ဟိုတုန္းကေတာ့ သူ႔ကိုidolတစ္ေယာက္လိုပဲ သေဘာက်တယ္..။တစ္ခါနားေထာင္မိရံုနဲ႔မွတ္မိလြယ္တဲ႔သူ႔အသံနဲ႔ မ်က္စိထဲစြဲေနခဲ႔တဲ႔ သူ႔ဝတ္ပံုစားပံုေတြေပါ့..ကိုယ္ကျကာျကာသေဘာက်တဲ႔လူကရွားတယ္...အဆိုေတာ္ပဲျဖစ္ျဖစ္..သရုပ္ေဆာင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့...ဘယ္artistေနေန ၾကာရွည္စြဲလမ္းတတ္တဲ႔အက်င့္ကမရွိဘူးေလ..သူ႔ကိုလည္းခနပဲေပါ့ေလဆိုျပီးထင္ခဲ႔တာ...
ၾကာလာေတာ့ သေဘာက်တဲ႔ရာခိုင္နႈန္းေလးပိုလာတယ္...အဲ ျပီးေတာ့ ေမတၱာေတြပိုလာတယ္ေပါ့ :3 သူ႔ကိုထိ ဓားၾကည့္ဆိုတာမ်ိဳးထိ ရန္ပတ္ျဖစ္ဖို႔လည္းဝန္မေလးတာမ်ိဳး..လြန္လြန္ကဲကဲသေဘာက်တယ္...
သေဘာက်ျပီေဟ့ဆို အပိုင္လိုခ်င္လာတဲ႔အတၱစိတ္မ်ိဳး သူလိုကိုယ္လိုရွိၾကတယ္ ကိုယ္လည္းရွိတာပဲ... "Kim NamJoonက ငါ့အပိုင္"ဆိုတဲ႔တစ္ခြန္းေလးေျပာရဖို႔အတြက္ နႈတ္စီးခ်င္ဖူးတယ္...ကဗ်ာတို စာတိုေယာင္ေယာင္ေတြေလ်ွာက္ေရးဖူးတယ္..စကားလွလွေလးေတြ တစ္ခါတစ္ေလသံုးျဖစ္တယ္...သူ႔ကိုဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း တခမ္းတနားေျပာျပခ်င္ခဲ႔ေသးတာ
ဒါေပမဲ႔ သူနဲ႔ပတ္သက္လာရင္က် အစစအရာရာဆြံ႕အတယ္ေခၚရမလား...ခံစားတဲ႔ထုထည္မ်ားေနလို႔ စာရြက္ေပၚဆြဲထုတ္လို႔မရတာလားမသိေပမဲ႔ တကယ္ေရးခ်င္တာကို ကိုယ္ေရးမျပနိုင္ဘူး..
ဥပမာ..."ခင္ဗ်ားပဲေပါ့ ဂ်ြန္..တစ္ေဇာက္ကန္းေကာင္ကို ေခ်ာက္ထဲျပဳတ္မက်ေအာင္ ဒီမ်က္မွန္ကိုင္းေတြမွာ ခိုနားခြင့္ေပးခဲ႔တာ" ဆိုတဲ႔စာေလး ေရးတုန္းကလိုမ်ိဳးေပါ့
ကိုယ္တကယ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕မနက္မိုးလင္းမ်က္စိနွစ္လံုးဖတ္ခနဲပြင့္ကတည္းကေန ညေနမိုးခ်ဳပ္အိပ္ရာေပၚဘတ္ကနဲပစ္လဲွလိုက္တဲ႔အထိ ကိုယ့္ရဲ႕မရင့္က်က္မႈေတြကို ထိန္းကြပ္ေပးနိုင္တဲ႔အေၾကာင္း... ေရးေနတာပဲ...ေရးရင္းဖ်က္ရင္းနဲ႔ အဲ႔တစ္ေၾကာင္းပဲထြက္လာတယ္...ဆိုေတာ့ ကိုယ္ေတြးမိတာ... ငါသူမ်ားလိုေတာင္ခ်စ္တဲ႔အေၾကာင္း သေဘာက်တဲ႔အေၾကာင္းမေရးျပထုတ္မျပနိုင္တာလားဆိုျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုခနခန ျပန္ေမးမိတယ္... တကယ္ကို စိတ္အေနွာင့္အယွက္ျဖစ္တဲ႔အထိျပန္ေမးေနမိတယ္...