עונה 2 פרק 13

1.6K 85 20
                                    

(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)

באתי להתיישב אך לפתע שמעתי שמישהוא קורה את שמי מאחורה.
הסתובבתי לראות מי קרה לי וראיתי שזה ליאם?? מה הוא עושה פה??.
״אור!״ אמר ליאם וחייך.
״ל-ליאם! מה אתה עושה פה??״ שאלתי אותו מופתעת.
״באתי לפה עם ג׳ייס״ אמר.
״מה? הוא גם פה??״ אמרתי שמחה.
״כן.... דרך אגב....״ התחיל להגיד בחשש.
״רציתי לבקש סליחה... על רון״ אמר.
״רון? מי זאת?״ שאלתי מבולבלת.

״זאתי שבאה באותו הלילה כשאני ואת דיברנו... היא קפצה עליי
ונש—״ הוא אמר אך נזכרתי מי זאת וקטעתי אותו
״אה!!!! רון!!! הבחורה הזאת!!! כן אני זוכרת! הכל טוב!! היא תקפה אותך לא אתה אותה!!!!״ אמרתי וצחקתי.
״בכל מיקרא אני מצטערת בשם חברה שלי, היא לא הייתה צריכה לעשות את זה במיוחד כשהינו בשיחה״ אמר עצוב.
״ח-ברה?.....״ שאלתי אותו ופתחתי את עיניי לרווחה.
״כן..... ההורים שלי סיפרו שאנחנו חברים עוד כשהייתי בארצות הברית״ אמר.
חתיכת שקרנית!!!! היא מנצלת אותו!!! בלי שהוא ידע!!! כלבה אחת!!!.
״אההה הבנתי!״ אמרתי והתאפקתי לא להחטיף לו איזה אחת לפנים!!! הוא חבר שלי!!!! ולא של הרון הזאת!!! אוף!!!!.
״אז מה?? איך הערב?״ לפתע אמר ג׳ייס שבא מאחוריו.
״ג׳ייס!״ אמרתי שמחה לראות אותו.
״שמח לראות אותך!״ אמר וחייך אליי.
״אז מה?? בואו נתיישב?״ אמר ליאם וכולנו התיישבנו באותו שולחן.
התחלנו לאכול את הסלטים, היה טעים, היו שירים, דיברנו אחד עם השני, פה ושם היו צחוקים, עד שרון הגיעה!!!.
״ליאמי!!!!״ אמרה ונישקה אותו בלחי.
״רון! בואי שבי!״ אמר ליאם וחייך אלייה.
היא לא מתביישת??? חתיכת חצופה!!! מי היא בכלל?!?!?!.
הסתכלתי אליה עצבנית מאוד רציתי להרוג אותה!!.
״תכירי! זאת אור! היא עורכת דין״ אמר וסימן אליי.
״נעים מאוד!! שמי רון!! אני הבת הזוג המושלמת של ליאם הגבר הכי חתיך בעולם!!״ אמרתי בלעג.
הכי מושלמת?? אישה את דומה לפרה!! תחזרי לחווה שממנה באמת!!!.
״נעים מאוד!!!״ אמרתי לה וחייכתי.
לפתע על הבמה הקטנה שהייתה עלה בוס? בוס!!!!.
הוא השתעל ואמר
״חברים שלי!!! אני שמח שבאתם!!! תרגישו בנוח לבקש כל דבר! תאכלו! תשירו! תהנו!! תרקדו!!! תשתו!!! הרי גיל 40 מתגשם רק פעם אחת בשנה!״ אמר וכולנו צחקנו.
הוא ירד וחיבק כל בן אדם שישב עד שהגיע אלינו לשולחן, הוא חיבק את כולם ואותי אחרונה.
״מזל טוב בוס!!״ אמרתי וחיבקתי אותו.
״תודה! אני מאוד שמח שבאת! אומנם את מתה כבר שאני ילך לפנסייה אבל אני שמח לראות אותך!״ אמר והתנתקנו אחד מהשני.
״צודק! אתה תלך לפנסייה ואני יתפוס את המקום שלך! אור הבוסית! מתאים דווקה לא??״ אמרתי ושנינו צחקנו.

הוא התיישב לאכול ולאחר כמה דקות הגישו לנו מנה ראשונה, התחלנו לאכול, המנה הייתה מאוד טעימה.
לאחר כמה דקות סיימתי את הצלחת, כל אחד מאורחים נעמד בבמה ואמר כמה מילים לכבוד היום הולדת של בוס.
״אשמח להזמין את אור לבמה!!״ אמר האיש וכולם מחאו כפיים.
מ-מה? אני??.
הסתכלתי מבולבלת, דיי התביישתי לעלות, הסתכלתי על ג׳ייס והוא חייך לי וסימן לעלות, נאנחתי וקמתי ממקומי, הלכתי לכיוון הבמה, כשהגעתי עליתי והאורות טיפה סינוורו את עיניי.
״ערב טוב לכולם!״ התחלתי להגיד.
״קודם כל אני שמחה שהכרתי את בוס! הוא לאורך שנתיים היה המורה שלי! היה זה שצעק עליי! זה שלימד אותי!! זה שלא וויתר עליי גם כשרציתי לעזוב הכל! הבן אדם הזה הבן אדם הכי אמיתי שיש בעולם! מגיע לו בריאות! שמחת חיים! הצלחה! אושר ויושר!!! אני כל כך מודה שיש לי בוס כזה! הלוואי ולכל אחד היה את הבוס שלי! מזל טוב! זה היום שלך ורק שלך, אז תהנה!״ אמרתי וחייכתי, כל הקהל מחא כפיים, וירדתי מהבמה והתקדמתי לכיוון השולחן בחזרה.
התיישבתי וג׳ייס אמר לי
״היית תותחית!״ וחייך אליי, חייכתי אליו בחזרה ואז בוס אמר
״תודה אור״ וחייך.

