Podle Hollyina vyprávění jsem zjistil, že se svět začal hroutit dřív, než jsem si to původně myslel já.
Holly byla o pár měsíců mladší než já, měla štíhlou postavu, blond vlasy a zelenohnědé oči.
Už přes rok bydlela sama v PineLandu, což bylo takové malé městečko, kousek od jednoho velkého, jehož název si už nepamatuju.
Její rodiče zemřeli před pěti měsíci, nikoho jiného neměla, ale ověřování toho trvalo dlouho, proto měla dědit dům až teď.
Chystala se vyrazit z domu již před týdnem, ale v den odletu jejího letadla byly všechny lety zrušeny. Zachránil jí až dálkový autobus, ale to taky nebyl žádný med. Když stavěli u jedné pumpy, tak si byla Holly odskočit a když se vracela, viděla vběhnout do autobusu nějakého šílence, a jak se po oknech autobusu rozstříkla krev.
Jakmile uslyšela střelbu, rozhodla se utéct. Když pak uviděla článek v novinách o šířícím se neznámém viru a nespočtu napadení, začala si všechno skládat dohromady. Od té doby se ukrývala a s nikým živým do kontaktu nepřišla, měla štěstí, že si na cestu zabalila něco k jídlu a pití, jinak by byli její šance na přežití podstatně menší.
Když pak narazila na nakaženého, jediné čím se mohla bránit, byl obyčejný klacek. Uvědomila si, že je to vážné a že s tím pravděpodobně vláda nic nedělá, jestli teda ještě nějaká je, protože jak víme z filmů, vláda to odnese vždycky jako první.
Při cestování se dostala k pár opuštěným autům a v nich našla, nějakou vodu a v jednom dokonce nůž, takže už se alespoň mohla trochu lépe bránit.
Nůž jí ale bohužel nepomohl při setkání se dvěma mrtvými. Snažila se je setřást, ale to se nepodařilo a ze dvou se rázem stalo pět.
Pomalu už jí docházela energie a její naděje, že přežije, se začínala zmenšovat. Poslední šance byla, když vylezla na střechu auta a volala o pomoc.
Její volání, díky bohu, někdo zaslechl a z lesa se vynořil tmavovlasý, hubený kluk s jedním batohem na zádech a cestovkou v ruce. Obě tašky odhodil, z pouzdra vytáhl mačetu a začal se záchranou jejího života.
Při tom, málem přišel o život i on, ale Holly se včas probrala z šoku a na poslední chvíli, svému zachránci pomohla.
ČTEŠ
Deník Z
УжасыSvět okolo mladého Paula se začne měniť závratnou rychlostí. Z lidí celého světa, jeho sousedu, rodiny a přatel se stali mrtví, kteří se však nerozhodli k věčnému odpočinku, ale k nenasytnému požírání všeho živého.