BÖLÜM 8

75 7 2
                                    

Tam 42 gündür beraberiz ama zaman onunlayken o kadar hızlı geçti ki anlamadım bile nerede olduğumu.Depresyonun en alasını yaşayan,odadan dışarıya adım atmayan,her ailenin çocuklarını benden uzak tuttuğu bağımlı kızken onunlayken her şeyi unutmuştum.Madde bile aklıma gelmiyordu.Her şey yerinde mükemmeldi ama tek sorun benim aşırının aşırı kıskançlıklarımdı.Kendimden bile kıskanıyordum ki bir gün sahilin yanında her zamanki banklarda oturuyorduk yanımıza bir kız geldi.Direk Emir'in yanına koşup sarıldı sulu sulu öptü bir de pis kevaşe! Sanki ben yokmuşum gibi beni ittirip oturuverdi Emir'in yanına. 15 dakika oldu yarım saat oldu kırk beş dakika oldu yok.Tipini siktiğimin kızı kalkmıyor.Yapıştı Emir'in yakasına gitmiyor.Ben de sinirden tırnaklarımı avuçlarıma geçirmiş kanatmıştım.Bunu en son babamı o kızıyla beraber gördüüğümde yapmıştım.Şort giymiş bacakları iki seksen uzanıyor.Ebesinin nikahı yani bizimkine göstere göstere girdi dibine.Bekliyorum yok gitmiyor kız.Ben de Emir'i dürtüp canım kahve çekti.Şurada yapan bir yer  vardı alıp geleyim dedim.Kalktım gittim.Kahve ve lolipop aldım.Onları daha fazla yalnız bırakmamak için koşa koşa gittim birazı yere döküldü ama olsun kalanlar bana yeterdi.Ayağımda da dolgu topuklu bir ayakkabı vardı,bu da işime gelecekti.Bankın oraya doğru geldim bilerek hızlı gidiyormuş da takılmış gibi yapıp  kahveyi resmen bile bile kızın bacaklarına döktüm.Elimde de yarısı yenmiş yapış yapış bir şeker vardı.Kız o panikle bağırarak sıçradı yerinden ben de bunu fırsat bilip yapıştırıverdim şekeri saçlarına.Bir yandan sinsi sinsi kıkırdarken ve hıncımı en muhteşem şekilde almışken bir yandan da Emir kızmasın diye 'aşkım yeaa ayağım çok acıyor' diye yalandan ağlamaya başladım.Ama o sürtüğün yanaşmasına da izin vermezdim.Sana mı yar edecem ulaan.Bizim taşaksız da götüm götüm oldu.Kız yandı ya.Gebersin orospu.Kız bana bağırıyor "sen ne yaptıın canım yanıyoooor" diye ama cevap bile vermedim ağlıyormuş gibi yaptım ki Emir kızı siktir etsin ikimiz kalalım.Nitekim öyle oldu kız koşarak kaçtı ama bir farkla.Ben ağlıyor gibi kafamı gömmüştüm ki Emir kulağıma eğildi belimden sarıldı ve "küçük hanım ağlama artık ikimiz de bunu bilerek yaptığını gayet iyi biliyoruz ben seni senden iyi tanıyorum ama bir daha bana söylemeden bunu yaparsan seni kucakladığım gibi denize atarım" dedi. O kadar utandım ki ama içimde yine de bir şeyler oldu.Aşıktım her şeyine.Beni tanımasına bilmesine.Biraz tehlikeli olsa da mükemmeldi benim için  bu.Kıskanınca da nasıl edepsiz,nasıl utanmaz bir kız olduğumu öğrenmiş olduk.Ama banane kıskandırmasınlar kardeşim!

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin