«Με ποιον μιλάς;» Άκουσα τον Αλεξ να ρωτάει καθώς έχει μπει στην κουζίνα.
«Με τον Αστον» απάντησε χαλαρά ο Πάνος.
«Α με τον Άστον!» Είπε ειρωνικά ο Αλεξ αρπάζοντας μου το κινητό «δεν είναι ελεύθερη» φώναξε και το έκλεισε γρήγορα.
«Τι έκανες εκεί» του φώναξα καθώς σηκώθηκα από την καρέκλα που καθόμουν.
«Μήπως σου έκανα και χαλάστρα;» Απάντησε στο ίδιο τόνο χτυπώντας το χέρι του με δύναμη στο τραπέζι.
«Μπορείς να μην βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα;» Τον ρώτησα πιο ήρεμα αυτή την φορά αλλά δεν πήρα απάντηση «πάμε Πάνο»
«Που;» Απόρησε αφηρημένος ο Πανος.
«Ο Αστον θέλει βοήθεια» του απάντησα και πήγα να βγω αλλά η φωνή του Αλεξ με σταμάτησε.
«Δεν θα πας πουθενά» πρόσταξε φωνάζοντας.
«Μπορείς για μια φορά να φερθείς σαν αγόρι μου και όχι σαν πατέρας μου;» τον ρώτησα στο ίδιο τόνο.
«Είμαι το αγόρι σου;» Απόρησε ειρωνεύοντας με ένα πλατύ χαμόγελο.
«Δεν είσαι;» Τον ρώτησε σοβαρά και χωρίς να πάρω την οποιαδήποτε απάντηση με προσπέρασε βγαίνοντας από την κουζίνα.
«Τι ήταν αυτό;» Απόρησε σοκαρισμένος ο Πάνος.
«Οι αγαμίες του Αλεξ» φώναξα κοπανόντας πίσω την πόρτα μου καθώς είχαμε βγει από το σπίτι.
«Δεν το εννοούσε σωστά;» Απόρησε σοβαρά μπαίνοντας στο αμάξι του.
«Αυτό θα φανεί στην συνέχεια» του απάντησα ήρεμα καθώς έκατσα στην θέση του συνοδηγού. Πληκτρολόγησα βιαστικά τον αριθμό του Αστον ο οποίος το σήκωσε αμέσως.
«Είμαι στο δρόμο, το ξες πως εάν μάθει ο Άγγελος ότι ήσουν εκεί δεν την έβαψες μόνο εσυ αλλά και η Εύα» του φώναξα αυστηρά.
«Δεν κάναμε κάτι» δικαιολόγησε τον εαυτό του αλλά δεν τον πολύ πιστεύω. Δεν γίνεται να έμεινε στης Ευας καθώς είχαν ο ένας για τον άλλον συναισθήματα και αν το μάθει ο Άγγελος ;
«Τι δουλειά έχεις τέτοια ώρα στο σπίτι της!» Του φώναξα και του το εκλεισα βιαστικά μιας και δεν ήθελα να μάθω την απάντηση παρόλο που ήδη την ήξερα.
(....)
«Εύα να σου πω» της φώναξα καθώς έφτασα ήδη στο σπίτι. Τον Αστον δεν ήθελα ούτε να τον δω για αυτό έστειλα τον Πάνο μόνο να ξεκλειδώσει και να έρθει κατευθείαν. Καθώς πήρα την Εύα σε ένα απομονωμένο μέρος βρήκα το θάρρος να την ρωτήσω.
KAMU SEDANG MEMBACA
MutualFeelings.
Fiksi Remaja[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...