(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
רציתי להגיד משהוא קטן על מיבנה העונה השנייה, ועם הסצנות שהיו בבתי משפט, בעונה הזאת אני משקפת את עולם המשפט/דין שלי ואיך שאני מדמיינת אותו, אז זה יכול להיות מאוד שונה מהעולם האמיתי שלנו❤️.
אה! ולגבי התכונות החדשות שנוצרו לאור: ביטחון העצמי שלה ממש עלה, יותר אמיצה, חרוצה, יצירתית, יותר אחראית.
כמו ששמתם לב❤️.״מר עידן!! המואשם לאונס!! אחרי ששמענו את האמת ואת הוכחות! הגענו להחלטה!! אתה לא אשם!״ אמר השופט ודפק 3 פעמים בפטיש, מה שאומר שההחלטה שלו היא סופית.
האנשים שצפו במשפט מחאו כפאיים, כולם שמחו, אישתו של עידן ליטל התחילה לבכות מאושר, הסתכלתי על עידן וראיתי על הפנים שלו דמעות שלא מפסיקות לרדת, וחיוך על הפנים.
הסתכלתי על ליאור והיא גם שמחה, הרגשתי הקלה, וכמובן שהזקנה התובעת התעצבנה ויצאה מהחדר.שיחררו במיידית את עידן ואני נכנסתי לחדר חקירות איפו שישבה גילי.
התיישבתי ליידה והסתכלתי עלייה.
״אני בטוחה שזה פעם ראשונה שלך, שהתוכנית שלך נהרסה, ולצערך זה בגללי, אבל אני רוצה להבין... נגיד וזה היה מצליח לך... ועידן היה משלם לך כנס של מיליונים, ואז הוא בכל מיקרא היה נכנס לכלא, איך היית מרגישה?? את שוחה במליונים שלא שייכים לך, ובן אדם שחף מפשע יושב בכלא לשנים בגללך?? איך היית מרגישה אה??״ אמרתי עצבנית.
אך היא לא ענתה לי ורק השפילה את מבטא.
״בכל מיקרא עכשיו מי שצריך לשלם כנס זאת את, על זה שהאשמת את עידן על עבירה שלא עשה....״ אמרתי.היא לפתע הרימה את ראשה ואמרה
״אבל אין לי כסף!!! איך אני ישלם!!״ והתחילה לבכות.
״למזלך!!!...״ התחלתי להגיד דיי עצבנית, ״עידן ואישתו וויתרו לך, כי הם יודעים שאין לך כסף״ אמרתי וקמתי ממקומי.
״מ-מה? באמת?? תודה״ אמרה.
״כן.... רק שתדעי שאף אחד לא היה עושה לך את זה!! את צריכה להודות להם, לא לי, אני את שלי עשיתי וקיבלתי את התודה שלי, במקום לשקר ולאשים סתם תלכי לעבוד, תעשי כסף ותחיי כמו בן אדם״ אמרתי ונתתי לה כרטיס ביקור של חנות בגדים שמחפשת עובדת חדשה, ויצאתי.בחוץ חיכתה לי ליאור, התקרבתי אלייה והתחלנו ללכת
לכיוון הרכב.
״אור!! את היית כמו תמיד מגניבה!!! את כיסחת לה את הפרצוף!!״ אמרה לי מתלהבת.
״דיי נו... באמת??״ אמרתי מסמיקה.
״כן!!״ אמרה.
״טוב נו, אבל הרוב את עזרת לי.... זה גם בזכותך!!״ אמרתי לה.
היא הנהנה את הראש לחיובי והמשכנו ללכת.
YOU ARE READING
איתי לתמיד || הושלם
Randomהספר מ2019+ ספר הראשון שלי לכן קיימים שגיאות כתיב ועוד. ״את כל כך יפה עם השמלה הזאת שלא בא לי להוריד אותה ממך״ לחש באוזני, לפתע עברה בי צמרמורת, שמעתי צעדים של מישהו. ״מישהו בא לפה תפסיק!!!״ לחשתי וניסיתי להזיז אותו. ״תמיד אהבתי את הריח שלך״ אמר והת...