Tunç' tan
Artık rüyalarımdaydı.Aramıyordum onu.Aşık olmuştum hem de ilk kez ilk gördüğüm birine.Ben aşkı bilmem ki oysaki onun gözlerini biliyorum.Bugün okula gittiğimde daha bir mutluyum daha bir huzurlu.Yakınım da gibi heran yanımda gibi acaba sizofren felan mı oluyorum ben.Yok canım sadece aşığım ben.
Tunç artık etrafındaki kızları görmemezlikten geliyordu.O kız varken onlarla ne işi olabilirdi ki.Okulda ki popülerliği sayesinde etrafında kız vardı yoksa pek de yakışıklılığı yoktu.
Zil çalmıştı.Tüm öğrenciler sınıflarına girmişlerdi.Ders edebiyattı.Tunç bu dersi çok severdi.Sürekli konusurdu.Demet hoca çoğu zaman onu zorla sustururdu.Demet hoca başı ağrıdığından bu dersi işlemek istememişti.Öğrencilerin çoğu bu duruma sevinirken Tunç hüzünle kafasını sıraya koydu.Çok geçmeden okulun müdürünün sınıfa girmesiyle herkes ayağa kalktı.Tunç hariç çünkü o uyuyakalmıştı.Müdür Tunç'un yanına gelerek kafasında ki kapşonu çıkardı.Tunç o anda "Anne biraz daha" deyince tüm sınıf kahkahalara boğuldu.Tunç sakince kafasını kaldırıp okulda olduğunu farketti.Utançla başını sıraya koydu.O anda müdür yerine dönerek sınıfa yeni gelen öğrenciyi tanıttı.Tunç yavaşca kafasını kaldırdığın da şaşkına döndü.O kız dönüp dolaşıp o sınıfa gelmişti.Adını da öğrendi "Melis" bir müzik misali huzur vericiydi adı.Müdür sınıftan çıkınca Melis hemen Tunç'un bulunduğu sıranın yanında bulunan Defne'nin yanına oturdu.
Zil çalmıştı.Tunç vakit kaybetmeden Melisin yanına koştu ve kendini tanıtmaya başladı.Melis ona gülümseyerek "sen o çocuksun" dedi.Tunç anlamamış anlamda kaşlarını çatınca Melis Tunç'un kulağına eğilerek "Beni ağlarken gören ilk çocuk"diye fısıldadı. O anda kendini çok özel hissetmişti Tunç bunuda günlüğüne yazmalıydı.
Melis'ten
O çocuğu sınıfta gördüğüm de hem biraz utandım hem de şaşkındım.Ben ondan kaçarken tam da sınıfına düşmüştüm.Benim ağladığımı eğer birine söylerse... Bu çok sinir bozucuydu.Hoş bir çocuktu tabi ama benim sevmediğim birini andırıyordu.
Gün çok çabuk geçmişti.Tunç artık hem aşık hem de mutluydu.Çünkü aşık olduğu kızı bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer sen yoksan...
Storie d'amoreAşk denen duyguyu ilk defa yaşayan ve yaşadığı bu duygunun bedelini canıyla ödeyen bir gencin hikayesi...