Έχω να μιλήσω με την Εύα αρκετές μέρες και νιώθω τόσο χάλια. Την ξέρω από μικρή αλλά τώρα τελευταία μου κρύβει τόσα πολλά .
Το ότι αποφάσισε να αλλάξει σχολείο χωρίς καν να μου το πει; Με φέρνει στα όρια μου!
Ενώ το άλλο που η μαμά μου μας κουβάλησε στο σπίτι κάποιους που ο γιος του είναι ξεροκεφαλος.
Αυτή δεν ήταν που θα με προστάτευε από κάτι τέτοιους ;
Ναι σιγά τώρα τέτοιο μανάρι μην κάτσει να ασχοληθεί μαζί σου!
Καλημέρα τέτοια ώρα ξυπνια εσύ;
Δεν κοιμάμαι Π Ο Τ Ε.
Ok that's scary bro.
That's good.
No it's not.
Πρέπει να σταματήσω να μιλάω στον εαυτό μου.Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κοίταξα το είδωλο μου στο καθρέφτη.
Mην κάνεις τέτοια απότομα πρωινιάτικα.
Γιατί να υπάρχει το υποσυνείδητο ;
Γιατί να υπάρχεις εσυ ;
Βγήκα από το δωμάτιο μου και κατευθύνθηκα προς την τουαλέτα αλλά ήταν κλειδωμένη .
Ναι τώρα θα τα κάνω πάνω μου.
«Μαμά τελείωνε είναι μεγάλη ανάγκη πρέπει να κάνω κάτι επειγόντως» της είπα λίγο πιο σιγά για να μην με ακούσουν οι φιλοξενούμενοι. «Μαμά» αυτή την φορά φώναξα λίγο παραπάνω. Άκουσα μια φωνή από την κουζίνα να μου απαντάει και ναι αυτή ήταν της μαμάς μου .
Μόλις συνειδητοποίησα τι μαλακια έκανα μόλις ,η πόρτα ξεκλείδωσε και είδα μπροστά μου έναν Αλεξ να είναι έτοιμος να σκάσει στα γέλια.
Τον έσπρωξα και μπήκα μέσα κλείνοντας του την πόρτα στα μούτρα, έχοντας αυτόν από έξω να συνεχίζει να γελάει.
«Ναι!Φεύγεις ;»του φώναξα όλη νεύρα μέσα από την τουαλέτα .
(...)
Με το που ντύθηκα κατευθύνθηκα όλη νεύρα προς το δωμάτιο του Αλεξ .
Με το που άνοιξα την πόρτα είδα δυο γυμνά σώματα το ένα πάνω στο άλλο και πριν προλάβω να δω όλη την διαδικασία την ξανά έκλεισα.
ΟΚ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ΗΛΙΚΙΑ.
Είσαι δεκαέξι
*faceclam*Πήγα γρήγορα προς το δωμάτιο μου και ξάπλωσα αλλά η εικόνα δεν βγαίνει από το μυαλό μου. Κούνησα γρήγορα το κεφάλι μου πέρα δώθε.Του έριξα καμία εκατοσταριά χαστούκια αλλά εκεί κόλλησε η εικόνα.
YOU ARE READING
MutualFeelings.
Teen Fiction[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...