(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
תחילת שנההההה, החופש ניגמר ואיתו גם הזמן לקראו ספרים😓, אבל אני לא יפסיק כמובן לעלות פרקים😉, ומקווה ומאוד רוצה שאתם לא תפסיקו לקרוא את הספר הזה, כי ההמשך הוא יותר ויותר מעניין מבטיחה לכם❤️.
בהצלחה לכולם בשנה הזאת❤️❤️.״תודה...״ אמרתי ובאתי לצאת אבל הוא עצר אותי במילה
״חכי!״, עצרתי את עצמי והתיישבתי כמו שהייתי לפני, הסתובבתי עם הראש אליו והסתכלתי עליו.
״תוכלי לעזור לי??״ אמר.
״לעזור לך?? במה??״ שאלתי לא מבינה במה הוא צריך עזרה.
מה קרה?? קרה משהוא??.
״לא לי... לחבר שלי.... הכרתי אותו לפני חודש... מאשימים אותו ברצח....״ אמר טיפה עצוב.
״ר-רצח??״ שאלתי אותו ובלעתי את רוקי.
התעסקתי רק פעם אחת עם תיק שקשור לרצח.... אני לא אוהבת את זה....
״אמ... אני יחשוב על זה....״ אמרתי.
״תודה!.... עם את רוצה להפגש איתו לדבר... אז מחר בצהריים הוא יהיה פנוי... אני הולך לפגוש אותו בתחנה....״ אמר וטיפה חייך.
״טוב... תודה לילה טוב״ אמרתי ויצאתי מהרכב שלו, הוא חיכה כמה שניות ונסע.
רצח???? ולמה הוא מתעסק בזה????.
נכנסתי לאוטו שלי ושמתי לב שלא החזרתי לו את הג׳קט... לא נורא אני יחזיר לו מחר... או מתישהוא... נחשוב עליו.
נכנסתי לרכב ונסעתי לבית, נסעתי בערך 20 דקות עד שהגעתי, חניתי ויצאתי ממנו, נכנסתי לבית והדבר הראשון שעשיתי זה הלכתי להתקלח... עם מים חמים... נעימים...
רציתי להכין לי אמבטיה אבל מיכוון שהייתי מאוד עייפה אז לא היה לי כוח לחכות, רציתי להתקלח וללכת לישון.
אחרי שסיימתי, יצאתי ולבשתי בגדי שינה, נשכבתי על המיטה וחשבתי על מה שקרה היום... שליאם הסיעה אותי... זה ממש מזכיר לי איך לפני שנתיים הייתי בפעם הראשונה במועדון.... ואז הלכתי לבד בכביש ישר... אף אחד לא היה שם.... ואז הוא הגיע והסיעה אותי לבית שלו... לשמחתי נזכרתי בזה כשהלכתי בפעם השנייה עם יעל.אני כל כך רוצה שניהיה ביחד.... אני מאוד אוהבת אותו... חשבתי לעצמי ודמעות החלו לרדת מעיני, למה יקרה אם הוא יזכר... או בכלל לא יאוהב אותי??.... מה אם הוא חושב שאני איזה משוגעת??.
מחשבות התחילו לעלות על ראשי, התחלתי מאוד לדאוג, חשבתי המון עד שהחלטתי!! שאני יעשה את הצעד הראשון!!!.למחרת בבוקר
קמתי בבוקר עם עיניים נפוכות, בטח כי אתמול בכיתי ואז נירדמתי... קמתי מהמיטה והלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים, לאחר מכן פתחתי את הארון ולבשתיהכנתי לעצמי נס קפה ויצאתי מהבית, ירדתי במידרגות והתקדמתי למכונית שלי, כשהגעתי נכנסתי לתוכה ונסעתי למשרד.
השעה הייתה 09:50, ליאור הייתה אמורה להתקשר עליי... להגיד שהיא כבר שם, למה היא לא מתקשרת??.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
De Todoהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...