10 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΤΑΤΑΤΑΝ
Επιτέλους έφυγαν . Το βλέμμα μου πέφτει στον Άγγελο ο οποίος κοιμάται . Τον ταρακουνάω και ξυπνάει επιτέλους . Ανεβαίνουμε πάνω και πλησιάζω το μπάνιο.
«Έρχομαι Άγγελε» φωνάζω από το μπάνιο και βλέπω κάτω από την πόρτα του δωματίου του Αλεξ να έχει ανοίξει το φως. Χαμογελάω και περπατάω προς το δωμάτιο.
Ενώ ακούμε βήματα στον διάδρομο αρχίζω και χοροπηδάω στο κρεβάτι.
«Άγγελε» φωνάζω ενώ αυτός προσπαθεί να μην σκάσει στα γέλια.
Βλέπω την σκιά του Αλεξ κάτω από την πόρτα και συνεχίζω.
«Βάλτο πιο μέσα» φώναξα στον άγγελο και υπάκουσε ενώ αναστέναξα κουρασμένη.
Η πόρτα άνοιξε απότομα και ο Αλεξ αντίκρισε εμένα να φωνάζω στο άγγελο ενώ προσπαθεί να βάλει κάτι πράγματα μου μέσα στην ντουλάπα , πράγμα αδύνατο.
Κοιτάμε τον Αλεξ ο οποίος ξεφυσάει από νεύρα αλλά και από ανακούφιση και τον πλησιάζω.
"Ρίξε κανα χεράκι μιας και ήρθες" καταφέρνω να του πω χωρίς να γελάσω και κατευθύνομαι προς την κουζίνα φτιάχνοντας 2 λεμονάδες. Μόλις ανέβω βλέπω τον Αλεξ να λείπει από το δωμάτιο ενώ ο Άγγελος να γελάει σαν φώκια κάτω στο πάτωμα.
«evil» καταφέρνει να πει μέσα από τα γέλια και πίνω υπερήφανη λίγο από την πορτοκαλάδα μου.
Λεμονάδα
Right
Μιας και έχει πάει ήδη 2 πρότεινα στον Άγγελο να μείνει σε εμένα σήμερα. Πλησιάζω την πόρτα του Αλεξ και ενώ χτυπήσω την πόρτα μπαίνω μέσα . Ενώ ο Αλεξ με κοιτάξει μπερδεμένα χωρίς να του μιλήσω παίρνω ένα στρώμα από την ντουλάπα και πάω να φύγω αλλά σηκώνεται γρήγορα από το κρεβάτι του κλείνοντας μου τον δρόμο.
«Τι θα το κανεις αυτό ;»
«Θα κοιμηθεί εδώ ο Άγγελος» του ανακοίνωσα και πήγα να ξανά φύγω αλλά μου ξανά έκλεισε το δρόμο μπαίνοντας μπροστά.
«Όχι δεν θα το κάνει» απαίτησε και τον κοίταξα αγανακτισμένη.
«Σπίτι μου είναι ! Μπορεί να κοιμηθεί εδώ οποίος θέλω!»
«Νεφ ξες καμία καλή ταιν- γεια σου Αλεξ» είπε τρομαγμένος μόλις είδε το βλέμμα του Αλεξ να τον κοιτάει από πάνω έως κάτω. Έδεσε καλύτερα την πετσέτα γύρω του ενω έβγαιναν φλόγες από τα μάτια του Αλεξ.
DU LIEST GERADE
MutualFeelings.
Jugendliteratur[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...