Challenge

2.4K 99 72
                                    

Ναι δεν είναι κεφάλαιο θα δεχτώ τα αρνητικά σχόλια και εγώ το ίδιο θα έκανα λολ

Ξέρω χεστήκατε για τα 10 facts about me αλλά δικό μου βιβλίο Χεχε so με προκάλεσε η Marah_Edd






1. Είμαι 15 ετών και θα πάω πρώτη λυκείου.ω

2. 7 Φεβρουαρίου κλείνω τα 16 so είμαι υδροχοος για όσους ενδιαφέρεστε για τα ζώδια , εγώ προσωπικά ταυτίζομαι με τις διάφορες βλακείες καταλαβατε αν δεν καταλάβατε υγεία .

3. Είμαι εντελώς αναποφάσιστο άτομο! Παίζει να έχω ένα μήνα να επιλέξω για κάτι και να αποφασίσω τα τελευταία 2 λεπτά.

4. Θέλω να ταξιδέψω σε πάρα πολλές χώρες ώστε να δω τα ήθη και έθιμα άλλων πολιτισμών όπως και τα μέρη.

5. Ακούω όλα τα είδη μουσικής. Μουσική να είναι!

6. Νευριάζω υπερβολικά εύκολα κα είμαι τέρμα εγωίστρια ώστε να παραδεχτώ το λάθος μου κάποιες φορές.

7. Είμαι κοινωνική γενικώς αλλά μου αρέσει να είμαι μόνη και απομονωμένη. Προτιμώ να κάθομαι σπίτι στις σειρές.

8. Είμαι αρκετά ψηλή που μπορώ να το εκμεταλλευτώ διότι πολλοί μου λένε να προσπαθήσω να γίνω μοντέλο ΓΕΛΑΜΕ ΕΔΩ αρκεί να χάσω κάποια κιλά τι κάποια αρκετά Χεχε.

9. Αι αμ ιν λοβ γουιθ φουτμπολ και είμαι σε ομάδα κοριτσιών στην περιοχή που μένω. Τίποτα το σπουδαίο:)

10. Και τελευταίο δεν έχω ιδέα τι άλλο να πω . Στον ελεύθερο μου χρόνο διαβάζω βιβλία και στο wattpad , γράφω νέα κεφαλαία στα βιβλία μου , βλέπω σειρές και βγαίνω με τις φίλες μου όταν αποφασίσω κάποια στιγμή να αποχωριστώ το σπιτάκι μου.

11. Ε θα κάνω και άλλο ένα γιατί ξέχασα το σημαντικό ΕΙΜΑΙ KPOPER YAS BYE






Προκαλώ:
baybepizza
-Argiriou
-gatooliii-
-ItsMars
bariemaipoyzw

MutualFeelings.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang