(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
דבר קטן לפני שאתם קוראים את הפרק הזה, לגבי הדמות הגבר החדשה, אז שיניתי את השם שלו, מאדם לאדיר.❤️
עכשיו תהנו מהפרק❤️״אז הינה הוא!! תכירי עורך דין אדיר״ אמרה ואני הופתעתי והרמתי את הראשי, הסתכלתי על הבחור הזה וזה היה אותו בחור מאתמול עם האוטו??? זה שכימעט דרסתי??.
הופתעתי מאוד שראיתי אותו והוא גם הסתכל עליי די מופתע.נ.מ אדיר לפני שעה/ לפני הפגישה שלהם.
״כן אני כבר בדרך! יש שם מישהוא??״ שאלתי את המנהל כשנסעתי ברכב שלי בדרך למשרדי עורכי דין.
״כן כן יש שם עורכת דין מאוד נחמדה ומוכשרת, והמזכירה שלה, טוב אני חייב ללכת אז בהצלחה לך!״ אמר וניתק.
עוד עורכת דין?? מי זאת??.
אחרי הרבה זמן סוף סוף הגעתי, בגלל שאני גר בסוף העיר.
נכנסתי למבנה ועליתי במעלית לקומה השישית? כן שישית.המעלית נעצרה והדלת ניפתחה, יצאתי ממנה והתחלתי לחפש את המשרד שלי, משרד 33.
חיפשתי עד שמצאתי, כשעמדתי ליד הדלת נאנחתי ובאתי לפתוח אבל לפתע מישהיא עצרה אותי במילים
״סליחה?? מי אתה??״ הסתובבתי וראיתי בחורה נמוכה, בעלת שיער שחור ועיניים ירוקות.
״שלום! אני עורך דין אדיר! העורך דין החדש שמצורף למשרד הזה!״ אמרתי וחייכתי אלייה.
״זה אתה?? נעים מאוד!! שמי ליאור!! אני המזכירה של העורכת דין אור!! שגם נמצאת במשרד הזה!!״ אמרה והתקדמה לפתוח את הדלת.
זזתי אחורה טיפה ונתתי לה לפתוח אותה, היא פתחה ושנינו ניכנסנו, ראיתי איזה אישה יושבת עם הראש מופנה למטה לדפים שכתבה בהם.
״בוקר טוב!!״ אמרה ליאור.
״בוקר טוב״ אמרה האישה עם ראש למטה.
״זוכרת אתמול על העורך דין שאמור לבוא היום??״ שאלה אותה.
״כן....״ אמרה עם ראש עדיין למטה.
״אז הינה הוא!! תכירי עורך דין אדיר״ אמרה ליאור בהתלהבות.
האישה הרימה את ראשה וכשהסתכלנו על אחד השני שנינו הינו מופתעים, זאת היא מאתמול!!! זאתי שעוד שנייה הרגה אותי!!!! והיא עורכת דין??? היא זאתי שאני יצטרך להיות
איתה כמעט 24 שעות באותה מסגרת ובאותו משרד???.נ.מ אור
הוא העורך דין החדש?? המעצבן הזה!!! אני עכשיו צריכה להיות כל היום איתו במשרד???.
״ש-שלום!!! שמי אור נעים להכיר!!״ אמרתי וקמתי ממקומי, מחייכת אליו.
״שלום.... שמי אדיר.... אני העורך דין החדש... תגידי... זאת לא את מאתמול?״ שאל אותי והרים גבה, כעדיין עמד לייד ליאור.
״אתמול??....״ התחלתי להגיד ועשיתי את עצמי חושבת, ״אה!!! זה אתה עם האוטו!! שכימעט דרסתי אתמול!!??״ אמרתי.
״אני כל כך מצטערת על אתמול!!! פשוט הייתי בטלפון ולא הסתכלתי!! הטלפון שיגע לי את המוח!! הודעות פה, הודעות
שם!!״ הוספתי וצחקתי.
הוא נאנח והתקדם לשולחן שלו, הוא התיישב והוצאי דפים מהתיק שהחזיק בידו, אני התיישבתי לעט לעט וליאור התקדמה לכיוון שלי, היא התיישבה בכיסא מולי ואמרה
״זה באמת?? את באמת עוד שנייה דרסת אותו??״ לחשה בסקרנות.
התקרבתי אלייה יותר עם הראש כדי שהוא לא ישמע ולחשתי לה ״כן!!״ והיא הסתכלה עליי המומה ומופתעת.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
Randomהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...