τώρα ;

Ιθ - είπα όχι

Αρχισα να του φιλαω τον λαιμό και να του αφήνω σημάδια. Τον άκουγα να βαριανασαινει και χαμογέλασα.

Ιζ - τώρα?

Ιθ - μμμ κάτι πάει να γίνει

Ιζ - ωραία

Του έβγαλα την μπλούζα και χαιδεψα τους κοιλιακούς του καθώς τον φιλούσα. Χαιδευα τους κοιλιακούς του με τα νύχια μου και τον άκουσα να μουγκριζει ελαφρά.

Με έφερε καλύτερα πάνω του, πιάνοντας τον κωλο μου και στην ουσία με έβαλε να κάτσω στην στύση του. Τα χέρια του χουφτωναν τους γλουτούς μου και τα δικά μου είχαν τυλιχτει γύρω από τον λαιμό του.

Η πόρτα χτύπησε και απομακρυνθηκαμε. Ο Ιθαν έβαλε γρήγορα την μπλούζα του και εγώ γέλασα.

Ιζ - ναι

Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα η μητέρα μου.

Μα - γεια σας παιδιά

Ιζ - τι θες μαμά?

Μα - να δω αν χρειάζεστε κάτι

Ιζ - την ησυχία μας

Ο μαθηματικός μουWhere stories live. Discover now