איתי לתמיד פרק-7

5.4K 154 19
                                    

(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
ותודה על ה100 הצבעות אוהבת אותכם❤️

הוא התקדם אליי ואמר ״את אוהבת אותי?״.
מה זאת השאלה הזאת פתאום? אם אני יגיד לו שלא הוא בטוח יעשה לי משהוא.... אבל אם אני יגיד שכן הוא גם יעשה לי משהוא.
״מ-מה זאת אומרת?״ שאלתי.
״שאלתי אם את אוהבת אותי!?״ אמר שוב.
״זה לא משנה מה אני יגיד.... את האמת לא!״ אמרתי ונאנחתי.
״למה?״ שאל והתקדם יותר קרוב.
״אתה חושב שבאמת אוכל לאהוב אותך אחרי מה שעשיתה לי?״ אמרתי ועצבים התחילו לעלות לי.
״רק בגלל זה?״ שאל.
מה??? לא אתה באמת משוגע כמו שחשבתי!.
אתה פאקינגק הכתה אותי!! אתה הכאבת לי פיזית!!! מה לא עשית לי!!! נגעת בי!!! הפשטת אותי כנגד רצוני!!! בלי ההסכמה שלי!!! ואחרי זה אתה בא ושואל אותי אם אני אוהבת אותך או אם התגעגעתי אלייך?״ צעקתי ובו זמנית התנשפתי.
הוא לא הגיב, הסתכלתי אליו עצבנית וקמתי מהמיטה, התקרבתי אליו והוא הסתכל עליי
״יש לי שאלה אחת לישאול אותך.... למה עשית את זה?״ אמרתי ודמעות יורדות מעיניי.
לא ראיתי בפנים שלו אפילו צער או רגשות.
״ לא ידוע...סתם בשביל הכיף...״ אמר.

״שלא תעז יותר בחיים להתקרב אליי!! אחרת אני ילך למשטרה ואספר להם הכל!״ אמרתי ויצאתי מהחדר, יצאתי מהמבנה והלכתי לבית.
אחרי הרבה זמן סוף סוף הגעתי לבית עייפה, עצבנית ומתה לישון אבל הייתי צריכה להתקלח, לשטוף את כל מה שחוויתי היום.
יצאתי מהמקלחת ולבשתי פ׳יגמה ונירדמתי.

לאחר שבוע
״מה אני אלבש??״ שאלתי את יעל שהייתה שקועה בטלפון וישבה במיטה שלי.
״תלבשי משהוא שמתאים למועדון...״ אמרה.
מה בדיוק?? פעם ראשונה שלי שאני הולכת
למועדון! את האמת אני קצת מתרגשת....
חיפשתי עד שסוף סוף מצאתי!!!! לבשתי ג׳ינס כחול בהיר עם חגורה צהובה, חולצת בטן צהובה עם שרוולים ארוכים, ונעליים לבנות(תמונה למעלה) ותיק לצד, יעל לבשה שורט שחור וחולצת בטן אדומה ונעליים שחורות, יצאנו מהבית ונסענו במונית עד למועדון.

כשהגענו ראינו את המיבנה וממנו יצאו אורות צבעוניים ושמעו את המוסיקה, היה תור ארוך אז היינו צריכות לחכות בשביל להיכנס.
התור שלנו הגיע ונכנסנו, היה ממש מגניב בפנים, היו שירים, אורות, אנשים רוקדים ושתייה, לא רציתי לשתות היום אבל עם העקשנות של יעל לא יכולתי שלא, הזמנו לנו לשתות אלכוהול, אחרי שהביאו לנו יעל הרימה כוסית ואמרה
״לחיי אור ויעל! שנהנות מכל רגע!״ ולאחר מכן שתינו, הלכנו לרקוד, רקדנו והיה ממש כיף!!, כנירא שגם קצת השתכרתי הודות ליעל!! לפתע ראיתי את יעל מביאה עוד כוסיות עם אלכוהול.
״לא לא זהו...״ צעקתי מהרעש של המוסיקה.
״קחי קחי!! היום אנחנו נהנות ושותות״ אמרה ונתנה לי לשתות, שתיתי והמשכנו לרקוד.

השעה 03:10 בלילה
ישבנו אני ויעל ומחכות בתקווה שהיו מוניות....
אני והיא ממש שיכורות ....
למה שתיתי ככה הרבה?....
לפתע שמענו צפירות של מכונית וראיתי שזאת דודה של יעל וחברות שלה.
״יעל??? ואור??״ צעקה מהמכונית.
״היי!״ אמרתי.
״מה אתן עושות??״ שאלה.
״מחכות למונית...״ אמרתי עם עיניים עצומות.
״יש לי מקום אחד פנוי במכונית...״ אמרה.
הרמתי את יעל והכנסתי אותה למכונית.
״רגע אבל....״ אמרה.
״זה בסדר תיסעו אני לא עד כדי כך שיכורה אני יתקשר למישהוא שיבוא לקחת אותי״ אמרתי.
״טוב ביי״ אמרה ונסעה.
ו... כן... בסוף נישארתי לבד... ברחוב החשוך....
ומה אני יעשה עכשיו.... חוץ מיזה קר רצח!!!!.
התחלתי ללכת ליד כביש ישר ולחפש מוניות.
אבל אף מונית אפילו לא רכב לא עברו בכביש הזה.
״מה אני יעשה עכשיו.... אה?״ אמרתי בקול.
לפתע ראיתי מכונית מתקרבת אליי שסינוורה אותי עם האורות שלה אז כיסיתי את העיניים שלי.
פתחתי את העיניים והמכונית כבר עצרה לידי
״ס-סליחה! אבל תוכל להסיע אותי לבית... כן אני צריכה ללכת לבית...״ אמרתי וניכנסתי למכונית.
המכונית נסעה ואני נירדמתי.

