( סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
תודה לכולכם על התמיכה❤️, אני ממש שמחה שאהבתם את הספר הזה❤️, והינה פרק 1 לעונה השנייה, מקווה ומאוד רוצה שתהנו❤️״כן כן אני עכשיו בדרך!!״ אמרתי לחוצה בזמן שנהגתי.
״ביי!!״ הוספתי וניתקתי את הטלפון.
אוף אני מאחרת!!!!! ממתי התחלתי ככה לאחר??.
נסעתי 10 דקות עד שהגעתי למשרד של עורכי דין, חניתי את הרכב שלי ויצאתי ממנו, רצתי למבנה, כשהגעתי נכנסתי אליו ועליתי במעלית לקומה השישית.
המעלית נעצרה ואני יצאתי ממנה, התקדמתי למשרד שלי, כן יש לי משרד פרטי....
כשהגעתי פתחתי את הדלת וראיתי את ליאור יושבת מול הלקוחה ומחכים לי.
״סליחה על האיחור היו הרבה פקקים!!״ אמרתי והתיישבתי על הכיסא.
ליאור היא השותפה שלי או יותר נכון המזכירה שלי, היא מביאה לי מסמכים, עונה לטלפונים, מציגה בפני את הלקוחות.
ליאור ראתה שחם לי אז היא הדליקה מזגן.
הורדתי את הג׳קט והנחתי על גב הכיסא.
״בוקר טוב! שמי אור! אני זאתי שאולי תציד אותך בבית משפט, אשמח לדעת את שמך והסיבה למה מאשימים אותך״ אמרתי והסתכלתי על האישה שישבה מולי.
״שלום... שמי ליטל... זאת לא אני... זה בעלי... מאשימים אותו על אונס... אבל הוא לא עשה את זה!!! אני הייתי איתו!!! הוא בחיים לא יעשה דבר כזה!!!״ אמרה האישה בבכי.
״קודם כל תירגעי... ודבר שני, מי המאשים?״ שאלתי ונתתי לה נייר שתנגב את האף.
היא ניגבה ואמרה
״נערה בת 19 קוראים לה אנה, היא הייתה גם במלון איתנו, היינו בחדר ואז הזמנו לנו לאכול.... היא הביאה לנו את האוכל ואז אני יצאתי שנייה מהחדר מיכוון שביקשתי משהוא אחר והיא אמרה שאין אז רציתי לבדוק בעצמי, וכשהגעתי ראיתי אותה בורחת מהחדר שלנו עם חולצה קרועה וצעקות.... כולם שמעו ויצאו מהחדר שלהם, ואז הזמינו משטרה״ אמרה ובכתה עוד יותר.״אוקי אז ככה ליטל, אני יקח את התיק, אני יחקור אותו, מתי המשפט?״ שאלתי והסתכלתי על התיק של בעלה עידן.
״המשפט עוד יומיים״ אמרה.
״אוקי, אני יחקור אותו, במידע ואני יגלה שהוא באמת אנס אותה, אני יעזוב את התיק ותיצטרכי למצוא עורך דין אחר, סגור?״ שאלתי אותה ונתתי לה את הכרטיס ביקור שלי.
״במידע אם ותזכרי בעוד משהוא חוץ ממה שאמרת לי עכשיו, תתקשרי למספר הזה״ אמרתי ונשאנתי אחורה.
״תודה רבה!!״ אמרה ולקחה את הכרטיס ויצאה מהחדר.נאנחתי מעייפות וליאור אמרה
״אור? את חושבת שהוא אשם??״ וקמה ממקומה.
״נחקור ונבין.... מה התוכניות להיום?״ אמרתי.
״היום אין לך כלום... כל הקרובים שלך טסו אז אין לך תוכניות אחרות...״ אמרה.
״למה כולם טסו?? אמא שלי ובן!! בוס שלי לשעבר!! יעל וניר!!!״ אמרתי עצובה שרק אני לא.
״אין לך מה להיות עצובה!! את נשארת איתי!! ואם נמשיך בקצב הזה!! שכבר ניצחת 6 תיקים והאחד הזה בדרך, נגיע למטרה שלך!!! הרי מתי שהוא הבן אדם זה יבוא!! הזה שקשור למוות של אבא שלך״ אמרה.
״צודקת.....״ אמרתי והיא יצאה מהחדר.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
De Todoהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...