Alex's pov
Νιώθω δυό απαλά χέρια να χαϊδεύουν τους κοιλιακούς μου και χαμογελάω αυθόρμητα στην θύμηση της. Καθώς ανοίγω τα μάτια μου λόγο του φως του ηλίου και της παρουσία της αντικρίζω ένα ουρακοτάγκο.«Ποια είσαι εσυ;» Φωνάζω καθώς πετάγομαι τρομοκρατημένος από το κρεβάτι.
« Μιρέλα χάρηκα» λέει χαμογελώντας και τείνοντας το χέρι της για χειραψία.
«Αλεξ σορρυ που δεν μπορώ να πω το ίδιο» της λέω εξίσου τρομοκρατημένος κρατώντας στα χέρια μου κανα μαξιλάρι μπας και ορμήσει.
«Εγώ να την κάνω» ξεφύσηξε βαριεστημένα φορώντας το φόρεμα της.
«Περίμενε»μπήκα στο δρόμο της και ένα πονηρό χαμόγελο χαράχθηκε στα χείλη της νομίζοντας πως άλλαξα γνώμη. «Εμείς; Κάναμε κάτι;» Την ρώτησα σοβαρά και ο χαμόγελο έφυγε από τα χείλη της.
«Έπεσες τέζα» είπε ξενερωμένη πλησιάζοντας με.
«Και γιατί είμαστε γυμνοί;» Την ξανά ρώτησα απομακρύνοντας την από κοντά μου βάζοντας το δάχτυλο μου στο μέτωπο της.
«Ξες πόσοι θα πλήρωναν για γυμνές σου φωτό;» Είπε παιχνιδιάρικα και μόλις είδε το πρόσωπο μου να σκληραίνει σοβάρεψε «κάτι αρχίσαμε αλλά ως εκεί»
«Οκ μπορείς να φεύγεις» της είπα με ένα διάπλατο χαμόγελο ανοίγοντας την πόρτα του δωμάτιο μου προς την έξοδο.
(...)
«Τι θες να πεις δεν ξες που είναι;» Φώναξα στον Πάνο χτυπώντας την πόρτα του με δύναμη. Που στο διάολο εξαφανίστηκε 2 ολόκληρες μέρες. Και το χειρότερο να μην ξέρει κανείς που βρίσκεται.
«Μετά το σκηνικό που είδε-»
«Περίμενε ποιο σκηνικό;» Απόρησα χαλαρά πλησιάζοντας τον στο κρεβάτι καθώς αυτός τρομοκρατημένος απομακρυνόταν.
«Εσένα με μια στο κρεβάτι» μου είπε απογοητευμένος και τον έπιασα από το λαιμό περισσότερο για να τον φοβίσω.
«Έτσι και μάθω ότι ξες που είναι-» τον απείλησα αλλά άρπαξε το χέρι μου πετώντας το κάτω.
«Θέλω και εγώ το καλό της ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ» φώναξε και σε κλάσματα δευτερολέπτων βγήκα από το δωμάτιο του κοπανόντας την πόρτα πίσω μου.
Γιατί δεν σηκώνεις το κινητό σου γαμω
ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Τ Ι Π Ο Τ Α.Θα περάσω από όλους θα πάω παντού.
(...)
ESTÁS LEYENDO
MutualFeelings.
Novela Juvenil[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...