עונה 2 פרק 19

1.5K 75 16
                                    

(סורי מראש על השגיאות כתיב❤️🙏🏼)
שנה טובה לכולם❤️

״יש שני דברים שאני הכי אוהב בך! דבר ראשון שאת תעשי הכל בשביל שהקרובים שלך לא יפגעו! ודבר שני, את הגוף שלך״ אמר והלך מהמקום.

לילה
״פה החדר שלך...״ אמר כשהיינו בתוך חדר גדול ומפואר, לא עניתי רק שתקתי.
״אני.... ישנה פה?״ שאלתי ובחנתי בחדר, זה לא חדר יותר מידי מושקע ומפואר בשבילי?.
״למה את רוצה לישון בחדר אחר? אולי את רוצה לישון איתי?.... יש לי מיטה זוגית...״ לחש לי באוזן.
התרחקתי ממנו ושמתי את ידי באוזן, מה נירא לו? שאני ישן איתו באותו חדר? בחיים לא!!!.
״טוב... תשני מחר יש יום ארוך״ אמר ויצא מהחדר.
נאנחתי מעייפות והתיישבתי במיטה, רציתי כל כך ללכת לבית... לראות מה עם בן... או לעשות עכשיו לילה לבן עם יעל.... אוף!!!!.

למחרת בבוקר
פקחתי לאט לאט את עיניי, כי משום מה הרגשתי את ידי נוגעת במשהוא רח, כשפקחתי ראיתי יד שרירית של גבר, הרמתי את ראשי למעלה וראיתי שזה לוקאס?? מה לעזעזל הוא עושה פה??.
צעקתי צעקה קצרה שהעירה אותי.
״מה קרה?״ מלמל ופקח טיפה את עיניו.
״מה אתה עושה פה???״ שאלתי אותו וכיסיתי את עצמי בעזרת השמיכה.
״חשבתי שמהוא קרה! אל תצעקי ככה יותר!!!״ אמר וסגר את עיניי.
״שאלתי מה אתה עושה פה!?!?״ אמרתי עצבנית אך הוא לא הגיב, הסתכלתי לכיוון הדלת וראיתי שהיא פתוחה, באתי לקום ולברוח מהחדר, אבל הוא תפס את ידיי והשכיב למיטה, הוא עלה מעליי ואמר
״לאן את חושבת שאת הולכת? לא סגרנו משהוא אתמול?.... חבל... חשבתי לצרף גם את מייק לבן... שלא יהיה לו משעמם לבד פה...״ וחייך.

״אתה חתיכת חרא!! עכשיו גם מייק?!״ אמרתי עצבנית.
״אני יביא לפה את מי שצריך בשביל שאת לא תעשי שטויות... תיראי אני לא כמו נתי... נתי אוהב כאב פיזי... כאב שעובר תוך חודשיים, שלוש.... שנה... אבל אני אוהב כאב נפשי.... כאב שלא יעבור אף פעם... כאב שכמאבדים מישהוא קרוב... כאב שכשקרוב משפחה סובל... ואת צריכה להסתכל על המתרחש״ אמר וחייך שוב חיוך ערמומי.
״בסדר אני הבנתי....״ אמרתי בשקט.
״יופי....״ אמר ולא קם ממני, היה שקט, הסתכלתי לצד וחיכיתי שהוא יקום, הוא לא מתכוון לקום?.
״הבנתי אז אתה יכול לקום!״ אמרתי והוא נאנח וקם לאט לאט ממני, התיישרתי גם וקמתי ממקומי, הוא יצא מהחדר ואני הלכתי לשירותים לצחצח שיניים ולשטוף פנים.
כשסיימתי יצאתי ועל המיטה היו מוכנים בגדים, היה שם חולצה שחורה וג׳ינס כחול, לבשתי ויצאתי מהחדר.
ירדתי למטה וראיתי את לוקאס כבר לשוב בחליפה, הוא ראה אותי ואמר
״יופי התלבשת! עכשיו בואי! אנחנו יוצאים״ וסידר את העניבה שלו.
״לאן?״ שאלתי סקרנית.
״למשטרה״ אמר ויצא מהבית, יצאתי אחריו וראיתי שהוא נכנס לרכב שחור, נכנסתי גם והתיישבתי מולו, הנהג נכנס ונסענו.

איתי לתמיד || הושלםWhere stories live. Discover now