9.BÖLÜM

102 7 0
                                    

1 hafta boyunca Tunç okula gitmemişti.Annesi buna izin vermiyordu.Sürekli okuldan arkadaşları geliyordu.Tabiki Tunç kimsenin onu rahatsız etmesini istemiyordu.Kapı çalmıştı.Gelen Mertti.Amacı neydi bu çocuğun ? Hastaneye bile gelmemişti.Annesi umursamazca bir bakış takınarak Tunç'un kimseyi görmek istemediğini söylemişti.Mert ısrarla Tunç'un odasına doğru yöneldi.Kapıya birkaç kez vurdu.Ses gelmemişti.İçeri girdi.Tunç'un odasının her yerinde Melis'in resimleri vardı ve hepsi elle çizilmişti.Çoğu yerde maviş yazıyordu.Masanın üzerindeki defteri araladı.Bu bir günlüktü.Okumaya başladı.Herşeyi anladığı anda ona atılan yastıkla kafasını kaldırdı.Tunç ona bakıyordu.

"Neden söylemedin?"

"Neyi?"

"Hadi ama Melis'e aşık olduğunu neden söylemedin ?"

"Aşık felan değilim."

"İlk defa bana yalan söylüyorsun."

"Çık dışarı!"

"Lanet olsun.Ben senin dostunum.Bunu benden nasıl saklarsın?"

"Çık dedim sana çık!"

"Sana inanamıyorum.Sen değiştin Tunç."

"Defol dedim defol!"

Annesi bağırışını duymuştu.Koşarak içeri girdi.Mert'i kolundan tuttu."Git artık istemiyor seni."dedi.O anda yıkıldı Mert. Nasıl anlamamıştı ki? Kapıdan çıkarken son kez baktı Tunç'a.Kafasını ellerinin arasına koymuş bağırıyordu.Belli ki canı yanıyordu.Annesi de onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Küçükken bir adamın alışveriş merkezinde onu itmesiyle düşmüştü.2.kattan düşmüştü fakat ölmemişti.Mert kapıyı kapatırken gözünden yaşlar akmaya başladı.Kapıya yaslanıp hıçkırıklarla ağlamaya başladı.İçerden gelen ses hiç iç açıcı değildi.Tunç kusuyordu.Annesinin gizlediği neydi?

Mert Melis'in yanına gitmişti ve ondan ayrılmıştı.Melis koşarak uzaklaşmıştı.

Melis'ten

Mert'in neyi var anlayamıyorum.Daha dün beni seviyordu şimdi ne olmuştu? Daha önceden ağlamıştı.Gözleri kızarmıştı ama neye ağlamıştı, ne oluyordu? Çıldırıcam.Ben sanırım seviyordum onu.

Mert'ten

İnanamıyorum.Dostumun bana yalan söylediğine inanamıyorum.Hepsi benim yüzümden.Lanet olsun.Benim yüzümden bu durumda...

Tunç sakinleşmişti ve sonradan aile toplantısı çünkü artık bu şehirde kalamazlardı.Tunç'un geçireceği büyük bir tedavi ve operasyon vardı. 

Eğer sen yoksan...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin