6

3.7K 237 70
                                    


Γιατί ήταν τόσο τέλειο το φιλί του ; Ήταν μόνο πεταχτό! Γιατί δεν του είπα τίποτα όταν με φιλήσε ; Και κυρίως γιατί το σκέφτομαι ακόμα ; Νεφέλη. Ξεκόλλα!

Βγάλε τον Αλεξ από το μυαλό σου μυξιαρικο κορίτσι.

Περίμενε γιατί μόλις.

Πρέπει να πάω να κάνω μπάνιο , πρέπει να ρίξω κρύο νερό πάνω μου να συνέλθω.

Προχώρησα προς το μπάνιο και είδα τον Αλεξ στο διάδρομο να κοιτάει το κινητό του.

Κοίταξα δεξιά, είδα το δωμάτιο της μαμάς μου στο οποίο βρέθηκα μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων.

Έκλεισα αργά την πόρτα και άκουσα τα βήματα του να απομακρύνονται.

Ναι εσυ είσαι ο ώριμος άνθρωπος.

Αυτό τώρα είναι πιο άβολο.
Με φίλησε και δεν ξέρω καν γιατί ;

'Ενώ για μένα είσαι σαν τις άλλες ' έρχονται τα λόγια του στο μυαλό μου.

Σωστά για αυτό τα λουλούδια. Για αυτό το φιλί. Προσπαθεί να με ρίξει στο κρεβάτι του.

Όχι κύριε μου δεν θα βγει το δικό σου. Πονάει να υπάρχει κοπέλα που δεν θα σου κάτσει.

*σκηνή του φιλιού*

ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΦΙΛΙ.

Καθώς πήγα να βγω από την πόρτα αντίκρισα τον Αλεξ να είναι έτοιμος να ανοίξει την πόρτα.

«Έδω είσαι ;» απόρησε καθώς κοίταξε τα πόδια μου.

Ναι ξέχασα πως βγήκα έξω από το δωμάτιο μου μόνο με μια μπλούζα - που την έκανα φορεμα διότι μου ήταν πολύ μακριά -αλλά όχι τόσο ώστε να μην φαίνονται τα μπούτια μου.

«Γεια σου Αλεξ» είπα με ένα αμήχανο χαμόγελο καθώς με επεξεργάστηκε .

«Γιατί φέρεσαι έτσι»απόρησε ξανά αλλά έπειτα στο πρόσωπο του εμφάνιζεται ένα πλατύ χαμόγελο «για το φιλί;»ξανά απόρησε δήθεν αθώα.

«Το ποιο; Αα εκείνο το απλό φιλί» ρώτησα το ίδιο αθώα και αδιάφορα.

«Απλό;» Ρώτησε μπερδεμένος. Τώρα ήρθε η σειρά μου κύριε Αλεξ.

«Ένα απλό φιλί ήταν» είπα καθώς το προσπέρασα και μπήκα στο μπάνιο «μην το κάνεις θέμα» ξανά είπα ενώ είχα κλείσει την πόρτα.

«Ένα απλό φίλι ; Δηλαδή έρχονται και σε φιλάνε "απλά"»απόρησε έξω από την πόρτα εκνευρισμένα πράγμα που με ευχαρίστησε αφάνταστα.

MutualFeelings.Where stories live. Discover now