part / 35

2.8K 187 201
                                    

Ένιωσα τόσο ανακούφιση που ειχα μιλήσει στα παιδιά για τον Αλεξ και που επιτέλους έβγαλα τα συναισθήματα μου . Νιώθω πιο ανάλαφρη . Χαίρομαι τόσο που ξέρουν τα πάντα για εμένα και τον Αλεξ εκτός από εκεινη την νύχτα . Την τελευταία νύχτα που μιλήσαμε - τι μιλήσαμε - που μόνο δεν σκοτωθήκαμε. Ξέρω ότι έλεγε ψέματα. Σίγουρα έλεγε ψέματα . Είναι αρραβωνιασμένος ! Σίγουρα έκαναν κάτι .ΑΛΕΞ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.

.
.
.

«Βάλτο πιο μέσα» φώναξα στον άγγελο και υπάκουσε ενώ αναστέναξα κουρασμένη.

5 ώρες πριν το συμβάν

«Τι σκέφτηκες;» Με ρώτησε καχύποπτα ο Άγγελος και συνέχισα να τον κοιτάω με αυτό το ηλιθιο χαμόγελο.

«ΑΓΓΕΛΕΕ ΜΟΥ» φώναξα ζουλώντας τα μάγουλα του «ξες ποσό σε αγαπώ» του είπα παιχνιδιάρικα φιλώντας τον στο μάγουλο κάνοντας τον να με κοίταξε καχύποπτα.

4 ώρες πριν το συμβάν

«BOWLING» φώναξε ο Πάνος και μας άρπαξε από το ένα χέρι τον Άγγελο και από το άλλο την Μαριαννα ενώ εγώ και η Εύα ακολουθούσαμε από πίσω βαριεστημένα κρατώντας πατατάκια στα χέρια μας για παρηγοριά 'χεχε'

«Γιατί είμαι τόσο άτυχη;» Παραπονέθηκα μιας και έχω ρίξει 10 φορές αυτή την κωλο μπάλα και δεν λέει να πετύχει τίποτα. Όλα είναι στημένα!Με κοιτάει πονηρά η Εύα παίρνοντας την μπάλα από τα χέρια μου και με μια κίνηση ρίχνει όλες τις κορίνες αφήνοντας με με το στόμα ανοιχτό. « σε μισώ» κατάφερα να πω και έκατσα απογοητευμένη στο τραπέζι με τα παιδιά.

«Εμείς πρέπει να φύγουμε» ανακοίνωσα στα παιδιά αναφέροντας σε εμένα και τον Άγγελο όλο χαρά.

«Πρέπει;» απόρησε τρομοκρατημένος ο Άγγελος και τον έσπρωξα προς την έξοδο χαμογελώντας αμήχανα στους τριγύρω. «Μετά από αυτό που θα κάνουμε το ξες ότι είμαι νεκρός;» Με ρώτησε και τον χτύπησα συμπονετικά στον ώμο.

«Έχεις εμένα» τον καθησύχασα και του έδειξα τα ανύπαρκτα μπράτσα μου φιλώντας τα 'αγάπη μόνο piece'

Ενώ φτάσαμε στον φούρνο της γειτονιάς κάναμε μια στάση και πήραμε 2 λαχταριστές σοκολατόπιτες. Ναι από αυτές με την λιωμένη πεντανόστιμη σοκολάτα να εισχωρεί στην τραγανιστή σφολιάτα .

(Βλάκα πείνασα)

Ενώ έφαγα την δικιά μου το βλέμμα μου έπεσε στην σοκολατόπιτα του Αγγέλου και έπειτα σε αυτόν σε στυλ 'θα φας κι άλλο;'

MutualFeelings.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora