Bella's Pov
Alex
Αγαπημενο μου ημερολόγιο,~Πόσο παράδοξο να τρέμεις το ίδιο που λαχταράς. Τίποτα καλύτερο από την αδυναμία του δήθεν δυνατού. Τη στιγμή που σε κοίταξα και ανταπέδωσες, ήδη μας φανταζόμουν σε κάποιο άλλο μέρος. Το ίδιο λεπτό που σε ειδα να με ψάχνεις στον χώρο, σε έψαχνα και εγώ. Έπειτα χαμογέλασα σαν παιδάκι. Ήταν φανερό πως ενιωσα ιδιαίτερα όταν με πλησίασες. Μα είμαι κορίτσι. Τα κορίτσια πρέπει να περιμένουν, δεν διεκδικούν ακόμη και αν το θέλει ορμητικα η ψυχούλα τους. Καθημερινά μόλις επιστρέφω σπίτι, ανοίγω το ημερολόγιο μου. Αρχίζω να γράψω όλες τις σκέψεις μου. Και όλως τυχαίως, όλες αυτές ανήκουν σε εσένα. Παράνοια! Σε κάθε σελίδα υπάρχει το όνομα σου ως τίτλος. Όταν βάλεις γερα σύνορα σε μια σχέση, τότε η πορεία της είναι ομαλή, δίχως αναταράξεις. Βασικός όρος είναι το εμείς και το μαζί. Δεν εννοώ φυσικά να γίνουμε αυτοκολλητοι, ούτε να χτύπησες τατουάζ το όνομα μου οανω στο στερνό σου. Απλά θέλω να κάνουμε όσο γίνεται περισσότερα πράγματα μαζί. Να διαβάζουμε στον ίδιο χώρο, να μοιραζόμαστε το ίδιο κρεβάτι, να πειράζουμε ο ένας τον αλλον. Θέλω το βράδυ που δεν θα κοιμηθούμε μαζί, να μου μιλάς, να μου μιλάς μέχρι να με πάρει ο ύπνος, να με νανουριζεις με την φωνή σου πόσο λατρεύω. Εύχομαι να συμφωνείς με όλα τα παραπάνω, γιατί πολύ απλά δεν πρόκειται να δεχθώ κανένα στοιχείο εσωκομματικής αντιπολίτευσης. Πες με εγωίστρια, εγω δηλώνω παράφορα ερωτευμένη μαζί σου. Όχι μόνο δηλώνω, είμαι κιόλας. Θέλω να είμαστε μαζί, να είμαστε κοντά, να είμαστε ο ένας μέσα στον άλλον. Αυτό σημαίνει μαζί, αυτό είναι η έκφραση που φανερώνει τι νιώθω για εσένα. Και μόνο για εσένα...
~Ξεφυσιξα δυνατά, κλείνοντας το ημερολόγιο μου. Είναι Σάββατο αργά το απόγευμα και κάθομαι μόνη μου στο δωμάτιο. Για την ακρίβεια, κάθομαι οκλαδον στο μπαλκόνι του δωματίου μου. Έχει αρκετό κρύο και βρισκόμαστε στα μέσα του Νοεμβρίου. Νιώθω παράξενα. Ενώ όλα πάνε μια χαρά μεταξύ του Άλεξ και εμένα, έχω ένα κακό προαίσθημα. Σήμερα θα βγει με τους φίλους του, και για να πω την αλήθεια, δεν τους εμπιστεύομαι καθολου. Όλοι τους είναι παρτακιδες και λιγουρια.
Acting like you're gonna drown
We were dancing, late into the day
Half asleep and half awake
When the music starts to fade
We were laying, laying in my bed
For one second, you forgetOh, here we go again
You say you want a break, so we break up
It's a mistake, so we make up
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sweet Disaster✔️
Подростковая литератураΠόσο πονο να αντέξει μια 17χρονη ψυχουλα; Πώς να σταθεί στα πόδια της ύστερα από έναν τέτοιο χαμο; Και όμως, το έκανε. H Μπελα Collins άντεξε. Άντεξε τον χαμό των γονιών της μόνο και μόνο για να τους κάνει περήφανους. Πρέπει να τους κάνει. Ύστερα απ...