«friends with benefits» είπε παθιασμένα ο Πάνος και το αγριοκοίταξα κάνοντας τον να κάτσει απευθείας ξανά στο κρεβάτι.
«Μου έχει επιβεβαιώσει ότι δεν κάνει τίποτα με άλλες» είπα στον Πάνο αλλά κυριότερα στον εαυτό μου.
«Ναι καλά έτσι μου έλεγε ο πρώην μου και έτρωγα εγώ το κέρατο» είπε ξανά προσπαθώντας να με καθησυχάσει και μόνο αυτό δεν κάνει. Από την άλλη κιόλας από τι να φάω κέρατο; Από την μονόπλευρη σχέση;
(...)
Ενώ φόρεσα ένα μαύρο μακρυμάνικο στενό φόρεμα πρόσθεσα λίγη μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου και φόρεσα τους χρυσούς κρίκους μου. Πέρασα τα μαλλιά μου γρήγορα με την ισιωτική μιας και δεν είχα πολύ χρόνο και βγήκα βιάστηκα έξω φορώντας ταυτόχρονα τα μπεζ τακούνια μου.
Ενώ βγήκα στο διάδρομο ένιωσα ένα σώμα να με σπρώχνει στριμώχνοντας με στον τοίχο. Ενώ Αλεξ έσκυψε να με φιλήσει αποτραβήχτηκα .
«Τι είναι;» Ρώτησε μπερδεμένος και τον έσπρωξα από πάνω μου.
«Τι μου είσαι για να με φιλάς;»
«Πάλι εκεί κόλλησες;» Ξεφύσηξε μπλέκοντας τα χέρια του ανάμεσα από τα μαλλιά του .
Kind of hot!
«Εμένα θα με φιλάει το αγόρι μου όχι κάποιος που θέλει να περνάει την ώρα του μαζί μου» του είπα εκνευρισμένη.
«Αυτό πιστεύεις για εμένα; Ότι είσαι κάποια για ξεπέτα;» Ρώτησε ειρωνικά και του το ανταπέδωσα χαμογελώντας του ψεύτικα.
«Δεν θα έπρεπε;» Τον ρώτησα εξίσου ειρωνικά καθώς ανάμεσα μας πλέον βρισκόταν ο Στέφανος.
«Πάμε;» Ρώτησε ενθουσιασμένα ο Στέφανος και του γνέψαμε βαριεστημένα. «Θέλω χαμόγελα» φώναξε και του χαμογελάσαμε ψεύτικα δείχνοντας του όλα τα δοντάκια μας.
(...)
Ενώ φτάσαμε μετά από ώρα διαδρομής - και σιγής- μπήκαμε σε ένα πολύ κομψό εστιατόριο. Ενώ βρήκαμε θέση με θέα έξω έκατσα δίπλα στον Στέφανο και απέναντι από τον Αλεξ.
«Γιατί δεν κάθεσαι δίπλα στον Αλεξ» απόρησε χαμογελώντας μου άχνα.
Δεν μας θες δίπλα σου;
«Βολεύτηκα» του είπα ψεύτικα ενώ έκατσα καλύτερα στην θέση μου.
«Λοιπόν τι κάνατε όσο καιρό έλειπα;»απόρησε και πήγα να πνίγω με το φαγητό καθώς ο Αλεξ χαμογέλασε πλατιά.
Πως του λες τώρα ότι η απάντηση είναι σίγμα έψιλον ξι SEX
«Τίποτα το ιδιαίτερο» απάντησε απλά ο Αλεξ και ήπια λίγο από το νερό μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MutualFeelings.
Ficção Adolescente[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...