part / 34

2.8K 177 170
                                    

«Φοράς άσπρη μπλούζα;» Απόρησε ο Άγγελος επεξεργάζοντας με από πάνω μέχρι κάτω .

Νταξει είμαι τέρμα άτυχο το κακόμοιρο. Κάτι κατάλαβα από  το ότι δεν έχω κερδίσει ποτέ το φλουρί στην βασιλόπιτα ή κανα giveaway!Να φανταστείτε είχα δηλώσει σε 100 κάτι giveaways και η Στέλλα σε ένα ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΝΗΚΙΤΡΙΑ ΟΧΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ





ΕΓΩ






Ψέματα λέει η Στέλλα ήταν !




Έκανα να φύγω και από πίσω του βρέθηκαν η Στέλλα η Μαριαννα και ο Πάνος.

«Νεφ εσυ είσαι;» Απόρησε η Στέλλα . Όχι είμαι η δίδυμη αδερφή της που με βρήκαν στο 'πάμε πακέτο' και την ψάχνω συγκινημένη. Πάω να φύγω και ο Πάνος με αγκαλιάζει σφιχτά.

«Ρε κουτό εμείς είμαστε εδώ»είπε γλυκά φιλώντας με στα μαλλιά.

«Το να απομονώνεται δεν βοηθάει . Είμαστε εμείς εδώ» συμπλήρωσε η Μαριαννα και με αγκάλιασαν.

«Ομαδική αγκαλιά» φώναξε η Στέλλα και με αγκάλιασαν και οι τρεις.

Όλοι εκτός τον Άγγελο . Βγήκα  από την αγκαλιά τους και αγκάλιασα σφιχτά τον Άγγελο «σορρυ για εχθές» του είπα στεναχωρημένη και μου σήκωσε το πρόσωπο προς αυτόν.

«Δικιά μου η μαλακία. Θα πω ότι δεν έχει γίνει τίποτα»

«Άστο όπως είναι» τους χαμογέλασα αχνά και τους αντίκρισα φορώντας καλύτερα τα γυαλιά μου.

«Πάντως είσαι υπέροχη» είπε ενθουσιασμένος ο Πάνος και του χαμογέλασα κάνοντας μια στροφή.

«Και πριν ήταν» του είπε απειλητικά ο Άγγελος και με έφερε στην αγκαλιά του.

«Παραγγείλαμε πίτσες πάμε;»  Είπε χαρούμενα η Στέλλα .

Έχει αποφασίσει να σταματήσει το σχολείο αφού η κοιλιά της πλέον φαίνεται και πρέπει να ξεκουράζεται η γλυκιά μου.

Βρήκαμε ένα απομονωμένο τραπέζι για να μιλήσουμε ελεύθερα και κάτσαμε εγώ δίπλα στους δυο καλούς μου φίλους ενώ τα κορίτσια απέναντι μας . Πήραμε τηλέφωνο την Εύα να έρθει και αυτή . Μόλις με αντίκρισε έκανε το σταύρο της και έκατσε στην κενή θέση δίπλα στην Στέλλα.

(...)

Η Στέλλα πλέον είναι 4 μηνών και μάθαμε εχθές το φίλο του μωρού αλλά μπικοζ αι αμ γκουντ γκερλ θα σας το ανακοινώσουμε μαζί.

Το φύλο του μωρού το ρώτησα μόνο εγώ και ο Άγγελος. Για να της κάνουμε έκπληξη .

Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πάρτυ έκπληξη και να βάλουμε μέσα σε ένα μπαλόνι μπλε ή ροζ κομφετί ώστε να δει το φύλο του μωρού μόλις το σκάσει.

MutualFeelings.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt