(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
״אני מסכים עם אור! אף אחד לא הולך למות היום!״ אמר לפתע ליאם שהגיע עם אקדח מכוון אל לוקאס.
״הינה הדמות הראשית שלנו בכל הסיפור הזה.... ליאם, אני מאוד שמח שבאת ללבות את אמא של חברה שלך... שבעבר גם אנסת״ אמר לוקאס וחייך חיות ערמומי.
״מ-מה?״ אמרה אמי מופתעת והסתכלה על ליאם, שיט!! לא!.
״מה? את לא יודעת? לא סיפרתם לה?״ אמר לוקאס מופתע.
״אתה...״ אמרה אמי.
״הוא אנס את הבת שלך.... כשהם היו זוג.... הוא הרביץ לה... יתעלל בה.... כנגד רצונה... באמת מסכנה״ אמר לוקאס ״עצוב״.״זה נכון??״ אמרה אמי והסתכלה עליי, לא עניתי כי לא ידעתי מה להגיד, לשקר? או להגיד את האמת?.
״זה נכון, הוא צודק בכל מילה שאמר״ אמר לפתע ליאם, אמא שלי העיפה את מבטה לעבר ליאם והוא הוסיף
״אני מודה בזה, שעשיתי את זה״.
״אבל הוא עשה את זה בשביל להציל את החיים שלי!!! אז הכל בסדר!!! אם לא הוא לא הייתי נמצאת פה!! הייתי מתה לפני 5 שנים!״ אמרתי בתקווה שנעבור לנושא אחר.
״אני לא מצטער על שום דבר! עשיתי את זה מסיבה אחת, בגלל אני אוהב אותה, בעבר אהבתי, עכשיו אני אוהב, ויאוהב גם בעתיד!״ אמר רציני.
היה ביננו שקט, שני אקדחים מכוונים על לוקאס, ואחד על אמא שלי.
״שני אקדחים מכוונים עליך!! תכנע עכשיו! אין לה צ׳אנס אפילו!!״ אמרתי אם פרצוף מנצח.״את באמת חושבת ככה? עדיף שתסתכלי קודם באיזה מצב את״ אמר והסתכלתי על עצמי, ראיתי לייזר אחד אדום מכוון עליי, הבנתי שצלף מכוון עליי עם רובה צלפים מרחוק, פאק!!.
״ברגע שהבחור שומע ירי הוא אוטומטי יורה בך, גם אם אני חי או מת״ אמר עייף.
״אתה משחק לא הוגן...״ אמרתי וחייכתי טיפה.
״אני יודע....״ אמר וחייך אליי.אחרי כמה דקות
״את האמת שהתעייפתי לעמוד ככה... היד שלי כבר נופלת״ אמר לוקאס עייף.
״אז אני אומרת... בואו כולנו נוריד את האקדחים ונלך כולם בדרכים שונים״ אמרתי ופתחתי את עיניי לרווחה.
״ברגע שאני יהרוג את הרוצחת של אבא שלי אני ילך בדרך שלי... ועל הדרך יקח אותך איתי״ אמר והסתכל על ליאם.
״אמא שלי לא הרגה את את אבא שלך!! הוא מת בגלל שהוא יזדקן בכלא!!! ולא יכל להיות שם!! תפסיק כבר להאשים את אמא שלי!!!״ צעקתי עצבנית, הוא לא מבין שזאת לא אמא שלי??.״אם אמא שלך לא הייתה מכניסה את אבא שלי לכלא הוא לא היה מת שם!״ צעק אליי בחזרה.
״אתה צודק..״ אמרה אמי לפתע, כולנו שתקנו, ״מה?״ אמר לוקאס לא מבין.
״אמרתי שאתה צודק... אני הרגתי אותו, בגללי הוא בכלא.... בגללי הוא מת שם, אני הכנסתי אותו לתא הקטן הזה, ולסורגים הקשים, זה מה שהרג אותו, הוא הפנים שהוא עשה חטא בזה שהוא הרג את בעלי, הוא לא יכל לקחת את זה ומת״ אמרה אמי בלי רגשות, מה היא עושה?! למה היא אומרת את זה?? יש לי תוכנית!!! המשטרה צריכה לבוא עוד כמה דקות!!.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
Aléatoireהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...