Bella's Pov :
~Λίγες ώρες αργότερα, βρίσκομαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου σκεπτόμενη τι συνέβη σήμερα. Μπορώ να πω ότι ήταν καλύτερα από ότι περίμενα. Γνώρισα αρκετά άτομα. Από τον ενοχλητικό και εγ ιατη Άλεξ, ως τον γλυκύτατο και καλοσυνατο Μαξ. Περίμενα να είναι χειρότερα, αλλά καταβαθος μου αρέσει. Εντάξει, θα προτιμούσα αν δεν ειμασταν στην ίδια τάξη με τον Άλεξ, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, σιγά μην ασχοληθεί μαζί μου. Δεν είμαι ο τύπος του και δεν είναι ο τύπος μου. Δεν λέω ωραίο παιδί είναι, εμφανίσιμος με καταπληκτικες γωνίες στο πρόσωπο αλλα είναι αξεστος. Και καλύτερα να μείνω μακρυά από αυτό τον τύπο, μόνο μπελάδες θα μου δημιουργήσει.
"Μπελα;" ρώτησε η γιαγιά μου, μόλις μπήκε στο δωμάτιο.
"Τι έγινε;" την ρώτησα.
"Σε πειράζει να μείνεις λίγο μόνη σου; Θέλουμε να πάμε με τον μικρό μέχρι το βιβλιοπωλείο για τα σχολικά του"
"Όχι, φυσικά και δεν με πειράζει. Θα πάω καμία βόλτα" της απάντησα χαμογελώντας.
"Φυσικά κοριτσάκι μου. Πήγαινε που θες αλλά μην αργήσεις πολύ. Είναι επικίνδυνα "μου είπε και εγνςψα καταφατικά
~Μισή ώρα αργότερα, αφού είχαν φύγει ο μικρός μαζί με την γιαγιά, πήρα το αγαπημένο μου βιβλίο και κατευθύνθηκα προς το πάρκο της γειτονιάς. Το λάθος αστέρι είναι ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία. Νομίζω πως δεν θα το βαρεθώ ποτέ μου. Κάθε φορά που το διαβάζω δεν μπορώ να συγκρατησω τα δάκρυα μου. Ειδικά αυτή την περίοδο, μου είναι αδύνατο κάτι τέτοιο.
Άλεξ Ρον :
~Από την στιγμή που την είδα, δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου. Γαμω η αθωότητά της με τρελαίνει. Πάω στοίχημα ότι είναι παρθένα. Καλά αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα. Έναν μήνα θέλω για να την έχω δική μου. Το μόνο που θέλω είναι να την βγάλω από την μιζέρια της. Αυτό φαίνεται από το βλέμμα της. Απλά θέλω να παίξω μαζί της. Είναι σαν μια νέα πρόκληση για εμένα. Έχω μια φήμη, όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στην γύρω περιοχή. Και έχω σκοπό να την διατηρήσω για έναν χρόνο ακόμη. Και αυτή η μικρή ανόητη, δεν θα σταθεί εμπόδιο στα σχέδια μου.
[...]
~Οπως επέστρεφα από το γυμναστήριο, είδα την μικρή και αθώα Μπελα να κάθεται σε μια από τις κούνιες που υπήρχαν, διαβάζοντας ένα βιβλίο. Και φυτό η καινούρια. Αυτή η κοπέλα με εκπληζει συνεχώς...
"Βρε-βρε και η καινούρια εδω. Τι κάνεις μοναχούλα στο πάρκο;" την ρώτησα μόλις έκατσα στην κούνια δίπλα της.
ESTÁS LEYENDO
Sweet Disaster✔️
Novela JuvenilΠόσο πονο να αντέξει μια 17χρονη ψυχουλα; Πώς να σταθεί στα πόδια της ύστερα από έναν τέτοιο χαμο; Και όμως, το έκανε. H Μπελα Collins άντεξε. Άντεξε τον χαμό των γονιών της μόνο και μόνο για να τους κάνει περήφανους. Πρέπει να τους κάνει. Ύστερα απ...