(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
חיכינו 10 דקות עד שהם יבואו, כנירא לשופט נגמרה הסבלנות והוא אמר ״טוב, כנירא שהמשפט מבוטל״ ובא לקום אבל הדלת לפתע ניפתחה וכולנו הסתובבנו לראות מי נכנס, סובבתי את ראשי וראיתי שזה אדיר ומאחוריו נתי???? מה! קורה! פה!!!!.
הם נכנסו לאולם והתחילו לצעוד לכיוון הכיסאות שהם אמורים לשבת בהם, אני הסתכלתי עליהם מופתעת כמו שלא הייתי אף פעם, מתי הוא הספיק?? איך ומתי הם דיברו?!? למה דווקה אדיר?? ומה יקרה בהמשך?? הרבה מחשבות עלו לראשי, הדבר היחיד שחשבתי זה מה יקרה עכשיו??.
כשהם עברו לידי נתי הסתכל עליי וחייך, הסתכלתי עליו לא מופתעת כדי לא לראות חולשה, אבל הסתכלתי עליו במטח עצבני, שנייהם התיישבו במקומות שלהם ונתי אמר
״אני מצטער שאיחרנו פשוט הייתי צריך לחתום כמה דפים עם עורך דין אדיר״ והתיישב במקומו.
״טוב.... עכשיו ככה, נתי אתה מואשם לרצחים רבים לפני שנתיים, מה יש לך להגיד על זה עורך דין?״ אמר השופט והסתכל על אדיר.
״אחמ אחמ.... קודם כל אובכן הוא מואשם, אבל ממה שאני ראיתי יש רק הוחכה אחת לכך שהוא ״רצח״, עורכת דין לשעבר אתי, הגישה רק הוחכה אחת, שאדון נתי נפגש עם נועה שמתה לפני שנתיים, ובגלל זה הלקוח שלי נכנס לכלא, אבל ממה שאני יודע... הוכחה אחת לא מספיק״ אמר אדיר והתיישב במקומו.
כואב לי להגיד את זה אבל הוא צודק.... בכללי הוחכה אחת לא מספיקה.... אומנם אמא שלי הכניסה אותו לכלא.... אבל היא הגישה הוחכה אחת....
״גברת תובעת מה יש לך להגיד על זה??״ אמר השופט והסתכל על התובעת הזקנה הזאת ששונאת אותי, אולי עכשיו תוכלי להגיד משהוא מועיל ותצליחי להכניס אותו חזרה לכלא.
הזקנה נעמדה ושתקה שניות ארוכות, למה היא שותקת???, תדברי יא זקנה אחת!!!.
התחלתי להילחץ, להזיע והלב שלי התחיל לדפוק במהירות.
היא נאנחה ואמרה ״אין לי מה להגיד אדון שופט״ והתיישבה במקומה.
מה????? למה היא לא אמרה שום דבר?????.
קמתי ממקומי במהירות כי רציתי להגיד או יותר לצעוק, למה היא לא מדברת??!!!.
כולם הסתכלו עליי במבט של מה היא עושה?? מה יש לה??.
״עורכת דין אור! לא ידעתי שאת פה! זה כבוד בשבילי״ אמר השופט.
״לא, זה כבוד שבשבילי להיות במשפט שלך, אדוני השופט״ אמרתי והתיישבתי במקומי, הוא חייך אליי והמשיך בשלו.
״מה קרה??״ לחשה לי ליאור.
״אני צריכה שתשיגי לי את התיקים של נתי אדיר ונועה״ אמרתי לה והיא אמרה לי טוב והלכה מהמקום, אני נשארתי כי הייתי צריכה לדעת מה יקרה בסוף.״טוב מכיוון שאין מה להגיד לתובעת, ובגלל שעורך דין צודק, אני יסביר, כדי להכניס מואשם לכלא חייבות להיות לפחות 3 הוחכות לכך שהוא אשם באמת, מכיוון שעורכת דין לשעבר גברת אתי לא הביאה מספיק הוחכות אז הגעתי להחלטה״ התחיל להגיד ואז הסתכל על הזקנה, ״לפני שאני אומר את החלטה הסופית, גברת תובעת יש לך משהוא להגיד??״.
אך היא קמה ממקומה ואמרה ״לא אין לי״ והתיישבה בחזרה.
השופט נאנח ואמר
״אדון נתי, אחרי ששמענו את הדעות, עובדות ועוד, הגעתי להחלטה... אתה משוחרר מהכלא ויכול להיות חופשי! אך!!!! אתה יהיה עלייך מעקב במשטרה!!״ ודפק שלוש פעמים בפטיש.
מה????? לא!!!!!!! אין מצב!!!!! לא!!!! כוס עמק!!!.
קמתי ממקומי ויצאתי מהאולם, התקדמתי לכיוון שירותי בנות, כשהגעתי שטפתי את פניי במים והתחלתי להתנשף בכבדות.
מה אני עושה עכשיו?! מה עכשיו נתי יעשה?? ימשיך להרוג?? ומה הוא יעשה עם ליאם??? שיט!! שיט!! שיט!!.
דפקתי עם שני ידיי על הקיור כי הייתי הכי עצבנית שבעולם, רציתי להרוג מישהוא!!!!
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
Randomהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...