8

3.8K 237 43
                                    

Μορνινγκκκκκκ.

Αυτές τις μέρες ξυπνάω στις 5 το πρωί για να μην έχουμε καμία τυχαία συνάντηση με τον Αλεξ.

Ευτυχώς που κοιμάται σαν βόδι στις 5 και ευτυχώς στο σχολείο έχουμε βιβλιοθήκη, μέρος που ο Αλεξ δεν ξέρει ούτε σαν λέξη.

Πήγα αθόρυβα προς την τουαλέτα βάφοντας τις βλεφαρίδες μου με μπόλικη μάσκαρα.

Η αλήθεια είναι πως στο σχολείο δεν βαφόμουν συχνά. Σε αυτό το σχολείο ακόμα και εσυ θα ένιωθες άδεια χωρίς make up.

Κατέβηκα εξίσου αθόρυβα τις σκάλες με κατεύθυνση την κουζίνα ακούγοντας την κοιλιά μου να γουργουρίζει,  δίνοντας μου μήνυμα να φάω τις βάφλες που ειχα φτιάξει εχθές

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατέβηκα εξίσου αθόρυβα τις σκάλες με κατεύθυνση την κουζίνα ακούγοντας την κοιλιά μου να γουργουρίζει, δίνοντας μου μήνυμα να φάω τις βάφλες που ειχα φτιάξει εχθές.

Τις γέμισα με μερέντα. Ετοιμάστηκα να τις φάω αλλά ο χτύπος του κινητού μου με σταμάτησε από αυτή την υπέροχη διαδικασία ώστε να το σηκώσω γρήγορα πριν ξυπνήσει ο Αλεξ.

Ούτε με αυτό ξυπνάει τέτοια ώρα που είναι.

Σωστή.

Σηκώνω το κινητό παρόλο που βλέπω ότι με καλεί άγνωστος αριθμός.

«Παρακαλώ» απάντησα μιας και κανείς δεν ακούγεται από την άλλη γραμμή.

«ποιος είναι;» Ρώτησα μην περνώντας καμία απάντηση. Περίμενα κανα λεπτό μήπως και απαντήσει και το έκλεισα.

Και τώρα σειρά έχουν οι βάφλεςς.Με περιμένατε πολύ αγάπες μου;

(...)

Ήμουν έτοιμη και με το που άκουσα το ξυπνητήρι του Αλεξ άρπαξα την τσάντα μου και βγήκα από το σπίτι .

Εντύπωση μου έκανε ένα αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο ακριβώς έξω από την πύλη της αυλής του σπιτιού μου.

Το πλησίασα και το άτομο που ήταν μέσα άνοιξε το παράθυρο της πόρτας που είχα πλησιάσει.

Έσκυψα να αντικρίσω ποιος ε ήταν μέσα.

«γεια» τον χαιρέτησε με ένα χαμόγελο μόλις αντίκρισα τον Γιάννη.

MutualFeelings.Where stories live. Discover now