נ.מ ליאם
אני לא ראיתי את אור כבר שבוע.... כל כל התגעגתי אלייה... אחרי השיחה שהייתה לנו... אני לא מפסיק לחשוב על זה שהיא אמרה שהיא לא אוהבת אותי...
אני חזרתי בשבילה, בשביל להיות איתה מה היא לא מבינה את זה!!! היא לא מבינה שאני כל כך אוהב אותה!!.
אני חייב להחזיר אותה אליי!! אין מצב שאני משחרר ממנה!!! היא הייתה שלי ונישארה רק שלי!!! ומי שיגע בה אני יהרוג אותו במקום!!!.

אחרי שבוע בארצות הברית סוף סוף חזרתי, נסעתי בדרך לבית אחרי השדה תעופה, היה מאוד מאוחר בלילה, נסעתי בכביש מהיר וישר, לפתע ראיתי מרחוק משהוא שנירא כמו גוף של בן אדם.
כשהגעתי יותר קרוב ראיתי שזאת אישה, אישה שהלכה עקום, היא שיכורה?? עצרתי ליידה וראיתי שזאת אור??? מה לעזעזל היא עושה פה???.
״ס-סליחה! אבל תוכל להסיע אותי לבית... כן אני צריכה ללכת לבית...״ אמרה ונכנסה למכונית ולאחר מכן מהר נירדמה.
״ואו!!! לפגוש אותך במקום כזה ועוד שאת שיכורה.... אין יותר טוב מיזה!! אה אור?!״ אמרתי והגברתי את המהירות כדי להגיע מהר לבית.
הגעתי לבית יצאתי מהמכונית והרמתי אותה על היידים שלי ולקחתי לחדר שלי, השכבתי אותה על המיטה שלי והיא ישנה כמו מלאך....
״את כזאת חמודה כשאת יושנת..״ אמרתי והרמתי את השיער שנפל על פנייה.
״את כל כך חמודה... וכל כך שלי!!!״ אמרתי והחלפתי בגדים, הורדתי את החולצה ומכנסיים ולבשתי שורטים קצרים ונשכבתי ליידה מסתכל על איך שהיא יושנת, ולאחר מכן נירדמתי גם.

נ.מ אור
התעוררתי מאור שסינוור את עיניי
״מממ... תכבו את האור!!!״ מלמלתי, פתחתי לאט לאט את עיניי וראיתי גוף זר שוכב לייד, הסתכלי על הקוביות שהיו לאותו הבחור ששכב לייד.
״בוקר טוב בייבי״ לפתע הבחור אמר הסתכלתי אליו וזה היה שוב ליאם!!!!????? אחרי שבוע שאני לא ראיתי אותו אני פוגשת אותו שוכב לידי במיטה!!!.
רגע!!!... למה הוא בלי חולצה?? מה קרה אתמול???.
״מ-מה קרה אתמ—״ באתי להגיד אך הוא קטע אותי ואמר
״אל תידאגי לא עשיתי לך שום דבר... גם כשממש רציתי החזקתי את עצמי״ אמר וקם מהמיטה.
״הייתי אתמול במועדון.... הייתי שיכורה... דודה של יעל לקחה אותה... ואותי?? אתה לקחת??״ שאלתי.
״אולי״ אמר.
הוא לקח אותי לבית??? איך הוא ידע שאני יהיה שם???.
״בכל מיקרא אם זה אתה תודה וביי״ אמרתי וקמתי, התקדמתי לדלת אך ליאם חסם לי את הדרך.
״לאן את חושבת שאת בורחת?? בזמן האחרון את בוחרת כל פעם וזה קצת מעצבן אז תפסיקי!!״ אמר.
״תקשיב השבוע הזה שלא ראיתי אותך היה שבוע הכי נהדר שהיה לי אי פעם! אז בבקשה ממך אל תהרוס לי גם את השבוע הזה״ אמרתי.
הזזתי אותו לצד ויצאתי מחדר והוא צועק לי
״איך תלכי אין לך כסף למונית??״.
״זה לא עינייך אסתדר בלי העזרה שלך!!״ צעקתי בחזרה ויצאתי מהבית הגדול הזה.
התחלתי ללכת לכיוון הבית שלי... הלכתי הרבה זמן, כשסוף סוף הגעתי לבית עליתי לחדר והופתעתי ליראות מי ישב על המיטה והסתכל עליי, זה היה דורון!!!!!.

המשך יבוא❤️
אשמח שתצביעו ותשתפו את הסיפור❤️

איתי לתמיד || הושלםWhere stories live. Discover now