לאחר חצי שעה
״זהו!! התפוצצתי!!״ אמרתי ונשארתי אחורה.
״חכי עכשיו יבואו הקינוחים״ אמר ג׳ייס וחייך אליי.
״לא איזה... אין כבר מקום...״ אמרתי וקמתי ממקומי.
״לאן??״ שאל.
״שירותים״ אמרתי והסתכלתי על ליאם והפרה הזאת! מה נירא לה שהיא נוגעת בפרצוף שלו???.
נאנחתי מעצבים והלכתי, התקדמתי לשירותים, חיפשתי אותו הרבה זמן, הייתי חייבת ללכת לשירותים!!!!.

״אח!״ לפתע נתקעתי במישהוא בלי לשים לב.
״ואי!!! אני כל כך מצטערת!!! סליחה!! לא שמתי לב!!!!״ אמרתי כשראיתי שלאותו בחור נפל הטלפון אך את הפרצוף שלו לא ראיתי.
התכופפתי לקחת את הטלפון מהרצפה אך הוא גם התכוון להרים אותה, לפתע ראיתי קעקוע על שורש כף היד שלו בצורת אריה..... בצבע זהב?!?!?.
הוא הרים את הטלפון ואני את ראשי, הסתכלתי על הבחור וזה היה בחור עם שיער שחור, חליפה ירוק זית, שעון יקר, וכובש משקפיים??.
למה הוא מוכר לי??.
״נפגשנו פעם?״ שאלתי אותו ונסיתי להיזכר אם ראיתי אותו.
״יכול להיות...״ אמר הבחור וחייך, לפתע ניזכרתי באותו יום חשוך עם הרכב שלי שנגמר לי הדלק!! נכון!!! זה הוא!!! זה שהתקשרתי ממנו!!!.
״זה אתה עם הטלפון!!״ אמרתי מופתעת.
״וזאת את עם הדלק!״ אמר והוריד את משקפיו, היו לו עיניים ירוקות כמו יער חשוך.
״אני כל כל מצטערת לא שמתי לב! שוב פעם סליחה!״ אמרתי מודאגת שהטלפון לא נשבר.
״הכל טוב, לא נשבר״ אמר וחייך.
״טוב אני ילך....״ אמרתי והתחלתי ללכת מהמקום.
״ביי״ אמר והלך.

פאק פאק פאק פאק!!!! זה הוא!!! זה עם הגרר!!! זה הוא!!! מה לעזעזל יש לו קעקוע של אריה בזהב!?!?!, זה אומר שהוא.... הבוס של מאפייה??, זה שאמא שלי דיברה עליו! זה שבגללו שלומי איננו! ליאם ניפצע! ואנשים מתים!! חתיכת בן זונה, והוא עוד מגיע לפה כאילו זה כלום!!!.
נכנסתי לשירותים ועשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות ושטפתי ידיים, יבשתי אותם ולפתע שמעתי ירי??? מה??.
יצאתי במהירות מהשירותים ורצתי לכיוון האולם, שמעתי צעקות, ורעשים של אנשים.
כשהגעתי חיפשתי במי ירו, ראיתי את רון, בוס, וליאם רצים לאנשיהוא, רגע! איפו ג׳ייס??.
שמעתי שליאם צועק ג׳ייס ורצתי לכיוון שלהם, הם כולם התאספו מתחת לבמה, נכנסתי ביניהם או יותר נכון דחפתי אותם, עצרתי כשראיתי את ג׳ייס שוכב עם כדור באזור הלב שלו.

״ג׳ייס!!!!״ צעקתי והתכופפתי אליו.
״פאק!!״ אמרתי כשראיתי שהדם לא מפסיק לנזול, קרעתי את השמלה שלי והצמדתי את הבד למקום הפצוע כדי לעצור את הדימום.
״שמישהוא יזמין אמבולנס!!!״ צעקתי רועדת ומפוחדת.
לא רק לא אתה!! בבקשה!!.
״ג׳ייס!! אייי ג׳ייס!!! ג׳ייס!!!״ צעקתי אך הוא עצם את עיניו.
ראיתי שהוא לא נושם, בדקתי את הדופק שלו והרגשתי שאין לו דופק, התחלתי להילחץ עוד יותר, דמעות החלו לרדת מעיניי, בלי לחשוב פעמיים התחלתי לעשות לו הנשמות, התחלתי ללחוץ על החזה שלו ולשחרר, עשיתי 30 פעם אך הוא לא מגיב.
״ג׳ייס!!! אתה לא יכול למות!!! יש לך אישה שמחכה לך בבית!!! ובן שרק לפני חצי שנה נולד!!! אתה לא יכול למות!!!!״ אמרתי והמשכתי לעשות את הפעולה.
״ג׳ייס!!! אני לא מרשה לך למות!!!! תפתח את העיניים!!!״ צעקתי ודפקתי הכי חזק שיכולתי והוא.....

המשך יבוא❤️

איתי לתמיד || הושלםWhere stories live. Discover now