Část 9. I živí mohou zranit 1/2

66 11 6
                                    

Holly se konečně  po nějaké době v klidu vyspala. Na oknech byli zatažené žaluzie, a proto ji Slunce nechalo spát dlouho.

Otevřela oči a otočila se na bok, až potom zjistila, že tam kde byl večer opilý Paul, bylo prázdno. Rychle tedy vstala, oblékla si džíny a šla se podívat po domě, kde Paul a Peter jsou.

Prošla úplně celý dům včetně půdy, ale po klucích nebyla ani stopa. Sedla si ke stolu, že se nasnídá a najednou si toho všimla. Na stole byl vzkaz:


Dobré ránko, jeli jsme se s Peterem porozhlédnout po okolí, 

kouknout se po zásobách a tak. Do 12 budeme zpátky. Paul


,,Je 9." řekla si Holly pro sebe, při pohledu na hodiny. Měla tři hodiny, to je spousta času. Vzala si konvici a nalila do ní vodu z lahve, co tu měl Peter a díky ní a plynovému vařiči si připravila polévku z pytlíku.

Potom se rozhodla, že sepíše seznam všech zásob a trochu pouklízí v domě. Všechno jí zabralo celkem dlouhou dobu, ale času si vůbec nevšímala. Když však všechno dodělala, podívala se na hodiny.

,,Třičtvrtě na jednu, ale kluci tu ještě nejsou." podivila se, dívajíc se z okna.

,,V klidu Holly, je to jen 45 minut." utěšovala sama sebe, zatím to celkem fungovalo.

Seděla v křesle a sledovala ručičky na hodinách. Čas pomalu plynul, ale Paul s Peterem stále nikde. Po každých deseti minutách byla více a více nervózní.

Přemýšlela nad tím, že by je šla hledat, ale vůbec nevěděla, kde bych je měla hledat a tak tento nápad okamžitě zavrhla a stále jen netrpělivě čekala.

Zatímco čas běžel Holly zmohla únava a probudilo ji až bouchání na dveře.

,,Holly, Holly otevři rychle!" ozvalo se, než stihla doběhnout ke dveřím.

Přiskočila ke dveřím a otevřela, stáli tam Peter s Paulem, ale něco bylo špatně. Peter podpíral bledě vypadajícího Paula.

Deník ZKde žijí příběhy. Začni objevovat