Έχουν περάσει κοντά δυο μήνες από το πάρτυ και μάλλον ήταν οι καλύτεροι μου εδώ και χρόνια. Το μόνο μειονέκτημα ήταν ότι ο Ιθαν, ο Γκρέισον και ο Μιχάλης με επριζαν να μου μιλήσουν. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα από κανέναν.
Έχω πλέον δίπλα μου τον Αγγελο και τον Χάρη. Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για τις πανελλήνιες και με βοηθάνε και οι δύο. Είμαι αρκετά σίγουρη για το αποτέλεσμα... Γενικά με το διάβασμα όλα καλά, με την ζωή μου σκατα.
Βαρετή και μίζερη όπως πάντα... Αντιμιλαω σε όλους και έχω μονίμως ένα ανέκφραστο και χωρίς συναισθήματα βλέμμα. Τώρα είμαι για τρέξιμο, μιας που είναι Σάββατο. Ο Αγγελος είχε κάτι δουλειές και έτσι πήγα μόνη μου.
Είχα τα ακουστικά στα αυτιά μου και άκουγα μουσική. Όταν πλέον είχα τελειώσει και προχωρούσαν προς το σπίτι μου άκουσα το όνομα μου. Γύρισα να δω ποιος με φώναζε και όταν είδα έκανα το κλασικό "τσ" και ρολαρα τα μάτια μου.
Ιζ - τι θες Ιθαν?
Ιθ - να σου μιλήσω μόνο
Ιζ - με ρώτησες αν θέλω να ακούσω?
Ιθ - σε παρακαλώ άκουσε με
Ιζ - έχω και σημαντικότερα πράγματα να κάνω από το ασχολούμαι με τις δικαιολογίες σου
Ιθ - δεν είναι δικαιολογίες, είναι η αλήθεια. Αν ήταν δικαιολογίες δεν θα προσπαθούσα εδώ και δύο μήνες να σου μιλήσω. Και εγώ και ο Γκρέισον προσπαθούμε να σου πούμε οτι-
Ιζ - δεν με νοιάζει πλέον.
Ιθ - μα δεν-
Ιζ - απλά άσε με στην ησυχία μου. Δεν μπορώ να ασχολούμαι με τον καθένα ο οποίος θέλει λίγη προσοχή.
Ιθ - είσαι πολύ σκληρή
Ιζ - Ιθαν, έχω δουλειά.
Γύρισα και μπήκα στο σπίτι. Η μαμά μου μαγειρευε και μόλις μπήκα με πλησίασε.
Μα - πως είσαι αγάπη μου?
Ιζ - θα μπορούσα και καλύτερα
Μα - το βράδυ λέγαμε να πάμε σε ένα τραπέζι
Ιζ - να πάτε
Μα - θα ήθελα να έρθεις και εσύ. Αν μπορείς βέβαια λόγω του διαβάσματος.
Ιζ - θα δω τι θα κάνω. Τι ενδυμασία θέλει?
Μα - ε δεν θα πάμε και στα Όσκαρ
Ιζ - μπορείς για μια φορά να μου απαντήσεις συγκεκριμένα?
Μα - Ιζι τι τόνος είναι αυτός? Ηρέμησε σε παρακαλώ. Μην ξεχνάς ότι είμαι μάνα σου
YOU ARE READING
Ο μαθηματικός μου
Teen FictionΗ Ιζι, μια 18χρονη κοπέλα, χωρίς αισθήματα και κοινωνική ζωή, σκληρή, κλειστή, δυναμική και αγενής κάποια στιγμή στην ζωή της συναντάει τον Αγγελο. Εναν όμορφο, πλούσιο, ευγενικό και απαιτητικό 27χρονο καθηγητή. Τι θα γίνει άραγε όταν αυτοί οι δύο α...