« τωραααα» ξεφύσηξα ακούγοντας κάποιος να χτυπάει επίμονα το κουδούνι. Σηκώθηκα από το κρεβατάκι μου και αντίκρισα τον Αλεξ μένοντας με το στόμα ανοιχτό ενω αυτός μου έριξε ένα τεράστιο χαμόγελο . Πήγε να περάσει αλλά του εκλεισα γρήγορα το δρόμο .
«Που πας» απόρησα μπερδεμένη και μου χαμογέλασε πλατιά
«Η μητέρα σου ανησυχούσε που ήσουν μόνη στο σπίτι και γύρισα » είπε χαλαρά και πήγε να με προσπεράσει αλλα ξανά του έκλεισα το δρόμο βάζοντας τα χέρια μου μπροστά του .
«Δεν είμαι μόνη»
«Α είναι και ο Άγγελος εδώ» απόρησε ειρωνικά και έκανε πέρα τα χέρια μου ανεβαίνοντας βιαστικά στο δωμάτιο μου περνώντας 2 2 τα σκαλιά και εγώ από πίσω να τον κυνηγάω λαχανιασμένη «που είναι» απόρησε νευριασμένος και προσπάθησα να πάρω ανάσα «κοιμηθήκατε μαζί ;» Φώναξε αυτή την φορά τρομάζοντας με και έσφιξε τις γροθιές του .
«Ναι κοιμηθήκαμε» του είπα και γούρλωσε τα μάτια του νευριασμένος .
«Δεν το κάνατε» είπε προσπαθώντας να το πιστέψει ο ίδιος και με εποιασε από τα μπράτσα σφίγγοντας με «ανήκεις μόνο σε μένα» συλλάβισε μια μια της λέξεις . Τα μάτια του άρχισαν να σκουραίνουν και τρόμος με κυρίεψε εκεινη την στιγμή , δεν ήξερα για τι ήταν ικανός .
«Δεν σου ανήκω» κατάφερα να του πω μετά από ώρα ησυχίας . Το βλέμμα του δεν έδειχνε κάποιο συναίσθημα και μου έριξε ένα πλατύ χαμόγελο
«Κατάφερες να με ξεχάσεις»απόρησε ενώ φάνηκε να ξέρει ήδη την απάντηση.
«ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΙΑ ΣΟΥ» του φώναξα και προσπάθησα να μην λυγίσω. Απομάκρυνε τα χέρια του από πάνω μου και πέρασε τα δάχτυλα του από τα μαλλιά του ξεφυσώντας .
«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ»φώναξε και γούρλωσα τα μάτια μου έκπληκτη
«ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΕΞ; ΤΙ;» Ξεφύσηξα αγανακτισμένη και έμεινε σιωπηλός κοιτώντας με στα μάτια . «Δεν περίμενα και κάτι άλλο» είπα σιγανά απογοητευμένη «ΕΞΩ»του φώναξα δείχνοντας του την πόρτα . Πήγε να μιλήσει αλλά τον έσπρωξα έξω κλείνοντας την πόρτα στα μούτρα του . Γαμω το σου Αλεξ !
Γιατί να είσαι τόσο ηλίθιος ; Δάκρυα άρχισαν να ρέουν στα μάγουλα μου όπου δεν μπορούσα να τα διαχειριστώ .Εσυ φταις Νεφ ποιος σου είπε να πας και να μπλεχτείς ξέροντας ότι είναι μαλακας ;
(...)
YOU ARE READING
MutualFeelings.
Teen Fiction[book1] «Το ξέρω πως με θες» μου λέει με αυτή την κολακευτική φωνή καθώς με πλησιάζει ακόμα περισσότερο , δεν ξέρει τι λέει ειναι μεθυσμένος , δεν του έχω δωσει κανένα δικαίωμα να το νομίζει αυτό Εκτός ότι τον κοιτάς επίμονα κάθε φορά Αυτός δεν με...