(סורי מראש על השגיאות כליב🙏🏼❤️)
״שששש!! זה אני!!! אידר!!!״ אמר אדיר והאור נדלק.
אדיר מה הוא עושה פה??.
הוא שיחרר ממני ואני דחפתי אותו דחיפה דיי חזקה.
״אתה! אתה בן זונה!!! אני האמנתי לך!!! יא כלב אחד!!! אתה בגדת בי!!! אני סמכתי עלייך!!!! כנירא שתמיד תשאר חרא!!״ אמרתי רותחת מעצבים.
״אי אי!! תרגעי! באתי לדבר!!״ אמר עייף.
״לדבר?? יא זבל אחד!! הכל בגללך!!! איך יכולתי להאמין לך?? אני כזאת טיפשה!! חשבתי שתעזור לי! אבל לא!! אתה עובד עם הלוקאס הזה!!! ועכשיו בגללך אני לא יכולה ללכת ממנו! ואני צריכה לשתף איתו פעולה! בשביל להפיל את שר הביטחון!!! באמת תודה לך!״
צעקתי והרמתי את שערי מפני.״מה? להפיל את גדי? למה??״ שאל לפתע.
״אתה עובד איתו לא? אתה צריך לדעת!!״ אמרתי.
״קודם כל!!! אני כן עובד איתו!!! אבל אני גם לא! אני לא עובד איתו באמת!! בוא נגיד שאני מנצל אותו!! והתוכנית הייתה שכן תשתפי איתו פעולה!!״ אמר טיפה עצבני.
״תוכנית?? מה אתה מבלבל לי את המוח? לא סגרנו שום תוכנית כזאת שאני הקורבן לה!!!״ אמרתי מבולבלת ועצבנית.
״תקשיבי שנייה!!! אני לא באמת עובד עצלו! אני כמוך!! רוצה צדק!! הרי את יודעת איזה בן אדם הוא!! אבל עזבי את זה שנייה!! התוכנית הייתה שאת כן תשתפי איתו פעולה!! רק בסוף הוא לא יצליח!! כי אנחנו נגלה הכל לאוכלוסיה״ אמר.
״מה לגלות?״ שאלתי ונרגעתי טיפה.
״שהוא רצה להפיל את שר הביטחון! כמובן שהוא לא יצליח... הבן אדם נקי.... וכמובן! שהוא יעשה דברים לא חוקיים כדי שהיה לגדי משהוא פלילי נגדו!!!״ אמר ונאנח.
״אני כבר לא יודעת אם להאמין לך...״ אמרתי ועצמתי את עיני מעייפות.
״את חייבת להאמין לי!! אני איתך!! אני ואת נצליח להפיל אותו!! עכשיו אני ואת צריכים ״לשחק״ את התפקידים שלנו!״ אמר.
״בסדר....״ אמרתי והתקרבתי לכיוון הדלת.
״אנחנו נצליח! תאמיני בעצמך ובי!״ אמר ואני יצאתי מהחדר, התקדמתי לכיוון היציאה, יצאתי מהמבנה ולפתע ראיתי מרחוק את לוקאס מדבר עם ליאם??, רצתי במהירות אליהם, כשהגעתי אמרתי עצבנית לליאם
״מה אתה עושה?? אתה לא הלכת!?״ ולוקאס ענה במקומו.
״הכרנו את אחד השני.... כמו שאמרתי.... אשמח לשתף פעולה.... אני מאוד מעריך את החברה שלך! וכמובן את אבא שלך!״ אמר וחייך אליו.״תודה! גם אני אשמח להכיר אותך!!״ אמר ולוקאס הכניס את היד שלו
לכיס, כשהוציא הוא החזיק כרטיס ביקור שלו, הוא הושיט לליאם את הכרטיס ואני חטפתי לו מהיד ואמרתי
״אתה לא צריך!! בימנו יש מכשירים!!! נשלח לך הודעה ראשונים!!״ אמרתי וחייכתי.
״אוקי... רגע אתם מכירים??״ שאל ליאם והרים גבה.
״אנחנו??״ אמרתי ולא ידעתי מה להגיד.
לפתע לוקאס תפס את מותני והתמיד לגופו, רציתי להתנגד אך הוא לחץ עם היד שלו, כסימן שאני אשתוק.
״אנחנו זוג!״ אמר וחייך.
״ב-באמת?? ואו! לא ידעתי!!״ אמרתי ליאם מופתע.״כן... לא מזמן דווקה.... היו לי רגשות כלפיה כבר כמה חודשים.... ורק לפני כמה ימים אמרתי לה את הרגשות שלי כלפיה.... אמרתי לה עד כמה אני אוהב אותה... והיא אמרה לי?....״ אמר וחיכה שאגיד.
כל כך לא רציתי להגיד, אבל לא הייתה לי ברירה, אז אמרתי
״אמרתי לו שגם אני מרגישה אליו משהוא... וזה זרם לבד!״ וחייכתי ללוקאס.
״הבנתי... טוב בהצלחה לכם!! אני צריך לזוז!״ אמרתי והתיישר טיפה.
״כן! גם אנחנו!! אנחנו ניהיה איתך בקשר בי!!״ אמרתי ומשכתי אחריי את לוקאס, משכתי עד שהגעתי לרכב, פתחתי את הדלת ודחפתי אותו לפנים, הלכתי לצד ונכנסתי מהצד השני, כשהתיישבתי אמרתי
״מה נירא לך שאתה עו—-״ באתי להגיד אבל לפתע הוא נשק לשפתיו.
מה הוא עושה!?!?!, ניסיתי להרחיק אותו ממני אך הוא יותר מדיי חזק, הוא תפס את ידי והחזיק ממש חזק.
הייתי צמודה לדלת אז לא יכולתי ללכת אחורה, שוב ניסיתי להרחיק אותו אבל הוא לחץ יותר חזק.
החלטתי לנשוך אותו בשפתיים, אז זה מה שעשיתי, זה טיפה כאב לו, אבל לשמחתי זה שיחרר אותי ממנו.
לא היה לי אוויר אז התנשפתי, הוא התרחק טיפה אחורה ונגע בפצע שעשיתי לו בעקבות הנשיכה.
״מה נירא לך שאתה עושה??״ אמרתי עצבנית.
״מנשק אותך....״ אמר.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
Ngẫu nhiênהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...