2.2K 134 6
                                    

Bella's Pov :

Καθε άνθρωπος που συναντάμε στην πορεία της ζωη μας φέρει μαζί του μια ιστορία που εξελίχθηκε - κι εξελίσσεται ακόμη - στην δημιουργία ενός προσωπικού κόσμου, με τον οποίο κόσμο μέχρι πρότινος δνε είχαμε ουδεμία εμπλοκή. Αυτός ο κόσμος είναι δικός μας και φέρει γεγονότα που καθορίζουν συμπεριφορές, γούστα, διαταραχές, αναμολογητες ντροπές και ένα μάτσο ενοχές, προσδοκίες κι εντυπώσεις. Δύο άνθρωποι όταν γνωρίζονται, ο καθένας τους ακολουθεί μια τακτική. Μια τακτική προσέγγισης και δεικτικοτητας. Είναι τρελό, ει αι πέρα για πέρα ακατανόητο και παρανοϊκό αλλά στην πραγματικότητα μας έλκουν στους άλλους τα στοιχεία που εμείς όχι μόνο δεν διαθέτουμε, αλλά που θα ναι και τα πρώτα που αύριο - μεθαύριο θα θελήσουμε να αλλάξουμε πάνω τους. Σαφώς και δεν υπάρχει σκοπιμότητα. Είμαστε όντως τύφλα πεπεισμένοι ότι ο τρόπος μας, οτι ο κόσμος μας, είναι ο πιο σωστός. Αλλά καμιά φορά δεν είμαστε και απόλυτα σίγουροι. Άσχημη αυτή η αμφιβολία. Κανένας δεν σου υπόσχεται ότι θα σου αρέσουν όλα όσα συναντάς σε κάποιον άνθρωπο. Πριν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάποιον αρχικά πρέπει να τον καταλάβουμε. Βεβαίως << σχεση>> δεν σημαίνει ο καθένας τον τρόπο του, την ιστορία του και τέλος τον κόσμο του. Άλλο όμως η ταύτιση κι άλλο η οικειότητα και η αποδοχή. Και στοεν και στο δεν, καταλήγεις εκνευρισμένη κι ανικανοποιητος. Ο κάθε άνθρωπος φέρει την δική του ιστορία, κουβαλάει τον δικό του Γολγοθά, έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος με τα δικά του λάθη.

Ξύπνησα πριν τον Άλεξ. Δεν χορταίνω να τον χαζευω. Είναι τόσο γλυκός όταν κοιμάται. Ο τρόπος που το στόμα του είναι μισό-κλειστό είναι τόσο αξιολάτρευτος. Τα μαλλάκια του είναι ελαφρώς ανακατεμένα και το σώμα του καλύπτεται με το σεντόνι από την μέση και κάτω, αφήνοντας το στερνό του γυμνό. Λογικό, αφού έχω πάρει το μεγαλύτερο μέρος του σεντονιου για να καλύψω την γύμνια μου. Νυστάζω ελάχιστα καθώς αργήσαμε να κοιμηθούμε χθες το βράδυ. Τρεις φορε μέσα σε λίγες ώρες, παραήταν πολυ. Ακόμη θα κοιμόμουν αν ο Άλεξ δεν είχε ξεχάσει να κλείσει τα παντζούρια.

"Δεν σου έχουν πει ότι δεν είναι ευγενικό να καρφώνεις τον άλλον με τα μάτια σου;" άκουσα την σεξω φωνή του και χαμογέλασα πλατιά.

Κάποιος ξύπνησε με κέφια...

"Όχι. Δεν φταίω εγώ αν αυτός ο κάποιος είναι κούκλος"

.ΠΡΟΣΟΧΉ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΝΤΈΡΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΆΖΕΙ.

Σε κλάσματα δευτερολεπτων, με είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι και είχε ανέβει πάνω μου. Με το ένα του χέρι κρατούσε τους καρπούς μου ψηλά πάνω από το κεφάλι μου, ενώ με το άλλο του χέρι χαιδευε τρυφερά το μάγουλο μου και τον λαιμό μου. Το βλέμμα του έπεσε πάνω στα χείλη μου, όπως και το δικό μου πάνω στα δικα του. Δεν κατάλαβα πότε ένωσα τα χείλη μας. Κόλλησαν μεταξύ τους σαν μαγνήτες και απέκτησαν τον δικό τους ρυθμό. Στο παιχνίδι μπήκαν και οι γλώσσες μας καθώς τα χέρια μου μετακινηθηκαν στα μαλλιά του και τα τράβηξα ελαφρώς. Ο Άλεξ, αφού πρώτα είχε αφήσει τα χέρια μου, απομάκρυνε να σκέπασμα τα από πάνω μας. Με το χέρι του άρπαξε ένα προφυλακτικό από το κομοδίνο και μόλις το έβαλε, πήρα θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Χωρίς καμία προειδοποίηση μπήκε δυνατά μέσα μου. Ένας αναστεναγμός ξέφυγε από το στόμα μου κατά την είσοδό του.

Sweet Disaster✔️Where stories live. Discover now