12.BÖLÜM

90 9 0
                                    

Elif'le Tunç fazlasıyla yakınlaşmışlardı. Artık okulda kıskanılan bir çift olmaya başlamışlardı. Gerçektende Tunç Elif'in yanındayken Melis'i unutuyordu tabi kısa süreliğine ne zaman başını yastığa koysa onu düşünürdü. Tabi bu artık istemsiz oluyordu.Onu düşünmeye alışmıştı.Artık birşeyler yapma zamanıydı.Onu unutmak için Elif'le birlikte olması lazımdı ve ona bu teklifi doğum gününde yapıcaktı.Şunun Şurasında 1 hafta kalmıştı.Elif'e süpriz yapmalıydı.Saatlerce düşündü özel olmalıydı.

Saatlerce günlerce uğrastı ve sonunda Elif'in bir sürü portresini yapmayı başardı. Doğu günü için özel bir alan tuttu.Orayı rengarek süslerle süsledi.Yaptığı resimleri tek tek duvarlara yapıştırdı.Herşey hazırdı.Herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.Tabi Elif'in bundan haberi yoktu.

Melis ise müzik öğretmeninin ricası üzerine kızının doğum gününde şarkı söylemeyi kabul etmişti.Hazırlanmış öğretmeninin onu almasını bekliyordu.Bu arada yine Tunç'u düşünüyordu.Korna sesiyle irkildi.Evden çıktı yolları biraz uzundu bu yüzden acele etmeleri gerekiyordu.Hızlıca arabaya bindiler ve arkalarında bir toz bulutu bırakaraktan gittiller.Uzun zaman sonra doğum gününün yapılacağı yere ulaştılar.Fazla özenle süslenmiş.Mükemmel bir alandı.Gözlerini duvardaki resimden alamadı.Tunç'un ona çizdiği resimler gibi biriside ona çizmişti ki muhtemelen onu çok seven biriydi.

Tunç ise arka kapıda Elif'i bekliyordu.Herkes saklanmıştı.Elif gelince içeri girdiler ve herkes bir ağızdan süpriz diye bağırdı.Melis gördüğüne inanamadı.Tunç kızın elini tutmuştu.Hemen arkasını döndü.Tunç'un onu görmesini istemedi.Ağlamamak için kendini sıktı.Oysaki koşup Tunç'a sarılmak o anki en büyük hayaliydi ama yapamazdı.Tunç onu çoktan unnutmuştu.Öğretmeninin yanına koşup kendini iyi hissetmediğini ve söylemek istemediğini anlattı.Uzun konuşmadan sonra Melis perde arkasından şarkı söylemeye karar verdi ama öncesinde biraz hava almalıydı.Dışarı çıktı.Biraz yürüdü ağlayıp içini döktü.Geri döndüğünde karşılaştığı manzara onu yıktı.Tunç herkesin önünde onun elini tutup çıkma teklifinde bulunmuştu.Bunun üzerine Elif'in ona sarılması ise daha kötü yapmıştı onu.Perdenin arkasına geçti.Gitarını çanntasından çıkardı.Mikrofonu kendine göre ayarlayıp şarkıya başladı.Herkes bu sesten fazlasıyla etkilenmişti.Sesin sahibini merak ediyorlardı fakat bu Melis'in umrunda değildi.O perdenin arkasından Elif'le Tunç'un dans edişini izliyordu.

Biran önce gitmek istiyordu.Doğum günü sona ermişti.Öğretmeni Melis'i kızıyla tanıştırmak için ısrar edıyordu.Melis ise bu lanet yerden biran önce defolup gitmeyi istiyordu.Dışarı çıkmış öğretmenini bekliyordu.Elif de arkasından gelmişti.Fakat Tunç'un çağırmasıyla geri gitti.Artık evin yolunu tutmuşlardı.Melis Tunç'u bulmuştu ama beklemediği bir şekilde bulmuştu

Eğer sen yoksan...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin